Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Alleznet
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Alleznet (Pagina: 2 van 20)
Topic: Pioneer CDJ-2000 Topic (25-9-2009 19:25:00)
Ach als je ziet wat Cascada gemiddeld neerzet (er zitten uitzonderingen tussen) is het ook redelijk schnitzel, en dat slaat aan.. dus opzich geen verkeerde plaatjes.Topic: geluids installatie in een restaurant (25-9-2009 15:11:00)
Blij dat mijn belastingcenten goed worden ingezet...Hebben ze tenminste wat realistischere oefeningen
Topic: freestyler hulp (22-9-2009 21:00:00)
(niet letterlijk natuurlijk)Ik ken het... en de ouders zijn nog veel erger: "moet jij de dj niet gaan helpen?" uh... NEE!
Tja, en aan de andere kant, als je ook maar iets nutteloos kunt bedenken wat je ze kunt laten doen waardoor ze denken dat ze nuttig zijn, daarmee krijg je dan toch weer een klein pluspuntje
Hoewel het natuurlijk niet zo moet zijn dat je ook nog even babysitter bent. Topic: Nieuw DAP LT-aktief en RX-serie (19-9-2009 16:13:00)
Als ze het protocol echt gewoon als Ethernet laten gedragen kun je er natuurlijk ook gewoon een switch tussen knallen
Topic: geluids installatie in een restaurant (25-9-2009 19:01:00)
Daar heb je inderdaad gelijk in, echter zie ik toch steeds vaker kleinere PA topjes hangen, maar uiteraard is een kleinere variant ook een optie (mogelijk zelfs beter in de TS z'n geval).
Topic: Nieuwe releases, tips, nieuw gekochte platen (25-9-2009 18:33:00)pietje schreef:
Het duitse schnitzel-stamp gehalte is weer hoog. Niet mijn ding, echter is m'n huisgenootje die het hoorde wel fan
Mogelijk idee:
4-6x DAP SM-10MKII
1x American Audio V-3001plus
+ kabels
Heb je behoorlijk wat vermogen, goede spreiding en uit de 10" valt ook nog een acceptabel laag te halen.
Topic: Meisje half blind door laserstraal op Tomorrowland (25-9-2009 09:36:00)4-6x DAP SM-10MKII
1x American Audio V-3001plus
+ kabels
Heb je behoorlijk wat vermogen, goede spreiding en uit de 10" valt ook nog een acceptabel laag te halen.
Janbo schreef:
Sinds vandaag worden vandalen met een laserpen gelukkig op stevige wijze aangepakt.
Blij dat mijn belastingcenten goed worden ingezet...
Vaak zijn er toch ook pan/tilt inverse switches? Zodat je geen 2 kanalen hoeft te gebruiken? (is in dit geval specifiek niet echt belangrijk omdat het toch maar om 2 stuks gaat)
Topic: Meisje half blind door laserstraal op Tomorrowland (22-9-2009 18:19:00)Gelukkig kwam het niet van de show lasers af, aan de andere kant nog steeds bijzonder vervelend voor de slachtoffers van die laserpointers... Van mij mogen ze mensen die zo'n ding hebben en het niet verstandig kunnen gebruiken per direct een flinke boete opleggen + in beslag nemen.
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (22-9-2009 07:51:00)Zijn toch stiekem wel leuke dingen die je tegen komt.. Zelf ben ik niet veel verder gekomen dan dat de frituur eruit sloeg iedere keer als ik mijn blinders/strobo gebruikte (waarna de frietmannetjes weer haastig op zoek gingen naar de automaten achter hun friettent, waar ik recht op had die avond
).
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (21-9-2009 10:59:00)
).YourLiVe schreef:
SoSa schreef:
-Kinderen die je van het podium af moet schuppen
(niet letterlijk natuurlijk)
Hoewel het natuurlijk niet zo moet zijn dat je ook nog even babysitter bent. De LT-active ziet er erg leuk uit. Alleen heb ik wel het idee dat DAP dankzij de naam hier nog niet direct mee gaat scoren (immers kun je voor dat geld ook leuke producten van A-merken in huis halen). Ik heb zelf een hekel aan mensen die producten op basis van het merk afkraken, maar het zal zeker mensen weerhouden. Hoewel je uiteraard altijd ergens mee moet beginnen, en dit is volgens mij een flinke stap in de juiste richting!