Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Masterboy

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 167 bijdrage(n) van Masterboy (Pagina: 3 van 17)

Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (29-12-2011 11:50:00)

Watt-Xtra schreef:

klein probleempje,

een van mijn cdj's 2000 heeft een paar drankjes gekregen gister avond omdat ze de zingende dj maar niets vonden... Iemand enig idee hoe je de platter makelijk los krijgt? Kan ik hem even schoonmaken, hij loopt wat stroef nu!
Misschien heb je aan het volgende gekke filmpje iets, hier wordt in een versneld tempo een CDJ-2000 helemaal gedemonteerd:

www.youtube.com/watch?v=wfnuPUVtplQ&feature=youtu.be
Topic: Technics SL1200 slechts 1 kanaal (6-11-2011 12:12:00)
Komt het eigenlijk ook vaak voor dat 1 van de 4 dunne draadjes in de arm zelf breken of los komen?
Of is dit een zeer zelden voorkomend probleem?
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (17-9-2011 11:51:00)
In het instelmenu van de CDJ2000 zit een instelling om de digitale uitgang in te stellen op 16 of 24 bit.
Mijn CDJ-2000's zijn digitaal aangesloten op een DJM-900 Nexus.
Maar heeft het nut om de instelling van de CDJ-2000 op 24 bit te zetten? Want ik gebruikt toch alleen maar audio-CD 's en Wav bestanden van 16 bit.
Topic: Denon HD2500 + externe HDD, USB probleem (9-7-2011 14:56:00)
Ik denk ook dat je hier en daar nummers van het net hebt geplukt, en daardoor zit je me verschillende soorten mp3's.
Waardoor het wel kan voorkomen dat de denon sommige type's niet kan afspelen.(bijv: bij andere sample frequentie)
Want ik heb al mijn cd's geript naar mp3 en hebt er nooit problemen mee gehad om ze af te spelen met de denon.
Topic: Denon HD2500 + externe HDD, USB probleem (5-7-2011 16:11:00)
Kun je niet eens even een usb stick testen op de DN-HD2500 dan weet je al zeker dat er niks mis is met de usb aansluiting van de DN-HD2500.
Dus effe een usb stick FAT 32 formatteren in windows en er daarna een paar nummers opzetten en Music manager effe de database laten aanmaken op de usbstick.
Daarna de usb stick eens rechstreeks aan de DN-HD2500 koppelen.
Als dit wel werkt, dan moet het probleem toch echt bij de hardeschijf liggen.
Topic: Denon HD2500 + externe HDD, USB probleem (5-7-2011 13:29:00)
De schijf is toch niet in partitie's ingedeeld? Want dacht dat dit ook niet werkte met de DN-HD2500.
Topic: Denon HD2500 + externe HDD, USB probleem (3-7-2011 12:10:00)
Als ik goed begrijp herkent de DN-HD2500 de HD niet eens.
Dus denk ik ook niet dat het lukt om ze te kunnen formateren vanuit de DN-HD2500.
Ik heb ook jaren gewerkt met een DN-HD2500 en had 3 verschillende merken van HD en die werkten allemaal perfect op de DN-HD2500.
Misschien dat nieuwere types hd's problemen geven met de DN-HD2500? Want sommige hebben een usb 3.0 interface.
En de DN-HD2500 is nog usb 2.0, misschien dat hierdoor problemen zijn?
Topic: Pioneer DJM-900nexus topic (13-6-2011 13:46:00)
Ik zou wel eens willen weten hoeveel DJM-800's er in de loop der jaren door Pioneer zijn gebouwd.
Dat moeten er massa's geweest zijn denk ik, want overal kom je de DJM-800 tegen.
Topic: Denon DN-F300 (1-5-2011 13:23:00)
En is de usb stick geformateerd in FAT,FAT32?
Want NTFS kan soms problemen geven bij dit soort dingen.
En anders misschien eens een ander merk of type van usb stick proberen, maar mits hij wel met mp3's werkt, zou het met wav ook wel moeten lukken.
Topic: Denon DN-F300 (1-5-2011 12:37:00)
Ik heb eens even in de handleiding gekeken en zie dat de wav bestanden voor dit toestel 16 bit/44,1Khz moeten zijn.
Misschien dat de wav bestanden die je probeert af te spelen, andere eigenschappen hebben? bijv: 32 bit of 48Khz?