Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Verheyen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 34 bijdrage(n) van Verheyen (Pagina: 1 van 4)

Topic: Vreemd probleem CMX-3000 (21-6-2012 18:01:00)
Zitten de stekkertjes van de remote contoller goed vast? Bij mij kwamen deze vroeger wel eens los.
Je krijgt dan vrij rare dingen te zien op de controller.

mvg

Bert
Topic: Opmerkingen bij EAW SB150 (28-8-2010 16:35:00)
Ik heb net even voor je gekeken in de mx100.
Subkaartje heeft volgende code: LF-MX1SB015.
Ik foto zal ik je doorsturen via mail.

groeten

Bert
Topic: Opmerkingen bij EAW SB150 (22-8-2010 17:31:00)
Ik heb nog van die kastjes staan samen met jf100e en de mx100 van Sis.
Staat te koop trouwens. Heb weer eens wat ander leuks gevonden.
Het rendement is trouwens 95db/1m in plaats van 100.
Ga nou dit kastje niet vergelijken met glijbanen. Klinkt kompleet anders en dan hebben we het ook over een heel ander formaat.
Ik kreeg mijn amps vroeger op deze set zelden in de clip (crest 8001/7200).
Topic: EAW SB150 tekening (9-1-2010 16:03:00)
Helaas niet meer te vinden. Kom je ze graag een keer opmeten? wink ;)
Topic: EAW SB150 tekening (9-1-2010 12:48:00)

sis schreef:

Hallo medeforumers
OPROEP, OPROEP, OPROEP
Ik was diegene die destijds zo vriendelijk was, de originele EAW SB 150 R hier op het forum aan verschillende mensen door te spelen.
Nu is het zo dat de tekeningen van mijn laptop zijn verwijderd ( eigen schuld van mij )
Kan mij iemand van jullie de tekening eens terug bezorgen.
Alvast bedankt
sis
Ik zal eens kijken of ik die mail van je nog heb.

greetz

Bert
Topic: Skull Candy koptelefoons (28-7-2009 16:19:00)
Volgens mij heb ik zaterdag deze rare dingen bij ons in de lokale elektroshop zien hangen.
Topic: Catch voor frontdeksel (1-7-2009 15:27:00)
Als je er 50 bestelt doe ik mee Bram.
Topic: Ervaring EV DC-ONE (16-6-2009 18:33:00)
Geen probleem hoor jongens. happy :)
Maar ik denk dat iedereen het wel begrepen heeft.

En euh kennis kom ik heus niet te kort hoor in deze materie.
Staat het nou eigenlijk zo in de handleiding van ev?

greetz

Bert
Topic: Ervaring EV DC-ONE (16-6-2009 11:12:00)
Delay = vertragen
Wat jij wil doen is vervroegen.
Je kan een signaal dat er nog niet is niet gaan doorsturen hé.
Met een teletijdmachine zou dat inderdaad lukken maar die moet nog worden uitgevonden.
Topic: Ervaring EV DC-ONE (16-6-2009 09:15:00)

prosoundandlight schreef:

Input delay van -200.00ms tot 700.00ms, output delay van -200.00ms tot 680.00ms
-200.00ms? Hoe ga je dit doen? Speciale toverdoos?