Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van F3nder

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 23 bijdrage(n) van F3nder (Pagina: 1 van 3)

Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (27-3-2003 20:55:00)

Reemski schreef:

Tevens neem ik vaak aan dat de geluidskwaliteit van vergelijkbaar niveau is. Al je het zo bekijkt vindt ik die FSM-600 absoluut niet bijzonder.

Nee, ik heb er niet mee gedraait, en nee.. Zo lang heb ik niet naar dat plaatje getuurd..
Say wut?
COOOOOOOLLLL geluidskwaliteit bekijken op een pc scherm knap gedaan m8
nofi maar we zijn weer gezellig bezig, ga em eerst es bekijken voor je nog een postje plaats *subtiele tip*

laten wij nu de strijdbijl begraven en gezamelijk de vredespijp in ons oraal gedeelte prammen
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (26-3-2003 21:27:00)
Kent er iemand de Master Dj tool mixer? hebbe die een site? levensvragen.....
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (25-3-2003 19:25:00)
eigelijk beetje all-around gebruik (moet wel teegen een stootje kunnen, en welke mixer zou er best bij passen? budget : 1250 pleuro
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (25-3-2003 19:04:00)
Die zat ook al een tijdje het verstand in mijn achterhoofd te vervuilen maar zou ik tog niet beter voor een pioneer gaan omdat die zich al serieus heeft bewezen?
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (25-3-2003 18:46:00)
neuh ben niet gehyped er door maar kvond ze gewoon lekker werken, hebbek overgins al een goeie 10 uur mogen doen ( sad :( veel te weinig naar mijn zin). DAt dateq zich heeft bewezen moet je mij niet meer zeggen!!! In de uren dat ik er mee heb gewerkt heb ik nooit last gehad van die EQ en welke potmeter mist u?
Had u al gehoord van dit merk?
Overigens wil ik er op wijzen dat voor Belgen Rodec tha mixa is, Nederlanders verafgoden Dateq en Britten vinden Allen & Heat het mekka... see my point? happy :)
Enneeuh wat vind u van de FSM-400 ?
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (25-3-2003 18:26:00)
Reemski,

WOW, zo iemand als jij heb ik nog nooit tegen gekomen, iemand die met zen ogen en een pc scherm een mixer kan testen, is het handig? doet het pijn? shocked 8O
ja ik heb al eens achter een dateq gestaan, jij wel al achter een fsm-600 shocked 8O ?
Zie hier een voorbeeld van een dateq verslaafde, ......

[Verwijderd door Dré: Hitler referenties (hoe subtiel ook) worden hier ABSOLUUT niet op prijs gesteld (en worden meestal ook alleen gebruikt door mensen die geen discussie kunnen voeren! (je hebt me dan ook heel verdrietig gemaakt))]

....., nee dus, er zijn nog andere merken die zééér goed zijn. Probeer em eens en geef dan je mening. Dateq is ook niet alles. DON'T get me wrong, ik vind dateq ook goed hoor maar kijk ook es naar iets anders (tipje) wink ;) .
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (24-3-2003 21:29:00)
laugh :D i'm so excited and i just can't hide it laugh :D wacht maar tot jij er es met je pollekes mag achter staan, zuppa goed.
Dré, ken jij dit merk?
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (24-3-2003 18:42:00)
Deze mixers zijn de absolute top!!!! beter dan rodec of dateq serieus !!!!!! en die fsm-600 is de créme de la créme laugh :D heb er nog eens mee mogen op klooien met bpm studio en gotver, was dat geil, als je het geld hebt kopen die meuk!!!!!!!!!! razz :p
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (23-3-2003 19:00:00)
Maar nu moetek serieuze inkopen doen (cdspelers+mixer) dus zouek nu die cdj-100s met een mengtafel alla "1 4 life" kopen en dan binne 4 jaar of zo, als de lasers naar de gort zijn, topmodelletjes van pioneer in huis halen. That's the plan of a mastermind laugh :D
Topic: cdj-100s <-> cmx-3000 (23-3-2003 12:07:00)
Dus ik zou beter cdj-100's nemen om ze tog een beetje rendabel te maken aangezien ik een 15 jarige scholier ben. laugh :D LMP 7.2 is inderdaad razz :p maar aangezien ik woon in Belgie en naar het schijnt zijn er tog wat import problemen ivm dateq (berichje van de leverancier zelf) sad :( dus denk ik het op een Rodec MK 180 te houden. Wat vind je van deze? Is deze modulair?