Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RNA

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 49 bijdrage(n) van RNA (Pagina: 2 van 5)

Topic: EK 2008: Oranje knallers! (20-6-2008 11:32:00)

djns schreef:

ericsamandj schreef:

al gevonden:jacques herb
Waar kan ik m downen? of kan je m effe op een torrentsite zetten?
Kopen Oranje hits 2008 cd!!
hij is idd van jaques herb.

Hoe heet dat nummer wat vaak het stadion wordt gedraaid wanneer er gescoord is:

"weer een goal weer een goal weer goal"
Topic: EK 2008: Oranje knallers! (15-6-2008 15:00:00)
Wat leuke nummers wanneer er gescoord is:

Cucamarcha (T.N.N.)
Liberté (parla et pardoux)
Biertjé? (partyboomer)
I will survive (hermes house band)
que sera sera (hermes house band)
Living on video (pakito)
Boston Bruins goalsong
Whatever you want (status quo)
Bro Hymn (pennywise)
De hoempapa (zware jongens)
Jump (van halen)
Let me entertain you (robbie williams)
Topic: Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat! (29-5-2008 15:21:00)
Wow de titel doet anders vermoeden!
Wat voor nummer zetten jullie op als je naar de wc moeten terwijl je aan het draaien bent, en niemand kan het even overnemen?
Ikzelf ben minimaal 5 minuten weg als het druk is in de kroeg, eerst door de volle zaal heen, trappen op en dan nog wachten bij de wc ook, vervolgens trappen af en weer door de drukke zal.. Zet vaak een megamix op maar dat werkt toch niet zo goed, misschien andere tips?
Topic: Het grote "samples gezocht" topic (15-4-2008 21:48:00)
Mensen,
Ik zoek voor een maffia feest a.s. zondag wat maffia samples, er wordt niet echt maffia muziek gedraaid (gewoon commercieel, moet draaien in een feestcafé) maar het lijkt me leuk om af en toe een beetje 'radio style' op de break een maffia sample af te spelen, als effect tussen twee nummers..
Ik heb zelf slechts 1 sample, van tony montana (scarface): Say hello to my little friend.
Alleen deze is zeer schel en waarschijnlijk niet bruikbaar.. weet iemand hoe ik aan een aantal maffia vocals kan komen? Of kan iemand mij wat sturen?
Topic: Lichtplan (5-2-2008 20:08:00)
De 250 watt msd'ers zijn Futurelight promoscans
de Winner scan is een doodnormale winner 2
Topic: Lichtplan (4-2-2008 14:04:00)
Ik heb alvast een klein aantal foto's, de foto's die van de effecten zelf zijn gemaakt komen nog!!

https://www.dehobbyisten.com/sources/images/fotos/depiek2008/images/39.jpg

https://www.dehobbyisten.com/sources/images/fotos/depiek2008/images/28.jpg

https://www.dehobbyisten.com/sources/images/fotos/depiek2008/images/27.jpg

https://www.dehobbyisten.com/sources/images/fotos/depiek2008/images/20.jpg

https://www.dehobbyisten.com/sources/images/fotos/depiek2008/images/2.jpg

https://www.dehobbyisten.com/sources/images/fotos/depiek2008/images/5.jpg

Gebruikte apparatuur:

1x The winner 2
2x 250W MSD scan met roterende gobo
1x Strobo 1500w
2x 900W Stageblinders
4x Martin Robocolor 2
29x Par 56
4x Par 64
1x Martin magnum 550

Sturing:
1x MA Lightcommander 24
1x Scanmaster 2
1x Martin 2308 (martin Protocol)

De winner scan deed trouwens niet onder voor de 250watt msd'ers ;)
Edit Mod: Dré: En ook van jou wordt verwacht dat je je aan de regels betreffende foto's/afbeeldingen houdt.
Topic: Lichtplan (10-1-2008 15:38:00)
Heb ondertussen zo'n converter kunnen bemachtigen, komt goed wink ;)
Topic: Lichtplan (10-1-2008 10:20:00)

viero schreef:

RNA schreef:

Ik kan trouwens niks vinden over het omzetten van het oude martin protocol naar DMX (voor de robocolors), was even benieuwd naar de kosten en mogelijkheden.. is veel makkelijker anders zit ik met 3 verschillende controllers voor mn show wink ;)
2e aanbieding op de site, 2e hit op google. Hier zie je welk kastje je daarvoor nodig hebt. Kwestie van op 2ehandssites eens te zoeken..

edit:2e zoektocht op google, 3e hit...
Dan heb ik het dus over verhuur in de buurt, geen koop aan de andere kant van Nederland.
De martín site lag er net uit dus die kon ik niet bekijken, kan er nu iig is naar kijken happy :)
Topic: Lichtplan (10-1-2008 10:06:00)
Ik kan trouwens niks vinden over het omzetten van het oude martin protocol naar DMX (voor de robocolors), was even benieuwd naar de kosten en mogelijkheden.. is veel makkelijker anders zit ik met 3 verschillende controllers voor mn show wink ;)
Topic: Hoe worden de elektriciteitssnoeren vastgemaakt in bijv. een movinghead of astrodisco? (6-1-2008 23:16:00)
Had al zoiets verwacht, simpel en degelijk!
Bedankt