Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sntho0
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 192 bijdrage(n) van Sntho0 (Pagina: 20 van 20)
Topic: Vervangen versterkers + boxen (14-5-2004 16:18:00)
John,
Bedankt. Klopt mijn speakers zijn niet het beste merk (maar klink best goed hoor en de rcf is toch lang niet slecht?)
Ik begrijp jouw oplossing en je zult ook wel gelijk hebben maar dan nog moet ik met 4 boxen slepen en ben ik (denk ik) duurder uit.
Ik heb de referenties van de JBL boxen gelezen en deze liegen er niet om.
Toin
Topic: Vervangen versterkers + boxen (14-5-2004 15:17:00)Bedankt. Klopt mijn speakers zijn niet het beste merk (maar klink best goed hoor en de rcf is toch lang niet slecht?)
Ik begrijp jouw oplossing en je zult ook wel gelijk hebben maar dan nog moet ik met 4 boxen slepen en ben ik (denk ik) duurder uit.
Ik heb de referenties van de JBL boxen gelezen en deze liegen er niet om.
Toin
Hallo,
Kan iemand mij vertellen of het volgende een goede ruil zou zijn?
Op dit moment draai ik met mij drive-in met de volgende installatie:
Versterkers:
Bas: eigenbouw 2 x 300 watt RMS
Mid: DAP A700 RMS
Hoog: DAP A300 RMS
Actief filter:
Boxen:
BAS: Raveland (2 X 18")2 X 200 watt RMS
Mid: Eigenbouw EV Eliminator met daarin een Stageline speaker van 200 watt rms
Hoog: RCF 1" driver met gigantische hoorn (80 x 80 cm)
Klink allemaal best goed maar ik ben flauw van het gesjouw.
Daarmom zat ik te denken aan het volgende:
Versterker: Behringer EP-2500
Boxen: JBL SF-25
Ben ik in 1 keer klaar. Maar lever ik dan in of juist niet.
Wie kan het me zeggen?
BVD
Kan iemand mij vertellen of het volgende een goede ruil zou zijn?
Op dit moment draai ik met mij drive-in met de volgende installatie:
Versterkers:
Bas: eigenbouw 2 x 300 watt RMS
Mid: DAP A700 RMS
Hoog: DAP A300 RMS
Actief filter:
Boxen:
BAS: Raveland (2 X 18")2 X 200 watt RMS
Mid: Eigenbouw EV Eliminator met daarin een Stageline speaker van 200 watt rms
Hoog: RCF 1" driver met gigantische hoorn (80 x 80 cm)
Klink allemaal best goed maar ik ben flauw van het gesjouw.
Daarmom zat ik te denken aan het volgende:
Versterker: Behringer EP-2500
Boxen: JBL SF-25
Ben ik in 1 keer klaar. Maar lever ik dan in of juist niet.
Wie kan het me zeggen?
BVD