Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bestek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 2 van 20)

Topic: Hulp bij bridge-modus (13-4-2025 12:48:00)
Hoeveel inputs je gebruikt doet er niet toe als het op het vermogen aankomt.
Ik zou per sub 1 bridge uitgang gebruiken, zelf even kijken welke inputs je nodig hebt, gewoon proberen.
Topic: Hulp bij bridge-modus (12-4-2025 20:53:00)
Welk type versterker?
Topic: Filter x15 dap waardes R3 R5 hoogfilter (29-3-2025 16:48:00)
Bij de x12, ax12 en x12t inderdaad ook gehad, bij vrijwel allemaal.
Uiteindelijk alle componenten waar nodig vervangen, vastgelijmd en door gesoldeerd.
Topic: Dringend hulp gezocht !! (28-3-2025 13:22:00)
Er zijn best wel wat youtube tutorials met goede uitleg over de titan software, mocht je een echte hands on training willen kun je ook via fairlight regelmatig basis en advanced trainingen volgen voor een redelijke prijs. Heeft mij iig best wel geholpen, ik ben hierdoor in de basis prima thuis in de avo, voor specifieke dingen zoals pixel mapping moet ik soms even googlen maar zoals gezegd zijn er voldoende tutorials.

www.fairlight.nl/ned/items/agenda/avolites-basic-training-16-april
Topic: Foam mist, is dat een probleem (13-2-2025 11:58:00)
Dat is de stofkap, kan op zich geen kwaad, maar je kunt deze gewoon netjes vastzetten met een beetje houtlijm.
Ook het gaatje kun je dan evt wat proberen op te lappen.
Google maar eens op stofkap speaker lijmen o.i.d., staan diverse tutorials
Topic: band PA (14-1-2025 13:18:00)
Sorry ik ging uit van de 12", maar de 15 is 25kg en ook dat is bijzonder weinig.

Topic: band PA (13-1-2025 13:44:00)
De toppen wegen 20kg, dat is niet veel , minder ga je niet snel vinden.
Topic: Twee Showtec Compact Powerlightset V2 'gespiegeld' te koppelen? (13-12-2024 07:31:00)
Wellicht is het een optie de balk op de kop te hangen en de spotjes aan de onderkant te hangen (weet niet hoe ze nu bevestigd zijn en of er intern ruimte voor is).
Topic: Welke PA zou jij kopen? (11-12-2024 11:12:00)
Ik denk inderdaad l acoustics, eenvoudigste bij te huren, algemeen geaccepteerd en klinkt prima.
Wel een uitdaging soms 2e hands, niet veel aangeboden.
De combinatie sb18 en 12xt gebruik ik regelmatig en is een prima setje voor binnen en buiten, voordeel is dat je de 12xt ook als monitor in kan zetten dus zeker als je er meer hebt wat flexibeler bent in je opstelling.
Topic: Behringer FBQ6200 HD - Opstarprobleem (6-12-2024 13:17:00)
Schakelaartjes kun je doorpiepen met een multimeter op de print.
Ik zou er niet al te veel tijd aan besteden.