Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Bassie Rassie
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 185 bijdrage(n) van Bassie Rassie (Pagina: 2 van 19)
Topic: Gobo's !!! (22-2-2012 17:46:00)Ik heb het al even nagevraagd of hij deze papieren nog heeft. En hij zou even zoeken.Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (14-2-2012 16:48:00)alstublieft.Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (11-1-2012 00:09:00)
Compositie is aardig, maar ik mis de interactie die de band geeft. In de zaal is die overduidelijk aanwezig. Ik herken het echter niet bij de band.Danku voor de tips.
Blijft ook een beetje lastig om de interactie te zien op een foto aangezien dat 1 seconde is van een gehele show.Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (2-1-2012 19:19:00)Niet dat ik weet. Frontlicht waren 4 pc´s 500 watt van de zaal zelf.
Stonden op 40% te draaien.Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (2-1-2012 05:50:00)
Deze 3 zijn mijn favoriet. (gebruik er ook vaak niet meer dan 3).
Alle 3 roterend.

Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (14-2-2012 20:16:00)Alle 3 roterend.

Daniel-sound schreef:
Maar @ Bassie Rassie, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar de berekening..? Zou je die kunnen posten?berekening heb ik niet gedaan.
Heeft een collega van mij gedaan en ik heb dit zo ingehangen en foto van gemaakt (was toen nog stage namelijk).
Tentbouwer heeft niet de berekening gedaan!
Tentbouwer heeft alleen tekeningen geleverd en tabellen.
Vanuit daaruit (met een veiligheidfactor verhoging) is het lichtplan gemaakt en zijn de berekeningen gedaan.
Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (14-2-2012 14:53:00)Heeft een collega van mij gedaan en ik heb dit zo ingehangen en foto van gemaakt (was toen nog stage namelijk).
Tentbouwer heeft niet de berekening gedaan!
Tentbouwer heeft alleen tekeningen geleverd en tabellen.
Vanuit daaruit (met een veiligheidfactor verhoging) is het lichtplan gemaakt en zijn de berekeningen gedaan.
ik kan je zeggen dat dit in samenwerking met de tent bouwer zelf is ingehangen en het allemaal is doorberekend en over nagedacht.
Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (14-2-2012 13:17:00)als je zo'n instelling hebt moet je alles gewoon op de grond laten staan.
Met truss op statieven kan het ook omvallen. Een luidspreker op een statief kan ook omvallen.
Overal is de mogenlijkheid dat het naar beneden komt.
Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (29-1-2012 23:59:00)Met truss op statieven kan het ook omvallen. Een luidspreker op een statief kan ook omvallen.
Overal is de mogenlijkheid dat het naar beneden komt.
rk schreef:
Heeft er niemand foto's van een licht show die in dergelijke tenten hebben gehangen?laat me raden... je hebt een rider voor je neus liggen?
bel het bedrijf van de band op en in overleg kom je een heel eind. ;)
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (3-1-2012 17:32:00)bel het bedrijf van de band op en in overleg kom je een heel eind. ;)
LEDesign schreef:
Uitgaande van 2700K lichtbronnetje, waar een flitser rond de 6000K zit. Ja dat doet wel iets met je onderwerp. Enigszins inflitsen had je onderwerp meer bevroren en een natuurlijker kleur gegeven. Zonder afbreuk te doen aan je tegenlicht. Oh, en haal je witbalans van de automaat af en zet die op kunstmatig licht zonder flits. Dat komt al meer in de richting. Witbalans op flitslicht wanneer je een flitser gebruikt. Beste is even een witbalans meting te doen.Compositie is aardig, maar ik mis de interactie die de band geeft. In de zaal is die overduidelijk aanwezig. Ik herken het echter niet bij de band.
Blijft ook een beetje lastig om de interactie te zien op een foto aangezien dat 1 seconde is van een gehele show.
JeroenVDV schreef:
Was de kleurtemperatuur van het frontlicht daadwerkelijk zo laag, of klopt je ingestelde kleurtemperatuur op de camera niet (met name foto 1)?Stonden op 40% te draaien.