Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Baszza

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 53 bijdrage(n) van Baszza (Pagina: 2 van 6)

Topic: New-line meeting 7 januari (5-1-2007 16:44:00)
We hebben het toch wel over Utrecht Centraal? Het zou zo lullig zijn als,.....

Greetzz
Topic: New-line meeting 7 januari (5-1-2007 14:44:00)
En wilt Meneer Sebastiaan voor de treingangers iets herkenbaar dragen? Bijvoorbeeld: Knal oranje jas met spijkerbroeklaugh :D.

Wij (Maurice en ik) zijn al een kwartier eerder aanwezig.

Greetzz
Topic: New-line meeting 7 januari (22-12-2006 12:47:00)
Ik ga vanmiddag op vakantie. Dus ik zal de zaterdag voor de meeting nog het een en ander moeten regelen. Maar ik weet wel al zeker dat ik daar naartoe ga en meeeet(?)!!

Prettige kerstdagen allemaal en tot 7 januarie

Greeetzz
Topic: New-line meeting 7 januari (22-12-2006 07:36:00)
Anna Paulowna ==> Utrecht Centraal
Vertrek 12:25 aankomst 14:19
En voor de rest verterkt er om het half uur een trein (nu maar hopen dat we geen vertraging hebben).

Greetzzz
Topic: New-line meeting 7 januari (21-12-2006 06:55:00)
Ik ga deze week op vakantie. En ik kom op 6 januarie weer thuis (als alles goed gaat).
Dus ik zou graag vooralsnog willen weten hoe laat wij gaan afspreken in het Stairway to heaven café. Want dan kan ik bepalen welke trein ik moet nemen. Het is zeker 1 uur een 40 min reizen voor mij. (duur treinkaartje € 30sad :()

Greetzz
Topic: Keuze Jem Technofog <> Antari Z-1200 (18-12-2006 11:03:00)
Ik ben inderdaad verwart met de Z-3000. Heb afgelopen week zoveel machines en gegevens voor ogen gehad,.... Maar alsnog het verschil tussen de Z 1200 II en de Z 1500 II is nog steeds groot.

Greetzz
Topic: Keuze Jem Technofog <> Antari Z-1200 (17-12-2006 17:58:00)
Ik heb me ook zeker niet vastgepint aan de output en het verbruik. Maar zo kan ik wel selecteren wat meer output heeft en minder gebruikt.

Natuurlijk scheelt het ook wat voor vloeistof je gebruikt. En wanneer je zegt dat de ruimte vol is. Dus mijn vraag: weet iemand hoe ze testen of een rookmachine echt zoveel output heeft? Of gaat het allemaal om berekingen en dat op basis daarvan de output bepalen? (Heb ik altijd al willen weten).

Greetzzz
Topic: Keuze Jem Technofog <> Antari Z-1200 (17-12-2006 17:04:00)

Max schreef:

Wij gebruiken inmiddels al weer ruim een half jaar twee Antari Z1200II machines naar volle tevredenheid. In tegenstelling tot de Z1500's die we eerst hadden is de Z1200 een flink stuk handelbaarder. Daarnaast doet de uitstoot van de Z1200 niet veel onder aan die van de Z1500.

509 kubieke meter tegen 566 kubieke meter per min. Maar als je kijkt naar de fluid consumption dan is dat 44 min / 1 liter tegen 6 min / 1 liter (waarbij de Z 1200 II zuiniger is).

@ Max: op de doos van mijn machine stond Antari Z-1200 MKIIX. Was dat bij jouw ook zo? Of is dit alweer een nieuwere versie (wat me niets verbaasd).

Greetzz
Topic: New-line meeting 7 januari (17-12-2006 14:08:00)
En ik doe ook mee eten.
Is er al iemand die bereid is om mij en Maurice (en eventueel nog anderen) van het station in Utrecht op te halen?
Tenzij waar wij gaan neerploffen heel dichtbij is.

Is er al een begin tijd? En is er al een idee hoe laat we gaan eten. Ik moet weer de volgende dag om kwart over 8 beginnen (=6:00 uur opstaan).

Greetzz
Topic: Keuze Jem Technofog <> Antari Z-1200 (17-12-2006 11:29:00)
Gister rookmachine opgehaald. In 1 woord, GRUWELIJK. Ik heb hem nog niet echt kunnen testen, maar een garage van plus minus 60 kuub heeft het al kunnen ervaren. Binnen 5 sec. zag je elkaar niet eens meer staan (we stonden 1 meter van elkaar). Dit is natuurlijk geen goed referentie, maar het gaat om het idee. Ik heb wel ZR5 PRO mix gebruikt btw. Ik zal hem is een keer buiten testen om te zien wat het beest(je) echt kan. Word waarschijnlijk pas volgende week.

Greetzz