Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pascal

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Pascal (Pagina: 20 van 20)

Topic: Onderwater LED spots (7-8-2008 17:22:00)
De bedoeling is om ongeveer 6 units met betonnenblokken 10 meter in de zee te plaatsen onderwater gericht naar het strand.
Het is niet de bedoeling om op het strand te schijnen maar juist s'avonds het zee water een extra dimensie te geven d.m.v kleur wisseling.

Tot nu toe heb ik van SpaceCannon de meest geschikte armaturen gezien, inmiddels is er een e-mail onderweg naar hun om te weten of ze ook leveranciers hebben in de US.

Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

Pascal
Topic: Bouw 2st manifold (6-8-2008 00:03:00)

luc2366 schreef:

pascal schreef:

Is het niet zo dat de tekeningen die op de Nederlandse websites geplaatst zijn niet de goede tekeningen zijn,daar het een en ander niet juist is weergegeven aan maten...

Pascal
B.O.T: klopt pascal!
Tja, ik dacht al......

Hey Luc, hoe gaat het met je?

Groeten uit Arubanenland
Topic: Onderwater LED spots (5-8-2008 21:31:00)
Beste forum leden,

Voor een klant ben ik opzoek naar onderwater spots, liefst LED, met een IP rating van minimaal IP66.
Ze moeten in de zoute zee gemonteerd worden vandaar.

Iemand ervaring of een suggestie?

Groeten,

Pascal
Topic: Bouw 2st manifold (4-8-2008 03:14:00)
Is het niet zo dat de tekeningen die op de Nederlandse websites geplaatst zijn niet de goede tekeningen zijn,daar het een en ander niet juist is weergegeven aan maten...

Pascal
Topic: Crown XLS5000 (3-8-2008 19:00:00)
Ja ik gebruik nu nog een PS10 controller maar wil binnenkort overstappen naar een NX242 controller.

Over de B&C speakers kan ik je dit alleen maar aanraden, 100,5 dB 1W/1M en ze gaan veel lager dan de orginele RCF L15p540 waarbij je echt rekening moet houden met de Low-cut.
Bij de B&C mag je deze gerust wat lager hebben (35Hz)

Pascal
Topic: Crown XLS5000 (3-8-2008 17:27:00)
Zo, nu heb ik de afgelopen week ff lekker die XLS 5000D kunnen testen met 3 Nexo LS500 subs geladen met B&C 15NW76 speakers per kant (2500 Watts @ 2 ohms maximaal van de XLS 5000 per kant)en de druk/spl is behoorlijk hoog!

Als vergelijkbaar resultaat is deze opstelling ook aangesloten geweest op een Crown MA 5002 versterker.
Die duwt in het kick-laag iets meer maar zo op het gehoor is het verschil niet groot om waar te nemen.

Mijn conclusie is dat dit een zeer leuke versterker is voor het geld, alleen het gewicht is het grote nadeel...27 kilo!!

Per kant zit er een aparte voeding met grote trafo's en da's dus best zwaar!
Kwa opbouw lijkt het wel een beetje op de opbouw van z'n duurdere broer de MA5002

Ook het gain structure inregelen met de dbx 260 gaat erg goed, tevens heeft dit model eindelijk eens duidelijke LED aanduidingen om deze in te regelen.

Voor het geld zeker een aanrader, de betrouwbaarheid zal nog moeten uitwijzen in der loop van de tijd.

Volgende week testen op het mid, 4x Line Array kastjes per kant ongeveer 2000 Watts @ 4 Ohm, de versterker leverd 2x 1800 Watts @ 4 Ohms dus iets te weinig maar om te testen goed genoeg.

Tot later!

Pascal
Topic: een paar vraagjes voor de specialisten ivm baskasten (30-7-2008 22:33:00)
Op die site die je aangeeft staat een 'betere' ontwerp nl de dubbel 15 inch bass hoorn, niet voor sub laag maar wel goed voor 'bass geweld'..
Deze kasten zijn wel erg zwaar maar gaan als de brandweer, ik gebruik deze alleen op strand en voor de Arubaanse Bandjes..
Oftewel, als het toch hard moet.. laugh :D

Pascal
Topic: Live mixer (24-7-2008 21:03:00)
Ik zou wel even goed kijken naar de levering van de Soundcraft Delta versies, sommige zijn discontinued en dus ook voor service parts zal dit moeilijker worden.

Ik overweeg ook om een A&H Wizardmix 16:2 aan te schaffen.

Pascal
Topic: 1ste speakon actief gefilterd / 2de pasief (8-7-2008 03:17:00)
Hey Andre,

Vindt jij dat je zo'n'stopper' ook moet toepassen voor je HF drivers als je een goede speaker management systeem gebruikt? Of is dit dubbel op?

Pascal
Topic: Versterker schoonmaken (aanslag e.d.) (3-7-2008 15:47:00)

Dré schreef:

Overigens ken ik bedrijven die hun versterkers gewoon met de hogedrukspuit schoonmaken (water dus). Kan ook prima mits je verdomd goed weet waar je mee bezig bent.
Dit kan, maar idd moet je deze dan wel een lange tijd goed laten drogen.
Ik doe dit nooit met een hogedruk spuit, is een beetje overdreven maar met gedestilleerd water in een bak leggen en dan een aantal dagen laten drogen is een 'veiliger' oplossing.
Ps. water roest.. Moet je maar eens na een periode van aantal maanden eens naar je soldeer punten kijken, die kan je dan allemaal opnieuw even aantippen...
Dus, snel laten drogen en daarna voorzichtig nog even met perslucht na blazen.

Pascal