Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Verheyen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 34 bijdrage(n) van Verheyen (Pagina: 3 van 4)
Topic: Ervaring Synq digit 2K2 en 3K6 versterkers (9-10-2008 15:56:00)Kun je hier nog even mee wachten René?
Hier is er voorlopig al 1 die de zekering thuis eruittrekt als hij de voeding inschakelt. En mijn ppa2410 moet ook nog naar gekeken worden. Als Joost dit allemaal ziet zitten natuurlijk.
Dan is het de moeite om eens naar de Limburg te reizen. (drukt de reiskosten wat he)
greetz
BertTopic: Stage Accompany Blue Box. (2-9-2008 22:33:00)
Dit zal er zeker in zitten maar beveiligt tegen over-en onderspanning.
Leg jij even uit waar het stukje stabilisatie zit?
greezt
Bert
Topic: Stage Accompany Blue Box. (16-9-2008 18:58:00)Leg jij even uit waar het stukje stabilisatie zit?
greezt
Bert
Waar kan je de waardes van de weerstanden vinden?
Ik heb een uitgebrande R27 op het preamp board tot hiertoe. Deze is al eens vervangen zo te zien.
Transistor T14 lijkt ook al eens vervangen. Wat doet deze juist?
greetz
Bert
Topic: Stage Accompany Blue Box. (10-9-2008 01:13:00)Ik heb een uitgebrande R27 op het preamp board tot hiertoe. Deze is al eens vervangen zo te zien.
Transistor T14 lijkt ook al eens vervangen. Wat doet deze juist?
greetz
Bert
Webbie schreef:
Wordt denk toch een ritje Limburg ben ik bang.Hier is er voorlopig al 1 die de zekering thuis eruittrekt als hij de voeding inschakelt. En mijn ppa2410 moet ook nog naar gekeken worden. Als Joost dit allemaal ziet zitten natuurlijk.
Dan is het de moeite om eens naar de Limburg te reizen. (drukt de reiskosten wat he)
greetz
Bert
Rene
Waar staan die Blue Boxen ergens in België?
Misschien is die vent wel om te lullen, je weet maar nooit.
En zijn die SA-1503 speakers nog te vinden tweedehands?
groeten
Bert
Topic: Stage Accompany Blue Box. (2-9-2008 20:05:00)Waar staan die Blue Boxen ergens in België?
Misschien is die vent wel om te lullen, je weet maar nooit.
En zijn die SA-1503 speakers nog te vinden tweedehands?
groeten
Bert
Doet hij er hier toevallig 2 van weg voor een prikkie?
Topic: SA PPE 2410 (2-9-2008 11:00:00)Daar heb ik nog even geen tijd voor gehad.
Ik zal er deze week is werk van maken
Topic: SA PPE 2410 (25-8-2008 07:33:00)Ik zal er deze week is werk van maken
Ik heb een paar Cresten van je over genomen.
Topic: SA PPE 2410 (24-8-2008 20:05:00)Wat maakt het verschil dan met die filters?
Topic: SA PPE 2410 (24-8-2008 19:17:00)Het nummer dat op de PPE 2410 staat is 8901240080.
Ik heb hem in België gekocht voor een leuke prijs.(Ben zelf ook van België)
Bij JVS ben ik al eens geweest. Is voor mij een uur rijden.
Ik heb je mail gehad Webbie
mvg
Bert
Topic: SA PPE 2410 (23-8-2008 21:19:00)Ik heb hem in België gekocht voor een leuke prijs.(Ben zelf ook van België)
Bij JVS ben ik al eens geweest. Is voor mij een uur rijden.
Ik heb je mail gehad Webbie
mvg
Bert
Ik heb een tijdje geleden een zeer nette ppe 2410 gekocht.
Nu blijkt deze wat kuren te vertonen.
Soms valt dat ding spontaan uit. 5 seconden later slaagt hij spontaan terug aan.
Ik heb hem al eens open gehad en alle stekkers eraf gehad en terug aangedrukt.
De zekeringen zijn ook nog intakt.
Dit verschijnsel verergert naarmate je de muziek luider zet. Dan gebeurt dit nogal vrij bedicht.
Dan nog een minder groot probleem.
Als je de gain verandert (niveau en filters) hoor je bij elke stap (druk van de knop) een klein plopgeluidje.
Is dit normaal?
alvast bedankt
Bert
Nu blijkt deze wat kuren te vertonen.
Soms valt dat ding spontaan uit. 5 seconden later slaagt hij spontaan terug aan.
Ik heb hem al eens open gehad en alle stekkers eraf gehad en terug aangedrukt.
De zekeringen zijn ook nog intakt.
Dit verschijnsel verergert naarmate je de muziek luider zet. Dan gebeurt dit nogal vrij bedicht.
Dan nog een minder groot probleem.
Als je de gain verandert (niveau en filters) hoor je bij elke stap (druk van de knop) een klein plopgeluidje.
Is dit normaal?
alvast bedankt
Bert