Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj merinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 110 bijdrage(n) van Dj merinos (Pagina: 3 van 11)
Topic: Bouw 2st manifold (2-9-2008 23:56:00)
boort een gaatje en de kanten zijn ineens afgerond dit wordt eigenlijk meestal gebruikt om voor te boren en de kop ineens te verzinken bij het vijzen.
edit:
FotoTopic: Studiereis over het Internet: Creatief met SpeakerFoam. (17-8-2008 21:56:00)
plek genoeg op te testen midden in de weien.
de grote test met de 2 bassboxen zal voor volgende week zaterdag zijn naar verwachting.
tips op wat ik goed moet letten?
Topic: Bouw 2st manifold (2-9-2008 16:58:00)de grote test met de 2 bassboxen zal voor volgende week zaterdag zijn naar verwachting.
tips op wat ik goed moet letten?
De verf moet nog een afwerklaag krijgen.
Handvatten en hoeken zijn de zelfde al onze flightcasen zodat het een mooi geheel vormt.
Topic: Bouw 2st manifold (1-9-2008 19:49:00)Handvatten en hoeken zijn de zelfde al onze flightcasen zodat het een mooi geheel vormt.
Weer enkele foto's,
De foam hebben we onder tussen al nu nog de rooster.
de binnen kant van 1stuk moet nog geschilderd worden.
we hebben er al een even getest in open lucht.
er komt een hoop bass uit.
Hij blijft goed klinken, zuiver en een mooie krachtige kick bass.
foto's:
https://www.mijnalbum.nl/Album=HYCHV3VO
Topic: Studiereis over het Internet: Creatief met SpeakerFoam. (17-8-2008 22:31:00)De foam hebben we onder tussen al nu nog de rooster.
de binnen kant van 1stuk moet nog geschilderd worden.
we hebben er al een even getest in open lucht.
er komt een hoop bass uit.
Hij blijft goed klinken, zuiver en een mooie krachtige kick bass.
foto's:
https://www.mijnalbum.nl/Album=HYCHV3VO
Ivo, weet jij overigens een freesje waar je gelijk een gat kan frezen waarvan dan de randen gelijk zijn afgerond?
Heeft zo'n freesje dan ook nog een speciale naam?
Greetz Webbie...
Bedoel je een souvreinboor? of verzinkboorHeeft zo'n freesje dan ook nog een speciale naam?
Greetz Webbie...
boort een gaatje en de kanten zijn ineens afgerond dit wordt eigenlijk meestal gebruikt om voor te boren en de kop ineens te verzinken bij het vijzen.
edit:
Foto
gewoon boren (10mm foam) gaat sowieso niet.
ik heb geprobeerd een gat te boren met een boor van 7mm.
de foam draaide zich rond rond boor.
ik vrees dat als je gaat frezen het zelfde resultaat gaat hebben.
maar wie niet probeert wie niet weet.
Topic: Bouw 2st manifold (12-8-2008 17:01:00)ik heb geprobeerd een gat te boren met een boor van 7mm.
de foam draaide zich rond rond boor.
ik vrees dat als je gaat frezen het zelfde resultaat gaat hebben.
maar wie niet probeert wie niet weet.
De multiplex platen zijn elliot 18mm platen.
de boxen hebben al een eerste laag verf gehad dit is gewone verf van de lokale handel.
warnex zou ik er graag opzetten, maar ik moet nog even zoeken waar we dat kunnen krijgen.
Voor de grill en foam is er al wel een mailtje (door men collega) naar ivo gestuurd.
Topic: subs voor 50 tot 300 man (11-8-2008 23:50:00)de boxen hebben al een eerste laag verf gehad dit is gewone verf van de lokale handel.
warnex zou ik er graag opzetten, maar ik moet nog even zoeken waar we dat kunnen krijgen.
Voor de grill en foam is er al wel een mailtje (door men collega) naar ivo gestuurd.
Kopshout kun je eigenlijk heel moeilijk verlijmen. zeker voor grotere krachten raad ik dit af. en zeker met witte hout lijm. (maar dit is al vele malen besproken).
voor de mensen die geregeld boxen maken zou ik graag eens aanraden om purocol te gebruiken van soudal.
ik heb dit op mijn werk al schrijnwerker leren kennen. Het is een zeer sterke pu lijm sterker als de bekende gele bison lijm ed.
hij is wel moeilijk te vinden, niet in de gewone winkel want hij behoort tot het professionele reeks.
Topic: Ook lastig gevallen via mail (SPAM)? (11-8-2008 22:38:00)voor de mensen die geregeld boxen maken zou ik graag eens aanraden om purocol te gebruiken van soudal.
ik heb dit op mijn werk al schrijnwerker leren kennen. Het is een zeer sterke pu lijm sterker als de bekende gele bison lijm ed.
hij is wel moeilijk te vinden, niet in de gewone winkel want hij behoort tot het professionele reeks.
nu al wel een tijdje geleden, kreeg ik een mail van een db partystation ivm prijzen. ik weet niet of dit van de zelfde persoon in kwestie is naturlijk.
en ben ze ook al wel eens op 2e hands tegen gekomen met advertenties.
Topic: Bouw 2st manifold (10-8-2008 11:58:00)en ben ze ook al wel eens op 2e hands tegen gekomen met advertenties.
Update 1:
Onder tussen hebben we alles in elkaar gelijmd, de handvatjes uitgefreesd, en een eerste laag geschilderd.
langst de achterkant hebben de planken waar de wielen gaan tussen schuiven ook al bevestigd.
foto's:
https://www.mijnalbum.nl/Album=FDSSBCQA
Topic: Bouw 2st manifold (3-8-2008 23:03:00)Onder tussen hebben we alles in elkaar gelijmd, de handvatjes uitgefreesd, en een eerste laag geschilderd.
langst de achterkant hebben de planken waar de wielen gaan tussen schuiven ook al bevestigd.
foto's:
https://www.mijnalbum.nl/Album=FDSSBCQA
Voor de handvaten hebben we dus voor "flightcase" handvaten gekozen (idd zoals SA).
de wielen gaan we we pas monteren als de box helemaal in elkaar steekt deze zullen wel afneembaar zijn.
de wielen gaan we we pas monteren als de box helemaal in elkaar steekt deze zullen wel afneembaar zijn.