Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 20 van 20)
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (13-2-2006 17:21:00)
Ik zit ook in de 3e, je mag 1 keer blijven zitten. Blijf je daarna weer zitten dan mag je een andere school zoeken, athans zo werkt dat bij mij
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (10-1-2006 15:04:00)Vraag ik me ook af. Maar de directie van de school wou niet naar mij, en de rest van de theatercommissie luisteren, en vandaar dat we deze aanpassing willen. als er nog iemand is met een ideetje? dan hoor ik het. Anders erg bedankt, had wel een beetje de indruk dat het niet zou gaan lukkenTopic: Visual DMX --> Martin LightJockey (22-11-2005 17:25:00)
voor mensen die het makkelijker willen doen met DMX4ALL, deze site is dan best handig https://www.ronald-online.nl/dmx/
Topic: DMX values Firestorm (27-1-2006 19:33:00)hier
Ze zijn blijkbaar niet meer leverbaar. Alleen de barrelscan nog
Topic: Filmpje lichtset (18-1-2006 14:36:00)Ze zijn blijkbaar niet meer leverbaar. Alleen de barrelscan nog
martijn schreef:
Je zit in de derde? Geloof dat je maar 2 of 3 keer kan blijven zitten.
of zo'n interface van dmx4all met freestyler, ik heb nog wel de DJ Robo fixture voor je. Die moet je er dan ff inzetten en dan kan je gewoon op blauw klikken enzo
de goedkoopste complete interface van dmx4all is iets van 60 euro dacht ik
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (23-11-2005 07:18:00)
de goedkoopste complete interface van dmx4all is iets van 60 euro dacht ikIk zal eens kijken of ik die bestanden kan vinden. Het gaat trouwens om deze interface, niet de elite o.i.d.
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (22-11-2005 17:34:00)
JeroenVDV schreef:
Maar, als je wist dat VisualDMX naar jouw mening vooral voor bewegend licht is, waarom wordt het dan aangeschaft als de school geen bewegend licht heeft???ik werk al 1,5 jaar met lightjockey, daar baseer ik dus ook mijn mening op, en dan doel ik vooral op het gebruik van conventioneel licht
Topic: Visual DMX --> Martin LightJockey (22-11-2005 16:55:00)Heey mensen,
We hebben op school laatst Visual DMX aangeschaft. Dit progamma is hoofdzakelijk gemaakt voor bewegend licht, maar dat hebben wij op school niet. Ik vind het progamma een totale ramp, maar de interface was erg duur. Is er nu een mogelijheid om lightjockey van Martin te draaien op de interface van Visual DMX? Andere progamma's zoals Horizon zijn ook welkom. Lightjockey is ook niet gemaakt voor theatergebruik, maar is in conventioneel opzicht wel uitgebreider en makkelijker te progameren dan Visual DMX. Heeft iemand een idee of je dus lightjockey kan draaien op de interface van Visual dmx? Zoja, hoe werkt dat dan? En als de mods dit topic niet willen hebben, dan hoor ik het wel
alvast bedankt
[EDIT] Mischien weten mensen ook hoe je Martin ProScenium draaiend krijgt op de interface van Visual DMX? schijnt ook goed progamma te zijn [/EDIT]
Topic: Bestelling plaatsen bug (16-11-2005 22:21:00)We hebben op school laatst Visual DMX aangeschaft. Dit progamma is hoofdzakelijk gemaakt voor bewegend licht, maar dat hebben wij op school niet. Ik vind het progamma een totale ramp, maar de interface was erg duur. Is er nu een mogelijheid om lightjockey van Martin te draaien op de interface van Visual DMX? Andere progamma's zoals Horizon zijn ook welkom. Lightjockey is ook niet gemaakt voor theatergebruik, maar is in conventioneel opzicht wel uitgebreider en makkelijker te progameren dan Visual DMX. Heeft iemand een idee of je dus lightjockey kan draaien op de interface van Visual dmx? Zoja, hoe werkt dat dan? En als de mods dit topic niet willen hebben, dan hoor ik het wel
alvast bedankt[EDIT] Mischien weten mensen ook hoe je Martin ProScenium draaiend krijgt op de interface van Visual DMX? schijnt ook goed progamma te zijn [/EDIT]
gooi je virusscanner er voor de zekerheid tog maar even overheen
Topic: Stroom vraagje (28-10-2005 23:25:00)kijk wel even wat voor ampere zekeringen er in de groepen op het krachtstroom zitten. Wij hebben op school namelijk 2 keer 32a krachtstroom, maar op 1 van de 2 aansluitingen zitten 3 zekeringen van 16 ampere i.p.v. 32 ampere en dan ligt er tijdens het opbouwen van een schoolfeest al snel een zekering uit.