Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 20 van 20)
Topic: Galaxy 250 (23-10-2004 10:13:00)het valt te zien welke manfrotto's hij bedoeld, ook wij hangen aan 6 meter prolyte:
2 t4 bar par 64, 2 mac 250, een martin Atomic, 1 falcon, en eventueel nog een wizard.
dit op 2 manfrotto wind ups ( 3.7 m, 35 kg tüv) en heb nog niets van last gehad!!!Topic: Jb systems VIBE 30 luidsprekers (22-10-2004 23:07:00) nee hoor Tom véééééééééél ervaring
25 jaar trouwens
Ik bezit zelf een EAW P.A. en werk regelmatig met Martin W8
sis
ja maar als het over de kwaliteit gaat van het geluid is:Reemski schreef:
Grapjas, wil jij al die meuk aan die 2 manfrotto's gaan hangen. Das toch echt teveel van het goede.2 t4 bar par 64, 2 mac 250, een martin Atomic, 1 falcon, en eventueel nog een wizard.
dit op 2 manfrotto wind ups ( 3.7 m, 35 kg tüv) en heb nog niets van last gehad!!!
en het is bidji en niet didii
Topic: Jb systems VIBE 30 luidsprekers (22-10-2004 23:06:00)
ik was op de beurs van beglec, en spijtig genoeg waren ze er toen nog niet, dus ik weet niet hoe ze klinken!
Ik moet wel zeggen dat de afwerking van jb-systems er fors op vooruit gaat, ik ben niet echt pro jb, wat klank betreft, maar deze wil ik zeker eens live te horen krijgen!!
Topic: Jb systems VIBE 30 luidsprekers (22-10-2004 22:03:00)Ik moet wel zeggen dat de afwerking van jb-systems er fors op vooruit gaat, ik ben niet echt pro jb, wat klank betreft, maar deze wil ik zeker eens live te horen krijgen!!
eminence speakers??????
staat niet in spec's
Topic: De DYNAMO VAN JB (10-10-2004 20:09:00)staat niet in spec's
valt best wel mee hoor!
Ik ben naar de jaarlijkse voorstelling geweest, en voor dat geld zeker de moeite waard!
Topic: Jows - Stop It! (10-9-2004 21:55:00)Ik ben naar de jaarlijkse voorstelling geweest, en voor dat geld zeker de moeite waard!
zie mail
greetzz,
dj bidji
Topic: Jows - Stop It! (9-9-2004 19:06:00)greetzz,
dj bidji
Dat is in belgië, oost-vlaanderen, meer bepaald aan het station in dendermonde genaamd: BORA BORA
Vindt het nummer wel goed in elkaar steken, wel een beetje spijtig van de kwaliteit, maarja het is dan ook mp3 hé.
ik zal je een mail sturen!
greetzz,
djbidji
Topic: Jows - Stop It! (9-9-2004 17:57:00)Vindt het nummer wel goed in elkaar steken, wel een beetje spijtig van de kwaliteit, maarja het is dan ook mp3 hé.
ik zal je een mail sturen!
greetzz,
djbidji
met jouw toelating, wil ik hem eens uittesten in de lokale dancing waar ik speel.
om te kijken naar de reakties van het volk!! ik laat je dan zo snel mogelijk iets weten!!(is zo'n 850 man)
let me know, if i may
greetzz,
dj bidji
Topic: Bose 802mk1 meer vermogen en beter dan 802mk2 /802mk3 + redenen. (9-7-2004 21:25:00)om te kijken naar de reakties van het volk!! ik laat je dan zo snel mogelijk iets weten!!(is zo'n 850 man)
let me know, if i may
greetzz,
dj bidji
ik heb zowel de mkI als de mkII en ik moet zeggen dat bij de MKI bij overbelasting je duidelijk door de pijpjes kan zien (d.m.v licht) wanneer ze overbelast worden. TERWIJL BIJ DE MKII niet aangezien deze voorzien is door glaszekeringen!
Topic: bose 800 (7-7-2004 17:22:00)
25 jaar trouwensIk bezit zelf een EAW P.A. en werk regelmatig met Martin W8
sis
bose hifi geluid
en EAW pa geluid
ik heb ook ervering met eaw een vriend van me heeft nl 8 KF 750 en 8 SB 750
Ik vind dat het appelen met peren vergelijken is.