Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Mvdb

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 91 bijdrage(n) van Mvdb (Pagina: 2 van 10)

Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (9-9-2006 09:34:00)

Kees schreef:

mvdb schreef:

Het werkt... Was een andere code...
Vertel voor de toekomst even wat die code is?
Sorry, code = 1-5-6-8 om mixer in record mode te krijgen.
code voor het verwijderen voor alle programma's = 1-3-2-3
Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (8-9-2006 22:04:00)
Het werkt... Was een andere code...
Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (8-9-2006 21:45:00)

djdimi schreef:

Probeer eens harder te drukken op je flash-knopjes, heb ik ook vaak problemen mee.
Helaas, werkt niet...
Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (8-9-2006 21:14:00)
Wie kan mij helpen. Heb vandaag de Showmaster 24 binnen gekregen. Meteen aan de slag gegaan. Handleiding erbij, enz.

Wil vervolgens wat programma's gaan invoeren.

Volgens de handleiding moet ik de record knop ingedrukt houden en vervolgens de flash knoppen van presset A 1-6-6-8 achter elkaar indrukken en de record knop loslaten. Vervolgens zou hij nu in record modus moeten staan, niet dus...

Wat doe ik fout?
Topic: Welke lichttafel (3-9-2006 19:46:00)
Toch nog een vraagje...

We willen onderstaande producten gaan bestellen:
1x ShowTec Showmaster 24
3x ShowTec MultiDim MKII (waarvan 1 te gebruiken als switch)
4x ShowTec Par-56 Can (incl. lamp bestellen)

We hebben al:
4x Par-56 lamp
3x DMX gestuurde verlichting

Is dit allemaal aan elkaar te knopen d.m.v. DMX bekabeling en aan te sturen (lees: te bedienen) via de Showmaster 24?

En welke bekabeling hebben we dan precies nodig?
Topic: Welke lichttafel (2-9-2006 11:31:00)

stekelvarke schreef:

ja, hoe je dat moet doen staat gelinkt in de webshop bij de multidim(onderaan).
Ok, nogmaals super bedankt voor je reacties...
Topic: Welke lichttafel (2-9-2006 11:25:00)

stekelvarke schreef:

De CE norm voor het dimpack is 1.5A(345W) per kanaal. Echter zijn mijn ervaringen dat 500W ook lukt. Ik zou zelf kiezen voor 3 showtec multidims MK2 aangezien deze een heel stuk goedkoper is en je hier zowel mee kan switchen als dimmen. Dus dan heb je er 1 als switch en 2 als Dim.
Wat versta je onder 6 verschillende DMX gestuurde lampen? scans? heads? merk? type?
Bedankt! Dus als we er 3 bestellen kunnen we er 1 als switch gebruiken en de 2 andere als dimmerpacks...

Welke lampen we hebben staat in mijn eerste bericht... Alleen van de Dynamo kopen we er nog eentje extra, dus 2 in totaal...
Topic: Welke lichttafel (2-9-2006 11:04:00)
Ja, ik weet het, ik wordt vervelend ashamed :$
Maar ben bang dat ik het verkeerde bestel...

Als ik b.v. 8 parren heb (b.v. 500W) en 6 verschillende DMX gestuurde lampen, gaat alles dan werken als ik onderstaande bestel?

SHOWMASTER 24 (Voor besturing)

Botex MPX-405 (Dimmerpack)

ShowTec MultiSwitch (DSP-405)
Topic: Welke lichttafel (2-9-2006 10:50:00)

stekelvarke schreef:

DMX is toekomstgericht de beste optie. Zo zijn je dimmers en sturing steeds los van elkaar. Dus bij een kleine show met enkel parren kan je een 24 kanaals DMX tafel nemen. En bij een groter evenement met intelligent licht kan je kiezen voor een grotere combitafel. Om even een idee te geven welk budget je nodig hebt voor een MA dimmer: 12 x 2.3kW kost hier in België rond de 3200 euro.
Ok, das idd een hoop geld. Maar hoe doen jullie dat als je b.v. een aantal spots (b.v. 8 stuks) en een aantal DMX gestuurde lampen hebt. Waar werken jullie mee?
Topic: Welke lichttafel (2-9-2006 10:28:00)

stekelvarke schreef:

10 parren vind ik zo'n raar aantal? meestal komen deze voor op een 4bar of 6bar. Dus 3 x 4bar zijn 12 parren.
Zijn jullie vanplan om de show DMX te sturen?
Ook is jullie te besteden budget leuk om te weten want ik kan jullie dimmers van MA en Avolites aanraden maar deze vallen waarschijnlijk helemaal buiten jullie budget.
Bedankt voor je reactie...

10 parren is een voorbeeld, kan b.v. ook 8 of 12 parren worden.

De bedoeling is om deze parren via een lichttafel aan te sturen. Hoeft niet DMX te zijn. Budget is er wel, dus dat moet het probleem niet zijn.