Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj pyro

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 2 van 20)

Topic: Hazer Gezocht (9-9-2011 19:41:00)
Voor zover ik weet werkt elke hazer wel met een ventilator om de rook te verspreiden.
De Look unique is absoluut geen slechte hazer.
Heb deze meermaals gebruikt bij ons in het CC en ben vrij tevreden over de output en de mooie verdeling van de rook.
Echter heb ik over een paar weken gewerkt met een Antari HZ-500 en daar ben ik helemaal aan verkocht.
Verbruik valt zeer goed mee, de haze wordt mooi verdeeld en de output is ook dik in orde.
Ik weet niet of deze in je budget past, maar ik zou hem in ieder geval zeker in overweging nemen.
Topic: Daslight (9-9-2011 19:35:00)
Voor LED pars zet ik meestal de RGB allemaal op 1 ipv 0
Of indien mogelijk de algemene dimmer op 1.
Wanneer je de schuif op 0 laat staan, blijven de parren gewoon branden.
Topic: misschien aankomende dj (25-7-2011 22:39:00)
Hetgeen je hierboven aanhaalt is zeker geen slecht setje.
De RMP's van reloop hebben zich al meermaals bewezen.
Ik heb zelf ook nog met de vorige versie (RCD 900) gedraaid en ben hier altijd zeer tevreden van geweest.
Echter moet je er wel rekening mee houden dat deze speler geen usb aansluiting heeft en je dus zelf MP3 cd's zal moeten gaan schrijven.
In jouw geval zou ik zeker de numark mixdeck overwegen die hierboven al aangehaald werd.
Hij zit wel iets boven je budget, maar als ik een beetje kan volgen met hetgeen je wil gaan doen (vooral ipod en pc) lijkt dit mij een uitstekende keuze.
Topic: Goede PA set (14-6-2011 14:00:00)
Wij kunnen nog zoveel onze mening geven als jij wil, maar iets dat voor mij goed klinkt is daarom niet altijd hetgeen jij zoekt.
Ga gewoon effe zelf luisteren en kijk wat je voor jezelf goed vind.
Ik denk dat het voor gelijk wie op dit forum moeilijk is om de keuze voor iemand anders te maken.
Topic: WINNER SUPER HID 150 (11-2-2011 18:21:00)
Om nu te zeggen dat dit de controller is voor de winner scanners, dat is misschien wat overdreven, maar het is inderdaad een goeie optie.
Topic: WINNER SUPER HID 150 (9-2-2011 22:09:00)
De super winner valt niet onder de Ilead serie van.
Hierdoor komt de patch van de ilead controler niet overeen met de kanalen van de winner.
Topic: Kanaal luider dan ander (1-2-2011 09:36:00)
Om welk mengpaneel gaat het juist?
Zou het niet kunnen dat er ergens een balans te veel naar links of rechts staatn?
Topic: Mixen op je laptop vanaf cd speler (7-9-2010 19:07:00)
Ik heb hier ook een setje staan van 2 Denon DN-1200 spelers waarmee ik mix.
Werkt bij mij perfect.
Gebruik het in combinatie met Virtual dj.
Topic: Nieuwe geluidsset (10-6-2010 22:56:00)
En als je echt alles uit je k-112 wil halen, hang er dan een P-1200 aan.
Op deze manier moet je je versterker ook niet tot het uiterste drijven wink ;)
Topic: compact light showtec (31-5-2010 15:54:00)

luc2366 schreef:

(wie is eddy wally als die mij kent razz :p )
Je naam staat misschien in je profiel wink ;)