Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJJD

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJJD (Pagina: 3 van 20)

Topic: Het bouwen van een case (26-6-2005 12:40:00)
ach, ik werk heel goedkoop voor mezelf wink ;)
En zoals reeds eerder vermeld doe ik meer voor het plezier.
Topic: Het bouwen van een case (26-6-2005 11:34:00)
Geen idee, maar denk zo'n 150/200 euro. Maar ach ik vind t nou eenmaal leuk om te doen laugh :D
Topic: Het bouwen van een case (25-6-2005 20:25:00)

sandervandermaat schreef:

en je vlindersloten zijn scheefrazz :p
huh haha nu je het zegt! Maar heb hier gelukkig geen last van.
Topic: Het bouwen van een case (25-6-2005 20:20:00)
Zooo, na zo'n 10 uur klussen met 5 minuten pauze EINDELIJK toch maar even de versterker en kabelkist afgekregen.

Kabelkist 1
Kabelkist 2
Kabelkist 3
Kabelkist 4
Kabelkist 5

Versterkerkist 1
Versterkerkist 2
Versterkerkist 3
Versterkerkist 4
Versterkerkist 5

[Edit]Ben trouwens wel een paar popnagels vergeten zie ik net razz :p
Verder zijn de sluitprofielen van de versterkercase niet echt mooi gezaagd, maar dit komt dus omdat ik dat profiel toevallig over had en mn andere op was. Dus heb het zo maar opgelost.
Oh en connectorpaneeltje komt er natuurlijk ook nog wink ;)
Topic: Ruis op line-in laptop & spanning op mixer (23-6-2005 19:48:00)
Een aanrader van een goedkope USB opneem-kaart is de Phonic Digitrack. Onder andere bij feedback te koop voor €59.
Topic: 40mw + 30mw laser voor weinig geld? (15-6-2005 09:45:00)
Het telefoonnummer van die djnimax? shut up :X
Of bedoel je het nummer dat gespeeld word in dat filmpje van die laser?
Topic: Nieuw meubel af (14-6-2005 18:44:00)
Ach, zijn toch altijd handig als backup. Heb zelf ook altijd 2 kistjes met mn Hifi sony CD spelers mee.
Verder, erg nette case!

[edit] zie dat de cdspelers in 19" bakjes liggen, zo kan je dus ook nog andere 19" app er maken later! (of bijv. connector paneeltjes) Mooi!
Topic: Draaitafel meubel (14-6-2005 16:09:00)
Word dat niet stoffig, met dat vloerkleed? Even de flightcases stofzuigenlaugh :D...
Zelf ga ik eigenlijk liever voor de zwarte flightcaselook.

Heb bij de gamma ook aantal keren laten zagen, maar bij kleine stukjes moet je vooral oppassen. Bij navraag zeiden ze dat de zaag "terug kan happen".
Moet zelf nog steeds eens kijken voor een verlengstuk van de zaagtafel.
Topic: Video beeld (14-6-2005 11:11:00)
Als je echt één beelduitgang wil hebben voor bijvoorbeeld een beamer, en nog een gewone voor de bediening, zal je toch echt moeten kijken naar een andere videokaart.
Matrox is veruit de bekendste met multi-monitor videokaarten. Kijk eens op https://www.matrox.com, daar kan je kijken wat je precies nodig heb en in de shop kijken hoe duur het wordt (matrox word ook verkocht bij "normale" winkels, maar vrij opmerkelijk zijn die meestal duurder dan de matrox-webshop).
Topic: Mic geluid is ruk/SPOED (14-6-2005 10:43:00)
Een duurdere oplossing is om een (19") microfoon voorversterker er tussen te plakken.
Bijvoorbeeld deze. Hiermee kun je naast de gain ook meestal nog effecten toevoegen.