Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj Jasper
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj Jasper (Pagina: 20 van 20)
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (5-4-2004 19:42:00)
Zoals dj fleur zei: "Enkel sluitprofiel is niet aangeraden ...". Die bolhoeken verzekeren je een langere levensduur en beschermen je case ...
Wanneer je dan nog eens stapelbare bolhoeken plaatst kan je ze makkelijk stapelen en staan ze al min of meer een beetje vast ...
Victor maakte een combinatie van de bovengenoemde tipsJa, dat kan ook best heel goed werken, daar ben ik ook van overtuigd. Ik werk wel eens met het idee wat ik aangaf, en dat werkt perfect.
Uiteindelijk is het aan diegene die het gaat gebruiken de keuze natuurlijk.
Topic: flightcases (31-3-2004 12:43:00)Dan snap je me niet helemaal
Ik bedoel dat je eigenlijk gewoon bakken maakt. Daar op alle randen zet je sluitprofiel. Dan kan je ze heel mooi stapelen zonder dat er een kier tussen komt.
home.wanadoo.nl/kids.hofman/opelkaar2..JPG
Hopelijk snap je het zo. Het zijn dus in principe gewoon 2 rechthoekige Fc's op een kleine plank met wielen. Dat sluitprofiel zorgt er juist voor dat alles goed op elkaar aansluit, en zo kan je je hele handel vervoeren en ombouwen tot een meubel.
Natuurljk kan het ook met losse flightcases, maar ik denk dat de afwerking niet zo mooi zal zijn als mijn idee.Topic: flightcases (30-3-2004 21:20:00)
want wanneer je stapelbolhoeken gebruikt staat het vast genoeg met 1 "vlinderslot"Aan de onderkant van de bakken en aan de bovenkant van de bakken maak je sluitprofiel. Dus eigenlijk worden het gewoon flightcases op elkaar.
Dus je zet ze op mekaar, en er zit geen kier in door het sluitprofiel. Je gebruikt dus alleen bolhoeken of stapelhoeken op het deel met de wieltjes.Topic: flightcases (30-3-2004 11:28:00)
Zal ik nog even zeggen hoe ik begonnen ben:
Ik had 2 discmans, en mijn ouders hadden een oude receiver, en knopjes waarbij je kon schakelen tussen 2 kanalen(aux en cd-speler).
Ik die 2 discmans erop aangesloten, en als het nummer afgelopen was, dat knopje omrammen.
Toen kwam er een mengpanee, een promix 100 van velleman.
Toen kwam er een DX1000, en gister een 2e hands numark cdn-18 opgehaald.
Daar doe ik het nu mee
.
Topic: Het bouwen van een case (5-4-2004 16:35:00)Ik had 2 discmans, en mijn ouders hadden een oude receiver, en knopjes waarbij je kon schakelen tussen 2 kanalen(aux en cd-speler).
Ik die 2 discmans erop aangesloten, en als het nummer afgelopen was, dat knopje omrammen.
Toen kwam er een mengpanee, een promix 100 van velleman.
Toen kwam er een DX1000, en gister een 2e hands numark cdn-18 opgehaald.
Daar doe ik het nu mee
.Eigenlijk heb je best wel gelijk weet je
Topic: Het bouwen van een case (5-4-2004 15:51:00)
Voor het nette is het wel mooi om een connector paneeltje te maken, maar voor het functionele maakt het niet uit.
Topic: flightcases (31-3-2004 20:46:00)Ik zal wel eens een fototje online zetten.
Topic: flightcases (31-3-2004 12:49:00)Dj Noise schreef:
Welja!Zoals dj fleur zei: "Enkel sluitprofiel is niet aangeraden ...". Die bolhoeken verzekeren je een langere levensduur en beschermen je case ...
Wanneer je dan nog eens stapelbare bolhoeken plaatst kan je ze makkelijk stapelen en staan ze al min of meer een beetje vast ...
Victor maakte een combinatie van de bovengenoemde tips
Uiteindelijk is het aan diegene die het gaat gebruiken de keuze natuurlijk.
Victor schreef:
Er zijn speciale bolhoeken die geschikt zijn om te stapelen. Sluitprofiel onder- of bovenaan een flightcase zie ik helemaal niet zitten.
Ik bedoel dat je eigenlijk gewoon bakken maakt. Daar op alle randen zet je sluitprofiel. Dan kan je ze heel mooi stapelen zonder dat er een kier tussen komt.
home.wanadoo.nl/kids.hofman/opelkaar2..JPG
Hopelijk snap je het zo. Het zijn dus in principe gewoon 2 rechthoekige Fc's op een kleine plank met wielen. Dat sluitprofiel zorgt er juist voor dat alles goed op elkaar aansluit, en zo kan je je hele handel vervoeren en ombouwen tot een meubel.
Natuurljk kan het ook met losse flightcases, maar ik denk dat de afwerking niet zo mooi zal zijn als mijn idee.
Dj Noise schreef:
Inderdaad, dat is het!
want wanneer je stapelbolhoeken gebruikt staat het vast genoeg met 1 "vlinderslot"
Dus je zet ze op mekaar, en er zit geen kier in door het sluitprofiel. Je gebruikt dus alleen bolhoeken of stapelhoeken op het deel met de wieltjes.
Ff wat paint tekeningen gemaakt, hopelijk zo duidelijk:
home.wanadoo.nl/kids.hofman/meubel.jpg
Hier staan die losse delen dus gekanteld en op elkaar gezet.
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Opelkaar.jpg
Hier kan je dus allemaal spul in die bakken gooien en dan in een keer wegrijden.
(PS, die kleine blokjes moeten vlindersloten voorstellen
)
Topic: flightcases (29-3-2004 12:37:00)home.wanadoo.nl/kids.hofman/meubel.jpg
Hier staan die losse delen dus gekanteld en op elkaar gezet.
home.wanadoo.nl/kids.hofman/Opelkaar.jpg
Hier kan je dus allemaal spul in die bakken gooien en dan in een keer wegrijden.
(PS, die kleine blokjes moeten vlindersloten voorstellen
)Je kan ook gewoon 2 grote bakken maken (rechthoeken) en 1 met onderbak met wielen, deze kan je zo op elkaar klemmen met vlindersloten. Als je deze bakken op elkaar zet en dat op die plaat met wieltjes, heb je heel veel ruimte om hier iets in te vervoeren. Ook kan dit gelijk je meubel zijn als je de 2 bakken kantelt en dan op elkaar zet.
Topic: New-Line chatbox [test] (28-3-2004 10:44:00)Vroeger was NEXT en RonnieB er op, maar die zie ik ook weinig.