Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Eriksounds
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 47 bijdrage(n) van Eriksounds (Pagina: 3 van 5)
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (3-3-2009 19:35:00)
ik hat het mengepaneel zo gefixt dat die niet in de plus 10 kan alleen op nul het hardst
en voor de versterkers zat een paneel maar dit moest weg omdat de versterkers anders te warm werden maar volgend jaar denk wel een goede limiter erop ja
is tog een duur geintje
Topic: Alternatieven 18Sound 18w1300 (3-3-2009 18:55:00)en voor de versterkers zat een paneel maar dit moest weg omdat de versterkers anders te warm werden maar volgend jaar denk wel een goede limiter erop ja
is tog een duur geintje
en in welke kast wil je deze plaatsen br118?
dan kan je misschien ook de 18lw800 pakken
iets minder rms vermogen en iets minder spl
maar ik heb hem pas horen spelen in een br118 en het is een flinke jongen
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (2-3-2009 20:20:00)dan kan je misschien ook de 18lw800 pakken
iets minder rms vermogen en iets minder spl
maar ik heb hem pas horen spelen in een br118 en het is een flinke jongen
1 punisher helaas
misschien hebben ze tog iets te hard gestaan de versterker liet af en toe net zijn clip lampje brande
en speelde op 2 ohm
en 3 br118 maar deze worden vergoed omdat 1 of andere halve gare de versterker aan 1 kant vol open draaide
dusja helaas wel wat schade
Topic: Het Punisher baskast topic (2-3-2009 18:34:00)misschien hebben ze tog iets te hard gestaan de versterker liet af en toe net zijn clip lampje brande
en speelde op 2 ohm
en 3 br118 maar deze worden vergoed omdat 1 of andere halve gare de versterker aan 1 kant vol open draaide
dusja helaas wel wat schade
bedankt voor je reactie
het laat me nou wel twijfelen wat ik het beste kan doen
de punisers de orginele die ik nou gebruik doe ik ook pas vanaf 50 hz laten draaien
maar ik heb er bijna tog altijd 3/6 gestackt zou ik dan met de Beyma 12LX60 als driver
ook niet zat spl hebben vanaf 50 hz?
want ik ben niet van plan om andere hoornkasten erbij te zetten
de planning is eigelijk 3/6 punishers per kant en daarop 1/2 x-tro's voor carnavalswagens en grote feesten
en voor kleinere(binnen) feesten gebruik ik br118s met 15/1,4 inch toppen
Topic: Het Punisher baskast topic (27-2-2009 16:20:00)het laat me nou wel twijfelen wat ik het beste kan doen
de punisers de orginele die ik nou gebruik doe ik ook pas vanaf 50 hz laten draaien
maar ik heb er bijna tog altijd 3/6 gestackt zou ik dan met de Beyma 12LX60 als driver
ook niet zat spl hebben vanaf 50 hz?
want ik ben niet van plan om andere hoornkasten erbij te zetten
de planning is eigelijk 3/6 punishers per kant en daarop 1/2 x-tro's voor carnavalswagens en grote feesten
en voor kleinere(binnen) feesten gebruik ik br118s met 15/1,4 inch toppen
ik heb nou al wat ervaring met enkele punishers
deze kan ik 8 aansturen met mijn 2 v6001
maar ik heb ook gelezen dat sommige er een Beyma 12LX60 in de punisher wouden doen
heeft hier ook iemand ervaring mee?
ik was van plan er 12 punishers ermee te laden van 8 ohm
zodat ik er 3 perkanaal op mijn v6001s kan zetten
Topic: 4 toppen op 1 kanaal (11-2-2009 18:28:00)deze kan ik 8 aansturen met mijn 2 v6001
maar ik heb ook gelezen dat sommige er een Beyma 12LX60 in de punisher wouden doen
heeft hier ook iemand ervaring mee?
ik was van plan er 12 punishers ermee te laden van 8 ohm
zodat ik er 3 perkanaal op mijn v6001s kan zetten
marcel en bgijs bedankt voor jullie heldere uitleg nou snap ik het
en dit kan verder tog geen kwaad voor de versterker?
(natuurlijk niet in de clip draaien dat snap ik)
Topic: 4 toppen op 1 kanaal (10-2-2009 19:26:00)en dit kan verder tog geen kwaad voor de versterker?
(natuurlijk niet in de clip draaien dat snap ik)
op 1 kanaal komen 2 bassen van 8 ohm dus speelt op 4 ohm is goed dus
op de andere kanaal moeten 4 boxen van ieder 4 ohm
kan dit niet?
Topic: 4 toppen op 1 kanaal (10-2-2009 19:22:00)op de andere kanaal moeten 4 boxen van ieder 4 ohm
kan dit niet?
sorry maar snap het eerlijk gezegt nog nie egt
Topic: 4 toppen op 1 kanaal (10-2-2009 19:00:00)dus versterker
- + + -
+ - - +
?
Topic: 4 toppen op 1 kanaal (10-2-2009 18:51:00)- + + -
+ - - +
?
ik kreeg de vraag of ik nog een carnavalswagen van muziek wil voorzien
nou heb ik ook al 2 andere wagens die ik moet voorzien dus heb ik niet veel meer
maar het hoefde niet hard enzo als je maar een achtergrond muziekje hat
nou heb ik nog een dap palladium 2000 en daarop wil ik
op 1 kanaal 2 15 woofers aansluiten (die ik nog heb liggen)
en op de andere kanaal eigelijk 4 toppen:
Highlights
300 W muziekvermogen
Bass-Reflex
Uitvoering:
30 cm-woofer
Piëzo-tweeter.
Technische specificaties
Afm.: (bxhxd) 390 x 560 x 275 mm
Max. belastbaarheid (muziek): 300 W
Sinus: 150 W
Frequentiebereik: 20 - 22 000 Hz
Impedantie: 4 Ω
Geluidsniveau: 91 dB
Massa: 12 kg
deze wil ik aanschaffen ze zijn niet de beste maar goedzat voor achtergrond muziekje lijkt me
ze koste trouwens ook maar 35 euro
maar kan dit 4 speakers van 4 ohm zo doorlussen dat ze nog steeds een weerstand van 4 ohm hebben?
nou heb ik ook al 2 andere wagens die ik moet voorzien dus heb ik niet veel meer
maar het hoefde niet hard enzo als je maar een achtergrond muziekje hat
nou heb ik nog een dap palladium 2000 en daarop wil ik
op 1 kanaal 2 15 woofers aansluiten (die ik nog heb liggen)
en op de andere kanaal eigelijk 4 toppen:
Highlights
300 W muziekvermogen
Bass-Reflex
Uitvoering:
30 cm-woofer
Piëzo-tweeter.
Technische specificaties
Afm.: (bxhxd) 390 x 560 x 275 mm
Max. belastbaarheid (muziek): 300 W
Sinus: 150 W
Frequentiebereik: 20 - 22 000 Hz
Impedantie: 4 Ω
Geluidsniveau: 91 dB
Massa: 12 kg
deze wil ik aanschaffen ze zijn niet de beste maar goedzat voor achtergrond muziekje lijkt me
ze koste trouwens ook maar 35 euro
maar kan dit 4 speakers van 4 ohm zo doorlussen dat ze nog steeds een weerstand van 4 ohm hebben?