Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 2 van 20)
Topic: Drive-in show websites (21-10-2010 15:27:00)Ja, ik hoor veel positieve reacties over art. Ik ga ze binnekort even beluisteren maar ben nu even een lijstje aan het maken van een top 3 of 5, die volgens gebruikers het beste uitkomen.
Wat ik zag aan die Rcf 322 dat ze maar 12 inch zijn, is 15 inch niet krachtiger?(ook omdat jij ze icm een subje gebruikt die ik nog niet heb, en wil aanschaffen.Wel een 12 inch. waar je u tegen zegt. Je moet het eerst ervaren. Dus ga ze ergens vergelijken!Topic: Gezocht: Actieve full range toppen rond de 500 euro (25-9-2010 21:04:00)Altijd lastige dingen! Zo had ik het afgelopen vrijdag heel anders. In het hoekje waar wij stonden een 32A aansluiting en er zaten ook 2x 4 stopcontacten in de muur, verdeeld over 2 groepen. Já, dat is makkelijk!Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (5-9-2010 20:53:00)
Engels sprak die mail ik terug wouw betalen via pepal zat op de middelandse zee en ik moest ze verzenden naar nigeria.
daar klop volgens mij niks van.
gr.tomNepal, pepal, lepel, paypal.... het maakt allemaal niks uit
Topic: Co2 kanon (2-6-2010 12:52:00)Ik heb je een mail gedaan vorige week, alleen nog geen antwoord ontvangen
Ik zie anders wel een mail staan bij mijn verzonden berichten. Heb m nogmaals verstuurd.
Bedankt voor je feedback. Prima tip. Zou dus meer foto's moeten plaatsen van feestende mensen etc.
Topic: Drive-in show websites (21-10-2010 13:38:00)Beste allen,
Nieuwe website van mij is online: www.drivein-xplosion.nl. Wat vinden jullie ervan?
Edit: de verhuur en contact pagina werken nog niet helemaal goed. Lay out zit foutje in (Ik gebruik firefox) Persoon die de website heeft gemaakt heeft deze lay out fout niet dus hij is nog opzoek naar een oplossing.
Onderaan zie je Tweets staan. Deze tweets waren even om uit te proberen. Zet er in de toekomst alleen maar tweets neer die gerelateerd zijn aan de drive in show.
Tekst etc. pas ik ook binnekort op sommige pagina's aan
Groeten Mathijs
Topic: Stagehands gezocht (8-10-2010 14:39:00)Nieuwe website van mij is online: www.drivein-xplosion.nl. Wat vinden jullie ervan?
Edit: de verhuur en contact pagina werken nog niet helemaal goed. Lay out zit foutje in (Ik gebruik firefox) Persoon die de website heeft gemaakt heeft deze lay out fout niet dus hij is nog opzoek naar een oplossing.
Onderaan zie je Tweets staan. Deze tweets waren even om uit te proberen. Zet er in de toekomst alleen maar tweets neer die gerelateerd zijn aan de drive in show.
Tekst etc. pas ik ook binnekort op sommige pagina's aan
Groeten Mathijs
Mocht het een keer raar lopen en je hebt in het Noorden van het land een klus, kan je altijd mij bellen. (Ben zelf woonachtig in Assen en Groningen)
Groeten Mathijs
Topic: Gezocht: Actieve full range toppen rond de 500 euro (26-9-2010 12:08:00)Groeten Mathijs
MickeyMick schreef:
Mathijs_promix schreef:
Ik maak gebruik van RCF Art 322a toppen. Kosten relatief weinig voor de kwaliteit wat ze leveren.Wat ik zag aan die Rcf 322 dat ze maar 12 inch zijn, is 15 inch niet krachtiger?(ook omdat jij ze icm een subje gebruikt die ik nog niet heb, en wil aanschaffen.
Ik maak gebruik van RCF Art 322a toppen. Kosten relatief weinig voor de kwaliteit wat ze leveren. Heb deze toppen (icm met 8001 subjes) nu 2 jaar en wil niks anders meer! Zijn ook ontzettend goed beveiligd dus je kan ze ook in de verhuur zetten.
Als je in de buurt woont mag je keer langs komen om ze te luisteren.
Meerdere mensen op dit forum kunnen deze mening met mij delen.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (12-9-2010 15:13:00)Als je in de buurt woont mag je keer langs komen om ze te luisteren.
Meerdere mensen op dit forum kunnen deze mening met mij delen.
ideedeluxe schreef:
Stroom blijft lastig....En dan ook de DJ draaitafel
Topic: Oplichters actief (1-9-2010 12:22:00)tommie1 schreef:
hey had ik ook met 2 speakers.Engels sprak die mail ik terug wouw betalen via pepal zat op de middelandse zee en ik moest ze verzenden naar nigeria.
daar klop volgens mij niks van.
gr.tom
Beste allen,
Ik ben opzoek naar een Co2 kanon om te huren voor een feest binnenkort. Nu weet ik dat Magic FX dat soort dingen verkoopt en verhuurt (zitten in Boxtel, dus is iets te ver weg). Vorig jaar was ik in Valthorens en daar hadden ze bij een feest 'losse' Co2 flessen waarmee ze het publiek in spoten.
Weet iemand waar je dit spul kan huren (het liefst ergens in het noorden van t land) of waar ze zo'n losse Co2 fles kan kopen?
Alvast bedankt
Topic: DJ gezocht omgeving Drenthe, Friesland, Groningen (9-3-2010 21:50:00)Ik ben opzoek naar een Co2 kanon om te huren voor een feest binnenkort. Nu weet ik dat Magic FX dat soort dingen verkoopt en verhuurt (zitten in Boxtel, dus is iets te ver weg). Vorig jaar was ik in Valthorens en daar hadden ze bij een feest 'losse' Co2 flessen waarmee ze het publiek in spoten.
Weet iemand waar je dit spul kan huren (het liefst ergens in het noorden van t land) of waar ze zo'n losse Co2 fles kan kopen?
Alvast bedankt
Bartje schreef:
Mathijs_promix schreef:
Heb verschillende mails gehad. Bedankt hiervoor! Ik zal jullie vandaag/morgen proberen terug te mailen, heb t momenteel erg druk. Meer zijn uiteraard altijd welkom.