Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj krissie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Dj krissie (Pagina: 2 van 20)
Topic: Ev rx 218 vervanginging speakers (14-10-2014 17:56:00)
Foto: twitter.com/#!/Ultrasound013/status/179245839317864448/photo/1/large
Momenteel is de ontwerper bezig met de bestickering zodat de vrachtwagen dezelfde bestickering krijgt als de andere auto's.Is het een 10 of 18 tonner?
Al is het een 18 tonner, vindt ik die 8 meter lange bak als nog gevaarlijk, je gooit je bak zo vol met speakers, versterkers, stukje podium dat je zo aan 10 ton lading zit. Of denk jij daar anders over?Topic: Advies bij eerste EV RX set (18-3-2012 18:24:00)
Je zou misschien een EV Eliminator i Set of de EV Tour X nemen, SUBS 1000 watt/rms en 1000 watt/rms TOPS samen=== 8000 watt continue program. Beter dan de RX serie, had ik ook gehad.
en dreunen maar, helemaal door de muur heen geloof me, ze dringen ver door, binnen en buiten, ik draai er zelf mee op bruiloften, voldoende voor 1000 man.De Tour X serie beter dan de RX serie?? Buiten het feit dat de RX speaker wel betere en dergelijke componenten heeft dan de tour X serie ligt de prijs van een RX speaker nog eens veel hoger. Electro Voice is door de RX serie veel bekender geworden in nederland omdat de set door vele goed geaceppteerd word. RX serie is dan ook voor vele toepassing in te zetten, zowel bruiloften als live.
Tour X serie, uitgaan van een 18" sub en 15" top beukt inderdaad flink, vooral in het laag. Voor live vindt ik de set daardoor veel minder geschikt. Het is een totaal andere "sound".Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (28-1-2012 16:56:00)Volgens mij 41,5 ton of je moet een 3-assige trekker hebben...
of een 4-assige trailer
Topic: Orientatie digitale mengtafel (25-1-2012 19:19:00)
Jou RX218 verkopen en kijken naar de RX118 nieuw of gebruikt? In de RX118 zit een betere driver in dan de RX218. Een segment hoger kom je bij de X-sub uit maar die ligt waarschijnlijk buiten je budget.
Wat gebruik je voor aansturing voor de RX218? wat voor processor?
Kristian
Topic: Vu meter via insert? (25-3-2014 19:49:00)Wat gebruik je voor aansturing voor de RX218? wat voor processor?
Kristian
Is een mixer met vu-meters per kanaal geen goedkoper oplossing dan zelf een vu meter balk van x bedrag er tussen te bakken? Voor jou oplossing zie ik zo snel technische geen problemen, maar het wordt wel een heel werk...
Topic: American Audio Media Operator (20-6-2012 20:43:00)American Audio Media Operator is prime voor z'n geld, nog nooit problemen met gehad.
Ik heb er één standaard bij me met een usb sticky vol met muziek. Altijd handig als je snel even een muziekje nodig hebt. Of als je alleen een system in hoeft te regelen is het een prima apparatje.
Topic: voelbare bass (9-4-2012 15:34:00)Ik heb er één standaard bij me met een usb sticky vol met muziek. Altijd handig als je snel even een muziekje nodig hebt. Of als je alleen een system in hoeft te regelen is het een prima apparatje.
Een processor goed instellen doet wonderen...
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (18-3-2012 22:02:00)7,5 - 8 meter bak is inderdaad standaard, maar in onze branch zie ik ze toch graag met 3 assen omdie reden dat we geen ballonnen vervoeren
En alle assen luchtgeveerd is wel lekker, voor nog meer stabilisiteit tijdens het laden en lossen
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (18-3-2012 18:35:00)
En alle assen luchtgeveerd is wel lekker, voor nog meer stabilisiteit tijdens het laden en lossen
Ultrasound schreef:
Vandaag ons wagenpark uitgebreid met een Volvo FL 240 vrachtwagen. Bak van 8m lang!Foto: twitter.com/#!/Ultrasound013/status/179245839317864448/photo/1/large
Momenteel is de ontwerper bezig met de bestickering zodat de vrachtwagen dezelfde bestickering krijgt als de andere auto's.
Al is het een 18 tonner, vindt ik die 8 meter lange bak als nog gevaarlijk, je gooit je bak zo vol met speakers, versterkers, stukje podium dat je zo aan 10 ton lading zit. Of denk jij daar anders over?
Jammer dat Hakan niet openstaat voor een discussie..
Ik zou erg graag willen weten waar zijn meningen op gebasseerd is.
Topic: Advies bij eerste EV RX set (11-3-2012 13:47:00)Ik zou erg graag willen weten waar zijn meningen op gebasseerd is.
Hakan schreef:
Hoi,Je zou misschien een EV Eliminator i Set of de EV Tour X nemen, SUBS 1000 watt/rms en 1000 watt/rms TOPS samen=== 8000 watt continue program. Beter dan de RX serie, had ik ook gehad.
en dreunen maar, helemaal door de muur heen geloof me, ze dringen ver door, binnen en buiten, ik draai er zelf mee op bruiloften, voldoende voor 1000 man.
Tour X serie, uitgaan van een 18" sub en 15" top beukt inderdaad flink, vooral in het laag. Voor live vindt ik de set daardoor veel minder geschikt. Het is een totaal andere "sound".
dj stoke schreef:
mag totaal max 42.5 Ton laden. Karretje met trekkend voertuig mag max 50ton hebben.
of een 4-assige trailer
Om een (live)mix goed te kunnen beoordelen heb je ook een redelijke geluidsinstallatie nodig. Op m'n laptop speakerstjes is dat erg moeilijk te beoordelen, en toch zegt me iets dat het redelijk in belans is