Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 20 van 20)
Topic: Welke soldeerbout? (4-5-2010 18:06:00)
Ik ben zelf ook opzoek naar een soldeerbout, Eind dit schooljaar gaan we alle bouten bij ons vervangen (Ersa) ik krijg er dan ook een mee. Heeft iemand ervaringen hier mee ik heb het forum al een beetje doorgelezen.
Het is een station met een vrij nieuwe versie bouten met een jack aansluiting die in het kastje wordt geprikt.
Helaas moeten kinderen het altijd verpesten bij ons op school om met hun bout op het kunstoffen om huizing te lopen porren.
Er zitten dus allemaal brand puntjes (alleen aan de bovenkant)
Zou ik er misschien een andere behuizing voor kunnen kopen en daarin alles over zetten? want sommige zijn namelijk wel erg verrot. is toch zonde.
Is Ersa bovendien een beetje kwalitatief?
Topic: Rookmachine / Hazer in combinatie met brandmelders/rookmelders (24-3-2010 18:14:00)Het is een station met een vrij nieuwe versie bouten met een jack aansluiting die in het kastje wordt geprikt.
Helaas moeten kinderen het altijd verpesten bij ons op school om met hun bout op het kunstoffen om huizing te lopen porren.
Er zitten dus allemaal brand puntjes (alleen aan de bovenkant)
Zou ik er misschien een andere behuizing voor kunnen kopen en daarin alles over zetten? want sommige zijn namelijk wel erg verrot. is toch zonde.
Is Ersa bovendien een beetje kwalitatief?
Hallo Allemaal.
In ons jongerencentrum / discotheek hebben wij afgelopen disco het pand moeten ontruimen doordat het brandallarm af ging.
Het brand allarm ging er zacht (het geluid van de speakers hoort automatisch uitgeschakeld te worden, ook dit gebeurde niet.)
Het pand was gecheckt en nergens een spoor van brandrook o.i.d.
Vanochtend is er een man langsgeweest om het te checken (de punten die het niet deden) en vanaf nu is er de volgende afspraak gemaakt:
- Vanmorgen is er een man geweest die de alarmcentrale hier in het
gebouw heeft gecheckt en we mogen helaas geen rookmachine meer
gebruiken ivm het brandalarm.
Vorrige disco hadden we niet onze standaard rookmachine van daar gebruikt. maar 2 andere (Martin Magnum) als ik het goed heb.
Hier is niets mee afgegaan terwijl de zaal wel `wat rook zat.
Waarschijnlijk bevat onze eigen rookmachine te dikke vloeistof.
Ik vind het een beetje onzin om het nu te gaan verbieden terwijl we gewoon aanpassingen kunnen doen om het wel te voorkomen.
Graag jullie meningen.
Groeten Stijn
Topic: Drive-in show websites (23-3-2010 20:14:00)In ons jongerencentrum / discotheek hebben wij afgelopen disco het pand moeten ontruimen doordat het brandallarm af ging.
Het brand allarm ging er zacht (het geluid van de speakers hoort automatisch uitgeschakeld te worden, ook dit gebeurde niet.)
Het pand was gecheckt en nergens een spoor van brandrook o.i.d.
Vanochtend is er een man langsgeweest om het te checken (de punten die het niet deden) en vanaf nu is er de volgende afspraak gemaakt:
- Vanmorgen is er een man geweest die de alarmcentrale hier in het
gebouw heeft gecheckt en we mogen helaas geen rookmachine meer
gebruiken ivm het brandalarm.
Vorrige disco hadden we niet onze standaard rookmachine van daar gebruikt. maar 2 andere (Martin Magnum) als ik het goed heb.
Hier is niets mee afgegaan terwijl de zaal wel `wat rook zat.
Waarschijnlijk bevat onze eigen rookmachine te dikke vloeistof.
Ik vind het een beetje onzin om het nu te gaan verbieden terwijl we gewoon aanpassingen kunnen doen om het wel te voorkomen.
Graag jullie meningen.
Groeten Stijn
www.djstijn.nl
Topic: Pluggen voor in flightcase Dapjes, of toch Neutrik? (23-3-2010 17:36:00)
Ik heb ongeveer 6x een reep van 45cm lang en zn 10 cm hoog en paar cm dikte dus 2/3/4 ongeveer.
Groeten Stijn.
zou fijn zijn als je wat hebt
Topic: Pluggen voor in flightcase Dapjes, of toch Neutrik? (23-3-2010 16:01:00)Groeten Stijn.
zou fijn zijn als je wat hebt
Is inderdaad de optie van speakerfreak
Voor drive in-show gaat maximaal 3x per maand de deur uit (soms ook minder of niet, licht er maar net aan)
alleen de xlr connectoren en chassis delen zijn procab, powercon e.d is neutrik.
