Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RNA

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 49 bijdrage(n) van RNA (Pagina: 1 van 5)

Topic: afscheidslied(je) (28-10-2008 19:53:00)
Ligt denk ik heel erg aan de avond..

Zoiezo het laatste half uur draai ik een paar nummertjes met de wat hardere stylen (hardstyle/happy hardcore) en is het feest gehalte wat hoger, wat aprés ski bijvoorbeeld.. lekkere meezingers.. summer of 69, nirvana - smells like teen spirit gewoon echt nog ff lekker knallen!

Het laatste nummertje is bij mij altijd een meezinger; hetzij de zeeuwse kust, brabant, no one van alisha keys noem het maar op.

Als het nummer bijna klaar is doe ik de lichten aan en dan ligt het aan de situatie:

- Is het ECHT gezellig en kijkt de beveiliging nog niet nors naar me? dan wil ik nog wel eens verassen door INEENS het licht uit te doen en een vrolijk afscheidsnummer te draaien zoals telekids of een ander feest nummer.. vervolgens:

- licht aan en een heel erg kort afscheidsmuziekje: de hoogste tijd, toedeloe, dag vriendjes etc; na 30 sec volume op 0
Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (30-9-2008 19:34:00)
nou ik ken ook ZAT mensen (inclusief ik) die het stront irritant vinden als er steeds doorheen wordt geluld door een DJ die zichzelf te grappig vindt.

Voor een feestcafé is het prima, voor iets wat geen feest café is... zo min mogelijk gebruiken die mic!!
Topic: Mp3' legaal en toch ilegaal (24-8-2008 22:00:00)
Wat voor regeling is dat dan?
En als zelfs de instanties het niet weten.. dan kunnen ze je toch niks maken met een controle? shocked 8O
Topic: Mp3' legaal en toch ilegaal (24-8-2008 21:29:00)
En hoe zit het met deze wet in Nederland?
Topic: afscheidslied(je) (24-8-2008 20:58:00)
Ligt aan de avond en het publiek, ik geef meestal veel gas de laatste 20 minuutjes waarop ik eindig met een nummer als:

the pianoman
de zeeuwse kust
music was my first love

en dan (afhankelijk van de drukte) soms nog een sample van bassie en adriaan..

Er is ook een 'sample' waarin ze alleen maar doeiiiiiiii zingen, hoe heet die/waar kan ik die vinden? En hoort die bij 'the dj says thanks and goodnight' ? of is dat weer een andere (zo ja, welke laugh :D ).

Doen 't goed op feestjes voor de jeugd!
Topic: ik heb meer bubbeling nodig om aan te vullen! aanraders? (14-8-2008 20:10:00)
Helemaal met je eens! Bubbling is begonnen als remix op bestaande nummers om ze eigelijk wat swingender te maken.. bubbling is niets meer dan een beat, reggeaton is idd meer een stroming en omvat veel meer.
Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (13-8-2008 16:26:00)
klopt.. je moet daar echt een beetje een stem en feeling voor hebben..
toch wordt het nog vaak gedaan hoor...

nu we toch bezig zijn, het is misschien een beetje off-topic.. maar het is een feestje voor iemand die jarig is geweest vorige week en tegelijk een afscheid omdat hij een half jaar gaat varen..
een leuk verjaardagsliedje weet ik wel.. is er nog iemand die misschien een leuk (grappig) afscheidsliedje weet? Liefst iets met varen.. scheelt me weer microfoon werk laugh :D
Topic: Microfoon gebruiken tijdens het draaien (13-8-2008 16:14:00)
Wie gebruikt zn microfoon wel is tijdens het draaien? En dan bedoel ik niet de huishoudelijke mededelingen maar meer om het publiek op te zwepen en de sfeer te 'verhogen'. Een beetje á la skihut.

Normaal heb ik er echt een schurfthekel aan (behalve in de skihut, kan het daar wel waarderen) en doe het zelf dus ook nooit. A.s. donderdag moet ik draaien op een feestje en is mij verzocht de microfoon te gebruiken.. angry

Dus wie gebruikt hem wel is? En wat roep je dan?
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (28-6-2008 19:55:00)
Pryda - Pjanoo te relaxed nummertje, doet t vaak erg goed..

welke het ook goed doet is Volare, een echte ouwe maar ik krijg steevast de dansvloer vol !! af en toe je fader naar beneden knallen en iedereen zingt mee !
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (20-6-2008 11:35:00)
het gaat er ook aan liggen hoever Nederland op het EK komt, als wij de finale worden kan hier in Nederland best eens een EK nummertje DE zomerhit worden..
denk aan viva hollandia oid

voorderest vind ik ook alex gaudino - watch out een lekker zomers nummertje!!