Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van StijnS
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van StijnS (Pagina: 3 van 20)
Topic: Draadloos internetverbinding voor studio vergroten (5-3-2013 18:55:00)
Misschien kun je eens naar een software oplossing kijken. 10-Eazy b.v.?10-Eazy ziet er wel leuk uit, maar ik vind er nergens prijzen van terug op hun site.
Op zich prefereer ik ook gewoon een all-in-one toestel met ingebouwde mic. Op die manier moet ik ook niet altijd met een laptop liggen sleuren.Neem eens contact op met de 10-Eazy verdeler uit Diepenbeek... Ze wilden een samenkopen actie opzetten, waarbij de totale prijs (software, geluidskaart, pc, flightcase) rond de 1000 euro zou moeten gaan zitten. Geen idee of ze het klaar krijgen, maar hier is er in ieder geval interesse!Topic: SPL meting volgens nieuwe Belgische wetgeving (30-12-2012 20:27:00)
Alleen de achterkant (dus niet de boog waar je antenne door prikt) moet je voorzien van aluminiumfolie.
Naar mijn ervaring werkt dit ding erg goed!
Topic: Draadloos internetverbinding voor studio vergroten (5-3-2013 10:35:00)Topic: Draadloos internetverbinding voor studio vergroten (4-3-2013 16:54:00)Naar mijn ervaring werkt dit ding erg goed!
Klik
Afdrukken, bekleden met aluminiumfolie, monteren en over de antenna van je access points schuiven. Daarna de antennes naar mekaar richten en je haalt makkelijk 9dB gain.
Resultaat: www.freeantennas.com/projects/template2/Windsurfer_Pic.JPG
Topic: Raad de fixture (17-1-2013 12:24:00)Afdrukken, bekleden met aluminiumfolie, monteren en over de antenna van je access points schuiven. Daarna de antennes naar mekaar richten en je haalt makkelijk 9dB gain.
Resultaat: www.freeantennas.com/projects/template2/Windsurfer_Pic.JPG
Als je het écht wilt weten, neem dan contact op met The Creative Factory (die deden het lichtontwerp) of LLStageService (die leverden de apparatuur).
Topic: SPL meting volgens nieuwe Belgische wetgeving (31-12-2012 20:34:00)bomdes schreef:
StijnS schreef:
Als ik me niet vergis moet je volgens de nieuwe wetgeving in bepaalde klasses ook een log bijhouden van de geluidsdruk over de avond.Misschien kun je eens naar een software oplossing kijken. 10-Eazy b.v.?
Op zich prefereer ik ook gewoon een all-in-one toestel met ingebouwde mic. Op die manier moet ik ook niet altijd met een laptop liggen sleuren.
Als ik me niet vergis moet je volgens de nieuwe wetgeving in bepaalde klasses ook een log bijhouden van de geluidsdruk over de avond.
Misschien kun je eens naar een software oplossing kijken. 10-Eazy b.v.?
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (26-11-2012 08:43:00)Misschien kun je eens naar een software oplossing kijken. 10-Eazy b.v.?
Zie dit topic.
Let wel dat deze rail-to-rail opamps wat duurder zijn. Bij de schakelingen op de CO site staat een schakelingetje waarmee je een negatieve voeding kunt genereren, prima voor een opamp te voeden. Dan kom je prima weg met de LM741.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (25-11-2012 18:29:00)Let wel dat deze rail-to-rail opamps wat duurder zijn. Bij de schakelingen op de CO site staat een schakelingetje waarmee je een negatieve voeding kunt genereren, prima voor een opamp te voeden. Dan kom je prima weg met de LM741.
Denk er aan dat de LM741 een negatieve voeding moet hebben om helemaal tot 0V te kunnen gaan.
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (25-11-2012 16:56:00)Als je wat handig bent met elektronica, kun je met een opamp een versterker bouwen:

Versterking = 1 + (R2 / R1)
Jij wilt hier een versterking van 2, dus zou je met 2 weerstanden van b.v. 1k dit wel kunnen realiseren.
Topic: tekst inspreken wordt geluisterd met koptelefoon (24-11-2012 11:27:00)
Versterking = 1 + (R2 / R1)
Jij wilt hier een versterking van 2, dus zou je met 2 weerstanden van b.v. 1k dit wel kunnen realiseren.
En dan krijg je te horen wat wij het laatst te horen kregen van een artiest met headset: "Het klinkt nogal badkamerachtig"