Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Remczero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 20 van 20)

Topic: Componeren (26-3-2004 19:20:00)
Ben sinds kort ook met fruityloops bezig... Nog niet echt hele nummers mee gemaakt ,maar ik vind zeker wel dat je uit fruityloops veel makkelijker een lekkere sound krijgt als uit reason (wat ik eerst gebruikte...Het aansluiten vond ik appart maar alles behalve handig)... De nieuwste versies van fruityloops tellen tegenwoordig echt mee. Wat ik van een oude versie die ik toen duur gekocht heb niet kon zeggen. Nee ik heb dit keer geen miskoop gedaan: Vanaf nu ben ik een Fruityloops aanhanger laugh :D
Topic: yamaha DJXII (25-3-2004 18:01:00)
Oke ,dan weet ik genoeg...Ik zal eens een winkel gaan zoeken hier in de buurt waar ik hem kan testen.. In ieder geval iedereen bedankt voor de reacties...
Topic: yamaha DJXII (25-3-2004 17:35:00)
Klinkt niet echt heel handig...Jammer dat er niet een fader voor is (heeft de nieuwste groovebox en een oudere ,307 als ik me niet vergis)..Ga ik gewoon even proberen in de winkel ,maar werkt het volgens jou handig in de praktijk snake of toch niet? Omdat je ook al zegt dat er regelmatig (lees bijna altijd) een afwijking in de BPM zit?? Gewoon wennen? of toch onhandig? Anders ga ik denk ik verder sparen voor een 2ehandse groovebox...
Topic: yamaha DJXII (24-3-2004 17:24:00)
Dankjewel Mark ,heb je mail aan gehad... Ik wil zoieso het apparaat eerst proberen dus dat ga ik zeker in Nederland doen... Heb zoieso voor weinig verschil liever een Nederlands apparaat maar voor teveel natuurlijk niet... ga zoieso ook nog voor de d2 kijken... Mits een van de apparaten mij bevalt zal ik er misschien wel kopen... Ik hou jullie op de hoogte!

[edit] toch nog even een vraagje over het verschil tussen de d2 en djxII... Hoe kun je je d2 gelijk laten lopen met je platen ,op dit apparaat zit voor zover ik weer geen line in dus zal het niet automatisch doen...heb op internet rond gekeken maar weinig over te vinden. Kan iemand me vertellen hoe dat dan wel gaat op een d2? alvast bedankt!
Topic: yamaha DJXII (23-3-2004 21:42:00)
Echt handige info snake ,mijn complimenten dat je het allemaal in zon simpel stukje tekst kunt uitleggen...De d2 klinkt zoieso een stuk aantrekkelijker ,op dit punt gaan we een heel stuk offtopic maargoed ,wel jammer dat ik 3 maanden geleden mijn yamaha psr keyboard heb verkocht om een dubbele cdspeler te kopen ,maaarja wink ;) Ik ga binnenkort gewoon eens kijken in de winkel. Als ik ondertussen nog vragen heb komen die gewoon in dit topic... Nu weer ONtopic over de DJXII happy :)
Topic: yamaha DJXII (23-3-2004 21:06:00)
Net even op mijn gemak het verhaal van snake zitten lezen (bedankt voor de goede en snelle reactie) maar het zijn dus eigenlijk 2 onvergelijkbare apparaten. Ik ga denk ik binnenkort even een winkel opzoeken om ze eens goed te testen ,want de sounds van beide apparaten (roland toch iets beter dan yamaha) die ik heb gehoort zijn echt GOED voor de prijsklasse. Heb wel eens met een Mc505 gespeeld maar de d2 klinkt bijna net zo goed (geluidjes op internet).. Het enige echte nadeel vind ik van de d2 dat je niet echt makkelijk "on the fly" kunt programeren (wat overigens met de DJXII ook niet gaat). Ik ben benieuwd of dergelijk apparaat echt wat toevoegt aan mijn set.. Gebruik jij hem vooral tijdens het draaien snake? of toch liever standalone?

Ook wil ik Massive even bedanken voor de mail. Ik heb de site afgezocht maar kan helaas alle grooveboxen behalve de DJXII vinden happy :) ,denk dat ze die uit de handel hebben genomen (ook in nederlandse webshops is hij steeds minder te vinden :S ,zou iig de stuntprijs verklaren...maar dit is maar gissen).
Topic: yamaha DJXII (23-3-2004 14:00:00)
Weetje toevallig nog waarvan? Vind het apparaat ook vrij interesant dus dan zou 69 euro toch een beetje een prijs zijn waar je het wel voor kunt uitproberen...Weetje het toevallig nog? Alvast bedankt

Tenslotte nog een vraag aan onze effectenguru snake ( happy :) ).. Welke bak lijkt jou het leukste voor het geld? Een yamaha DJXII? of toch een roland d2 (zit er iets boven in prijsklasse) ,omdat ik zag dat jij een d2 hebt wink ;))
Topic: idols "licht e.d." (17-3-2004 18:42:00)
Oow ,ik maak idd gebruik van dolby surround 2 ja... Maar ook gewoon 2.1 vind ik het beetje galmerig klinken maargoed... Zal wel aan mijn receiver liggen dan sad :(
Topic: idols "licht e.d." (17-3-2004 08:47:00)
Ik vind dat ze voor zon zaaltje erg mooi licht hebben hangen hoor happy :) Die ledpanels voegen echt een nieuwe dimensie aan de show toe ,en het licht is erg leuk uitgedacht ,met bijvoorbeeld die bewegende truss. Echter vind ik wel dat het geluid dit jaar echt RUK is... Zit je rustig idols te kijken hoor je van alle kanten echo's en weet ik et allemaal voor achtergrondrommel. Had zeker wel netter gekunt maarja.. Kijk toch voornamelijk voor Alice wink ;)
Topic: Problemen bij het opnemen van mixen op pc (16-3-2004 21:10:00)
Dit gaat wat buiten een licht en geluid forum maar ik wil jullie toch even tippen. Er bestaat namelijk een erg handig programma waarmee je een image kunt maken van je harddisk ,deze op cd kunt branden ,en dus binnen een paar minuten een helemaal clean systeem hebt. Het programma heet Ghost. Ik gebruik een oude versie al jaren en het werkt echt mega goed. Er zijn inmiddels een hoop nieuwe versies. Kijk even op deze site:

enterprisesecurity.symantec.com/products/products.cfm?productid=3&EID=0

Ik denk dat de oudere versies wel gratis te downloaden zijn terwijl je er vrijwel hetzelfde mee kunt. Namelijk een image maken van je huidige systeem ,en deze op cd branden ,en deze door middel van een opstart diskette binnen de tijd dat je er normaal windows nog niet op hebt terug zetten. Wel is het zo dat je geregistreerde progamma's na de backup kwijt bent ,maar dat ben je ook met een systeem format dus..Ik vind het een aanrader.

(sorry dat ik buiten het licht en geluid gedeelte ga ,maar gezien dit topic dacht ik dat het wel degelijk nut had dit te posten)