Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mvdb
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 91 bijdrage(n) van Mvdb (Pagina: 1 van 10)
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (19-9-2007 08:02:00)Zoals
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (18-9-2007 20:22:00)
Vervolgens kan je er een hoes voor maken en die erover doen die de kast zelf beschermd.
Het is maar een idee.......Is een supergoed idee
Maar dan zal er toch wel iets van een behuizing omheen moeten anders gaat de speaker schuiven tijdens het vervoer.
Off topic: Hoe plaatsen jullie deze boxen? Zelf heb ik een soort flightcase die ervoor zorgt dat ze iets van de grond af komen. Als ik ze op de grond zet zonder ze te verhogen vind ik het geluid een stuk minder worden.Topic: Flightcase voor JBL JRX-125 (13-11-2006 13:30:00)
werkt prima en kost amper wat
Vervoer je ze dan liggend? Je hebt dus 1 plaat met wieltjes eronder waar de beide boxen op zet? of hoe moet ik me dat voorstellen?Topic: Flightcase voor JBL JRX-125 (12-11-2006 21:20:00)Wij gaan morgen ook ff kijken. Komen met 5 personen. Wel jammer is inderdaad dat er niet zoveel stands verhuurd zijn...Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (21-9-2006 19:15:00)Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (21-9-2006 18:59:00)
maaarten schreef:
Kun je toch 1000en nummers voor gebruiken?
Ben al een tijdje opzoek naar een leuk (liefst nederlands \ party) nummer dat goed in de mix past achter Cooldown Cafe met Hey Baby.
Iemand een idee?
Topic: Flightcase voor JBL JRX-125 (13-11-2006 14:53:00)Iemand een idee?
vanniekerk schreef:
Is het geen idee om twee (niet zwenkende) wieltjes aan de onderkant te maken die, als de speakers staan, net de grond niet raken maar als je de speakers iets achterover kantelt wel de grond raken? Een soort van steekwagen idee dus?Vervolgens kan je er een hoes voor maken en die erover doen die de kast zelf beschermd.
Het is maar een idee.......
Maar dan zal er toch wel iets van een behuizing omheen moeten anders gaat de speaker schuiven tijdens het vervoer.
Off topic: Hoe plaatsen jullie deze boxen? Zelf heb ik een soort flightcase die ervoor zorgt dat ze iets van de grond af komen. Als ik ze op de grond zet zonder ze te verhogen vind ik het geluid een stuk minder worden.
Het probleem is dat als ik ze liggend moet gaan vervoeren heb een hoop extra ruimte in beslag neemt. Het past nu net allemaal netjes in de kar
Misschien toch maar een volledige behuizing met wieltjes eronder maken?
Topic: Flightcase voor JBL JRX-125 (12-11-2006 21:30:00)
Misschien toch maar een volledige behuizing met wieltjes eronder maken?
djmouse schreef:
geen kist, per twee plat op een wielplaat.. spanbandje dr omheen en gaanwerkt prima en kost amper wat
Heeft iemand deze boxen? Zo ja, hoe vervoeren jullie deze? Zijn hier flightcases voor?
Topic: 2e editie Discobeurs (21-10-2006 17:14:00)Martijn schreef:
Gaat er trouwens verder nog iemand van het forum?Douwe schreef:
Zou niet moeten. Als het wel gebeurd is het tijd om de batterij te vervangen.
Er zit helaas geen batterij in... Tenminste ik kan hem niet vinden?!Toch nog een vraagje over deze showmaster. Klopt het dat deze zijn programma's als de spanning er b.v. 12 uur afgehaald wordt verliest?
Topic: Showmaster 24 --> Geen record mode (14-9-2006 15:43:00)Heb inderdaag ook een tafel met blauwe leds...