Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-tq

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 78 bijdrage(n) van Dj-tq (Pagina: 2 van 8)

Topic: Geslaagd?!?! (13-6-2007 19:55:00)
Aan allen die geslaagd zijn, gefeliciteerd!! en nu? sneaky :V
Topic: Pimp je CDJ-100s (13-6-2007 19:54:00)

DJ Bartje schreef:

Leijo schreef:

Deze fabrikant maakt ze: https://www.zomo.de/zubehoer.htm?page=equipment

Echter geen carbon-uitvoering, waar die vandaan komt weet ik niet.
Die gele is erg strak shocked 8O wink ;)
tweety-style wink ;) persoonlijk vind ik ze lelijk, een cdj-1000 ziet er al mooi genoeg uit!
Topic: Forum Meeting deel 2 (11-6-2007 16:28:00)
nr. 1: deze heb ik net gemist
nr. 5: weet ik ook niet wink ;)
ach ja, was een leuk middag/avondje!

p.s. Fossalta de klos voor de komende keer? Leon, al een datum in gedachte?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (11-6-2007 16:21:00)

pietje schreef:

Was je nog op tijd voor je etentje? laugh :D
Uiteindelijk wel wink ;) ik had ze verteld dat om een of andere manier de treinen maar 1 keer in het uur reden i.p.v. 2 keer. En dat ik juist die ene keer had gemist sneaky :V
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (10-6-2007 22:52:00)
Een domme actie na het forum meeting: Na een heel gezellig uurtje op het Neude te hebben gezeten, kwam ik erachter dat mijn trein om 17:35 ging. Helaas was het 17:30 toen ik hierachter kwam. Enfin ik zei tegen de rest(lees: de andere 9 die op de meeting waren!!)dat ik de trein van 18:05 zou nemen. Wij weer lekker verder bieren en lullen, todat ik op het horloge van Groovelover zag dat het 18:00 was! Ik denk chips.....Ik aan Phillip (Jansen) Gevraagd hoe lang het erover zou duren om bij het Station te komen. Hij zei: lopend 10 min. maar ik ga niet rennen. Geeft niets, ik ga wel alleen. zei ik. Kom ik 5 min. later op het perron aangelopen, zie ik in de verte een geel gevaarte wegrijden met 2 rode lampen, en op dat moment leek het alsof dat gele gevaarte even grijnsde (ik had pas 4 bier op, geloof ik!?!) Nou, das ,mooi balen, kon ik mooi een halfuur gaan wachten! Dus ik Phillip maar een belletje geven, dat ik mijn trein gemist had. Uiteindelijk kom ik aan op station baarn, om 19:10, en wil ik naar huis lopen, komt me pa aanrijden(en ik had m niet eens gebeld!) Toeval bestaat niet sneaky :V
Topic: Forum Meeting deel 2 (10-6-2007 22:49:00)
Na een heel gezellig uurtje op het Neude te hebben gezeten, kwam ik erachter dat mijn trein om 17:35 ging. Helaas was het 17:30 toen ik hierachter kwam. Enfin ik zei tegen de rest(lees: de andere 9 die op de meeting waren!!)dat ik de trein van 18:05 zou nemen. Wij weer lekker verder bieren en lullen, todat ik op het horloge van Groovelover zag dat het 18:00 was! Ik denk chips.....Ik aan Phillip (Jansen) Gevraagd hoe lang het erover zou duren om bij het Station te komen. Hij zei: lopend 10 min. maar ik ga niet rennen. Geeft niets, ik ga wel alleen. zei ik. Kom ik 5 min. later op het perron aangelopen, zie ik in de verte een geel gevaarte wegrijden met 2 rode lampen, en op dat moment leek het alsof dat gele gevaarte even grijnsde (ik had pas 4 bier op, geloof ik!?!) Nou, das ,mooi balen, kon ik mooi een halfuur gaan wachten! Dus ik Phillip maar een belletje geven, dat ik mijn trein gemist had. Naja....volgende keer blijf ik mee eten, en anders moet pietje even langs komen wink ;) je weet wel(hint = floor sneaky :V ) Enfin kom ik om 19:10 aan op station baarn, wil ik richting huis gaan lopen, komt me pa langsgereden. Toeval bestaat niet!! Ik heb al zin in de komende meeting, en dan moeten er zeker meer mensen komen!

P.S. Toen ik wegging zaten we op 44 amsterdammertjes, hoeveel zijn het er uiteindelijk geworden??
Topic: Forum Meeting deel 2 (10-6-2007 13:31:00)

Groovelover schreef:

dj-tq schreef:

Even een terugblik op een eerdere post van Dré:'' als het lekker weer is ben ik met de vrouw en kinderen weg met de camper.'' Aangezien het geen cht camper weer is denk ik dat we Dré wel kunnen vinden in de Stairway, of niet Dré?? wink ;)
Geef je weinig kans. Droog en temperatuur kan er mee door.

Zal vanmiddag btw even cam meenemen. Kunnen de thuisblijvers zien dat het volgende keer zeker de moeite waard is om te komen.
Gaan we de thuisblijvers even lekker jaloers maken sneaky :V
En ik geef Dré groot gelijk als hij op pad is/gaat want hoorde net op de radio dat de zon toch nog gaat doorbreken! Dus maar ff een lekker terrasje in Utrecht pakken met z'n allen, als de stairway vol zit...
Topic: Forum Meeting deel 2 (10-6-2007 13:26:00)
Even een terugblik op een eerdere post van Dré:'' als het lekker weer is ben ik met de vrouw en kinderen weg met de camper.'' Aangezien het geen cht camper weer is denk ik dat we Dré wel kunnen vinden in de Stairway, of niet Dré?? wink ;)
Topic: Forum Meeting deel 2 (10-6-2007 10:54:00)

JeroenVDV schreef:

SebasVD schreef:

JeroenVDV schreef:

Ik vlieg misschien nog even langs na het avondeten.
Doe mij maar belletje he laugh :D
Joah. Als ik uberhaupt m'n bed uit kom.
We kunnen m om 3 uur s'middags ook gewoon wakker bellen! sneaky :V
Topic: Laptop of CD-Spelers? (9-6-2007 20:30:00)

PimW schreef:

Ik zit er wel eens over na te denken om al mijn cd's te indexeren met de pc, want soms is het zoeken naar een nummertje echt een ramp razz :p Alles is nu netjes ingedeeld op genre, maarja, wat te doen met al die verzamelcd's? Daar staat vaak van alles en nog wat op.
Dan moet je alsnog een pc/laptop meenemen wink ;) Of je kan die lijst(en) uitprinten, maaaar dan moet je ze steeds opnieuw uitprinten als je nieuwe cd's koopt. Wat te doen met die verzamel cd's: Kijk per nummer wat voor genre het is en verwijs daarbij door naar die bepaalde cd.