Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Baszza

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 53 bijdrage(n) van Baszza (Pagina: 1 van 6)

Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (14-12-2007 07:28:00)
Verschil ga je zeker zien tussen 500 en 600. Maar het roto gobo wiel is wel het grootste verschil.
Topic: HQ-Power Exciter 250 (28-10-2007 16:12:00)
Wel jammer dat de filmpjes het niet meer doen,....
Topic: Daslight dmv Midi triggeren (16-10-2007 22:17:00)

MarcelV schreef:

Nee, wilde wel oorspronkelijk de DVC2 Gold kopen, maar daar zat toen een lange levertijd op bij R. en aangezien ik niet wist wanneer ik hem standalone zou gebruiken toch maar gekozen voor de DVC2 512. (Scheelde ook weer in de portomonee razz :p)
Die 80 euro meer,... wink ;)

Zoiets als de CMX, veel faders en midi.
Topic: Daslight dmv Midi triggeren (16-10-2007 16:44:00)
@ MarcelV, jij heb toch ook Gold,...
Topic: Bouw basskasten voor JBL2241 (13-10-2007 15:18:00)
Gaan de subs alweer de deur uit?

Gr. Niels
Topic: Advies kleurenfilters (9-10-2007 09:24:00)
Ik heb Lee een mailtje gestuurd met de vraag of ik kleuren waaier kon ontvangen (in het Engels meende ik). Mijn adres meegestuurd, en 1 week later zat die in de bus. De uitgebreide versie met frostjes. + het was gratuit. Erg handig.

Gr. Niels
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (1-5-2007 20:46:00)
Bij mij gaan ze toch al dik anderhalf jaar zonder ook maar 1 probleem. Geen lamp stuk, nooit gereset. Werkt tot nu toe zonder problemen (en dat wil ik graag zo houden).

Greetzz
Topic: Keuze Martin SCX500 - The Winner 2 JB Systems (7-4-2007 10:50:00)
Edit Mod: Dit soort teksten gaan voorbij het doel van dit forum. Niet meer doen dus SVP (als je het leuk vindt op dit gratis forum rond te hangen). Tekst verwijderd.


Ik heb zelf 2 Scxen 500 maar wil heel graag een scan of een kop met 150 HTI of 250 MSD. Ik mis toch heel erg het witte licht en de felheid van de lamp (voor het geen wat er in zit en wat er uit komt is het en topding!.

Greetzz
Topic: Welke rookvloeistof (4-2-2007 10:45:00)
Ik heb zelf een Antari Z 1200 MKII met Jem ZR5 mix. Super voor binnen, blijft lang hangen en is mooi wit. Ik heb het een keertje buiten getest de machine, met een beetje wind blijft er niks meer van over. Ik had het met windkracht 3 buiten gedaan (in het open veld, het is gelijk weg hoor. Blijft misschien 5 sec hangen, langer ook nie. Ik heb ook in een wat windstiler gedeelte staan spuiten. Maar dan blijft het ook niet echt veel langer als 20 sec echt hangen. Tenzij het echt wind stil is moet het wel een leuk effect geven, zolang je maar blijft spuiten (continu).

Greetzz
Topic: New-line meeting 7 januari (5-1-2007 19:32:00)
Ik had eigenlijk gehoopt toen ik 3 dagen geleden ziek ben geworden, dat ik voor morgen beter zou zijn. Zeer spijtig, maar ik kan morgen niet naar de Meeting toe.

Greetzz