Iemand trouwens nog restjes hardschuim over?
Topic: Pluggen voor in flightcase Dapjes, of toch Neutrik? (22-3-2010 21:06:00)
Voor drive in-show gaat maximaal 3x per maand de deur uit (soms ook minder of niet, licht er maar net aan)
alleen de xlr connectoren en chassis delen zijn procab, powercon e.d is neutrik.
Iemand trouwens nog restjes hardschuim over?
Procab is helemaal niet zo slecht,
staat ook vaker vermeld in dit forum.
en zeker handig voor de mensen met een kleinere beurs.
Is ook kwalitatief vrij goed beter dan de dap en no name pluggen e.d alleen kan procab iets minderwaardig zijn dan de neutrik.
terwijl er ook wordt gezegd dat het gewoon kopieen van de neutrik's zijn ook qua kwaliteit.
maar het zal wel iets minder zijn dan neutrik.
maar goed genoeg
Topic: sjabloon handvat (gefreesd) (20-3-2010 21:22:00)staat ook vaker vermeld in dit forum.
en zeker handig voor de mensen met een kleinere beurs.
Is ook kwalitatief vrij goed beter dan de dap en no name pluggen e.d alleen kan procab iets minderwaardig zijn dan de neutrik.
terwijl er ook wordt gezegd dat het gewoon kopieen van de neutrik's zijn ook qua kwaliteit.
maar het zal wel iets minder zijn dan neutrik.
maar goed genoeg
Ookal past het niet helemaal thuis in dit forum heb ik toch even een vraagje over een inbouw handgreep voor een flightcase.
Voor mijn plug and play dj case wil ik graag 2x xlr aan de zeikant hebben en aan de andere zeikant 1x powercon en 1x euro,
Er zit aan iedere zeide al een handvat.
Nou dacht ik dat het wel mooi is om daarin gaten te boren en daar de chassis delen te plaatsen. (bespaart geld en ruimte)
en het is toch mooi weggewerkt vind ik.
Iemand hier ervaringen mee?
graag reactie
Topic: Pluggen voor in flightcase Dapjes, of toch Neutrik? (19-3-2010 21:07:00)Voor mijn plug and play dj case wil ik graag 2x xlr aan de zeikant hebben en aan de andere zeikant 1x powercon en 1x euro,
Er zit aan iedere zeide al een handvat.
Nou dacht ik dat het wel mooi is om daarin gaten te boren en daar de chassis delen te plaatsen. (bespaart geld en ruimte)
en het is toch mooi weggewerkt vind ik.Iemand hier ervaringen mee?
graag reactie
Voor mijn cdspeler-mixer case ga ik ook procab gebruiken.
Erg goedkoop en heb er al vaker mee gewerkt!
Heb er niet heel veel nodig maar toch wil ik er zo goedkoop mogelijk maar toch redelijke kwalitatief vanaf zijn.
case gaat niet heel vaak per maand weg. denk hoogstens 2x.
is voor drive-in show dus daarvoor maakt het minder uit als voor iets dat elke week weg is bij grotere bedrijven
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (9-3-2010 20:20:00)Erg goedkoop en heb er al vaker mee gewerkt!
Heb er niet heel veel nodig maar toch wil ik er zo goedkoop mogelijk maar toch redelijke kwalitatief vanaf zijn.
case gaat niet heel vaak per maand weg. denk hoogstens 2x.
is voor drive-in show dus daarvoor maakt het minder uit als voor iets dat elke week weg is bij grotere bedrijven
*verbetering ik bedoelde de ponsplaat ipv de xlr chassis delen
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (9-3-2010 20:19:00)
Hallo allemaal.
Ik heb het plaatje compleet en gratis gekregen van Ganzz hier op het forum.
Alle conectoren e.d zaten er al op heb het alleen zelf bekabeld e.d
Dus ik vind het eigenlijk niet boeie als het gratis is en dat er dan geen powercon opzit of dat er oudere chassis delen van de xlr opzitten.,
Groetjes
Ik heb het plaatje compleet en gratis gekregen van Ganzz hier op het forum.
Alle conectoren e.d zaten er al op heb het alleen zelf bekabeld e.d
Dus ik vind het eigenlijk niet boeie als het gratis is en dat er dan geen powercon opzit of dat er oudere chassis delen van de xlr opzitten.,
Groetjes