Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van JorisVanBaalen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 52 bijdrage(n) van JorisVanBaalen (Pagina: 3 van 6)

Topic: digital output (3-2-2005 22:22:00)
laugh :D razz :p
Topic: digital output (2-2-2005 22:51:00)
Ik kan u de video opsturen, heb er tog 2..
Topic: digital output (2-2-2005 17:14:00)
Ik heb een video van de AA PSX en daar zegt die man dat ik alle optie's kan blijven gebruiken.

Alleen hoe kan ik mijn speler dan aan me pc hangen, en hoe kan ik dan alles bewerken enzo...

Joris
Topic: digital output (1-2-2005 19:30:00)
Oké, bedankt.
Topic: digital output (1-2-2005 18:57:00)
Weten jullie een goedkoop digitaal mixertje om de ADJ PSX digitaal op te zetten?

En is die digitale uitgang ook te gebruiken op een analoge mixer? shut up :X

Joris
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (19-1-2005 00:08:00)
Als ìk eerlijk moet zijn, zou ik dat niet doen met dat ding van JB-Systems, ik heb een vergelijkbare van GLP, en het werkt voor geen meter, halve gobo's en kleuren enzo, en dat is heel lastig... je moet dan de scan vaak helemaal uitzetten, dan werkt ook vaak de andere niet meer, en dan moet je ze weer aanzetten, dan duurt dat weer een +- 10 sec, en als je dat tijdens een show moet doen dan is dat niet leuk voor de "klant"...

Maar dat is mijn mening.

Joris
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (15-1-2005 16:56:00)
Ik woon in lelystad, de winkel is in goes...
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (15-1-2005 16:43:00)
Hallo, ik heb sinds een paar dagen 4 van deze jongens, alleen bij 1 is het licht minder fel, het komt niet door de lamp want die heb ik al verwisseld met een andere.

Het ligt waarschijnlijk aan de dimm functie (daar lijkt het op).

Is dit licht op 100% te krijgen?

Gr,
Joris
Topic: velleman space 250 (31-8-2004 07:53:00)

martijn schreef:

niet echt een geweldig filmpje. sad :( als je er echt iets aan wilt hebben zou je een chase moeten schrijven waarin de spiegel van links naar rechts wappert, en dan de snelheid opvoeren. op die manier kan je pas zien hoe snel of hoe langzaam hij echt is. zelfde geldt voor kleuren en gobo wiel.
Ik moet morgen draaien, dus ze zijn nu "ingepakt". Als ik weer klaar ben, dan hang ik ze aan me computer en zet ik ze ff op een paar Scene.
Topic: rook alleen op de grond (31-8-2004 07:47:00)

sylvia schreef:

Want?
Mischien wil ik ook zoiets kopen.