Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van F3nder

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 23 bijdrage(n) van F3nder (Pagina: 2 van 3)

Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (23-3-2003 08:46:00)
euh eigelijk wel,
<history>mijn oud materiaal is zo versleten als een hond uit 1914, knoppen zijn eerder vage dingen op men speler, en voor een fader op mijn mixer omhoog te krijgen is menig voorhamer vereist.</history>Drom hebbek dus beslist om nieuw materiaal te kopen(hoe kon je het raden). Voormij gaat het dus tussen 2 cdj-800's met een Rodec mixbox als mixer of een cmx-3000 of cdj-100's maar dan met een Dateq appolo of een rodec mk180. Idd dilemma sad :(.

beetje offtopic vraagje: Dré, waarom heb jij voor de cdj-800's gekozen ipv cdj-1000's ? tzou me sterk verwonderen als het zou zijn omdat je portemonee niet zo enorm gespeisd is razz :p
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (22-3-2003 20:43:00)
°subtiele hint° ben geen beginner wink ;)
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (22-3-2003 16:02:00)
de cdj-800's zijn ook een optie maar is het het prijsverschil tussen da cmx-3000 waard?
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (22-3-2003 10:31:00)
nu ff iets anders, kent iemand het merk formula sound? ik heb er onlangs mee gedraaid en ik moet zeggen, beter hebbek nog nooit gehad, zelfs beter dan rodec en dateq
www.formula-sound.com
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (21-3-2003 20:57:00)
Persoonlijk zit ik te twijfelen tussen deze 2 spelers maar ik graak er maar niet aan uit, raad......iemand?
Topic: Numark PPD01 (9-3-2003 10:05:00)
Is ie ook geschikt voor het gewone mixwerk of neem ik dan beter een andere. Ik zou em wel gebruiken om nu en dan eens mee te scratchen.
Topic: Nieuw: Denon DN-S5000 Tabletop CDspeler! (4-3-2003 13:13:00)
laugh :D No offense hoor Victor laugh :D maar khad net 2 uur die tafeltjes gaan testen en kwas nog een beetje in pure extase maar ik blijf er bij, voor mij zijn gewoon die CDJ-800's de spelers. Maar ik wil ook wel eens die denon's testen. Heeft denon ooit al tabletop's uitgebracht?
Topic: Nieuw: Denon DN-S5000 Tabletop CDspeler! (3-3-2003 20:20:00)
Euh sorry maar ik vind dit dus totale b.s., als je iets wilt dat rond draait, koop dan een slijptol. De CDJ-800 's winne voor mij volledig, gewoon die strakheid, ze zijn zo simpel, persoonlijk ben ik niet voor denon, nare ervaring met hun dubbele cd-spelers, ik kon gewoon amper vinden hoe ze werken, terwijl ik mij vandaag nog aan een stel cdj-800's zetten en het ging vanzelf. Terwijl je voor die denons een kaart nodig hebt eer je ze kan gebruiken, alleen daarom zullen ze al niet te vaak gebruikt worden denk ik. Ik denk dan ook dat deze speler het niet zal halen van pioneer, het gevoel van die pioneers is on nabootselijk zelfs al hebben ze een tol er boven op staan. CD's mixen is gewoon anders!!!! en dat moet voor mij niet veranderen! happy :)
Topic: Hoe een passieve subwoofer maken? (3-2-2003 20:58:00)
hoe kan ik weten wat de inhoud van men kastje moet zijn en moetek dan gewoon een "dicht" kubuusje maken?
Topic: Hoe een passieve subwoofer maken? (3-2-2003 18:54:00)
je neemt me de woorden uit de mond maar heb je mss een plannetje van zon subje? kdenk dat een appelsiene kistje niet zou werken