Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van LJ DaAn

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van LJ DaAn (Pagina: 20 van 20)

Topic: Martin Lightjockey vragen (7-11-2008 23:19:00)
het werkt, dankje.

Weer wat geleerd ;)
Topic: Martin Lightjockey vragen (7-11-2008 20:48:00)

Maarten-square schreef:

Hotkey instellen voor "emulate audio trig". Ik vind het trouwens altijd makkelijker om met een dmxin boardje te werken en daar aan een fader de functie 'sequence speed' toe te wijzen.
Moet je wel een dongle hebben die DMX in ondersteund.

Hoe werkt dit emulate audio trig?
Ik heb het geprobeerd maar bij mij gaat ie niet naar een volgende sequence stap.
als ik ECHT live tik tik ik m'n parren ook live omdat je anders niet snel genoeg kan ingrijpen, dit gebeurt nu met 4 knoppen.
Als ik het goed begrijp kan dat met deze functie met 1 knop, als ik een sequence maak van mijn parren in een chase.

Zit ik alleen met het probleem dat er dan een sequence draait, die je weer moet verwijderen wil je je parren uit hebben, dit wil ik liever niet want dat kost onnodig tijd.
Topic: SMS-party software (2-11-2008 23:47:00)

Mathijs_promix schreef:

Of gaat t dan over evt. smsjes met bedreigingen, racisme etc, zodat dat achterhaald kan worden?
Die worden en zoiezo al uitgehaald.

En daarbij, wat heb je daaraan? zie jij eer directeur al een smsje terugsturen met; hallo ik weet niet wie je bent maar je mag geen bedreigingen uiten via sms.

EN, waarschijnlijk staan de berichten die iemand heeft gestuurd nieteens in zo een exel bestand wink ;)

Partygangers informeren, dat kan goed, maar dan alsnog moet je ze wel vantevoren laten weten dat je nummer wordt bewaard.
Topic: SMS-party software (2-11-2008 16:19:00)
Nou, de opdrachtgever betaald natuurlijk wel voor die SMS service.

Volgens mij kan je je nummer niet uitzetten als je een SMS stuurt, en daarbij, tis toch een beetje van de zotte dat je je nummerherkenning moet gaat uitzetten als je een smsje naar iemand wilt sturen ;)
Topic: Daslight (effect) vraag. (2-11-2008 15:07:00)

Melo-G schreef:

Nee bij de scene die de beweging maakt zet je de shutter op closed. Vervolgens maak je een nieuwe scene met alleen de shutter open, verder niks. Nu klik je je beweging aan en de scan gaat zijn scene aflopen. Klik vervolgens je nieuwe scene aan en je shutter springt open en daar is je bewegende lichtbundel.
Is het niet veel slimmer om die shutter in je beweging NIET mee te programmeren?
Jij zegt dat je een beweging maakt en dan je shutter dichtzet, daarna maak je een shut open programma, die dat dus moet overschrijven want anders gaat je shutter niet open. WEG beweging (1e prog) dus.

MAW, je zet je shutter of lamp aan in een background que, zodat je wel kan zien wat je doet maar je je shutter niet meeprogrammeerd.

Daarna programmeer je idd een shut open en dicht, omdat je shutter ook weer een keer dicht moet.
Een shutter open programma kan onder een hotkey of fader.

Marco, wat jij wilt kan dus, je kan je fixtures een shutter close que geven en daarna met een hotkey ze weer open doen, als je deze hotkey dan loslaat gaan ze weer dicht.

Ook kan je een hotkey maken dat de even scans op wit gaan en de oneven op blauw, als je de hotkey loslaat gaan ze weer op de kleur waar ze op stonden,maar de vraag is of dat onder een hotkey moet. Als je hier 2 sec op drukt en loslaat zijn je kleurenwielen alleen maar aan het draaien.
Echter kunnen kleur en shutter dit NIET allebij tegelijk in 1 que want DAN programmeer je nietmeer transparant (je programmeert shutter en kleur dan samen).
Stel je doet dit wel dan gaat het er ook niet uitzien;
Stel je scanners staan op rood, shutter dicht.

Jij drukt op een hotkey die als functie heeft dat de even scans wit zijn en de oneven blauw, de shutter gaat dan open.
Als je op die knop drukt gaat je kleurenwiel naar de juiste positie, shutter open. laat je de knop los gaat ie weer naar rood.

Als je dit snel doet, is je kleurenwiel alleen maar aan het draaien en houd ie het nooit bij.
Topic: SMS-party software (2-11-2008 14:58:00)

JeroenVDV schreef:

Vind het verzamelen van de 06-en en overhandigen aan de organisator nogal tricky (en dan druk ik mezelf nogal subtiel uit). shut up :X
Als duidelijk staat aangegeven dat de nummers zullen worden verkocht aan derden en worden gebruikt voor commerciele doeleinden zie ik het probleem niet, maar ik zou dan ook niet smsen.
Topic: Filmpje lichtset (29-10-2008 17:53:00)

Dré schreef:

C) Het voor elkaar krijgen een simpele regel zoals "we don't need no education" verkeerd te schrijven. laugh :D
Ik vind het lullig om iemand uit te laggen (of was het lachen?!) maar deze keer: laugh :D
Topic: Hoe te programeren bij Freestyler Dmx? (28-10-2008 22:59:00)

pimmo schreef:

Met welke software ga jij het besturen dan?
Laat ik het houden op 'minder legale software'.
Topic: drive in show naam (27-10-2008 23:26:00)
Dat denk ik ook.

Namen zullen later minder een 'naam' van iemand worden, althans, zo denk je er niet over na.

Neem Albert Heijn, Dick en Swatchkopf zijn allemaal mensennamen, maar zo 'zie' je ze nietmeer.

Als een naam bekend wordt dan gaat het altijd wel lekker klinken denk ik.
Topic: Filmpje lichtset (27-10-2008 14:37:00)
Heb ooit is wat vette filmpjes gezien van pixeltrackers op een citymoves event.. was dacht ik in zwolle.

Kan het filmpje alleen nietmeer terugvinden, maar met een 20 pixeltrackbakken kan je echt VEEL licht geven, en het is overdag ook te zien..

Zuipt wel DMXkanalen als een malle, 160 per bar als ik me niet vergis, iig in de mode waar je zoveel mogelijk secties apart kan aansturen wat te zien is op het filmpje..

20 barren trekken dan 3200 kanalen ;)