Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Wouter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van Wouter (Pagina: 2 van 2)

Topic: verschil JBL TR serie en SF (soundfactor) (4-7-2003 08:53:00)
Ik werk zelf met de TR-225. Op mijn werk heb ik de SF-15. Beide sets worden aangestuurd door een QSC RMX amp.

Wat geluidskwaliteit betreft hoor ik eigenlijk heel weinig verschil. Beide klinken een beetje schel. Over geluidsniveaus en dergelijke kan ik je niet veel vertellen aangezien ik ze nooit langs elkaar heb kunnen zetten voor een goede vergelijking. Wel zijn er geruchten dat de drivers in de TR-serie beter waren.
Topic: Impedantie (28-6-2003 22:57:00)
Als jouw versterker alleen op 8 Ohm kan werken dan mag je daar nooit boxen met een lagere weerstand op aansluiten. Omdat jij echter 4 boxen hebt kun je er per kant 2 serieel zetten. Dan wordt de totale weerstan per kant 8 Ohm en beschadig je als het goed is niks.

Als je je boxen parallel zou schakelen wordt de weerstand per kant 2 Ohm en dus te laag. Dat moet je dus ook niet doen.
Topic: FTP Server voor New-Line (22-4-2003 00:21:00)
Pim, het lijkt erop alsof je helemaal geen computer aan hebt staan op het moment (pingen levert request timed out). Als je hem wel aan hebt staan dan zou ik het ip en je firewallinstellingen maar eens checken.
Topic: Mp3 Controller : Duidelijkheid (12-4-2003 16:58:00)

yoghurt schreef:

Dus maar één kant van de player gebruiken ???
Nee beide kanten zijn te gebruiken, maar als je ze in elkaar over wilt laten lopen kan dat niet d.m.v. het mengpaneel. Je zult dat met de muis moeten doen en dat is dus niet erg handig.
Topic: Mp3 Controller : Duidelijkheid (12-4-2003 16:42:00)

yoghurt schreef:

Het is trouwens te bedoeling dat ie op een laptop te runnen komt kan dit???
grtz
Wij hebben het ook op een laptop runnen en het gaat wel. Enige nadeel is dat in een laptop meestal maar één geluidskaart zit. Je kunt dus ook maar één kanaal van je mengpaneel gebruiken voor beide kanalen van de mp3-speler.
Topic: Mp3 Controller : Duidelijkheid (12-4-2003 16:17:00)
Bij mij op het werk hebben we de Numark. Wij hebben enkele problemen gehad met de verbinding tussen pc en controller (ik weet de oorzaak niet maar het kan hem ook in het verloopje van serieel naar usb liggen dat wij gebruiken bij gebrek aan seriële poort). Het schermpje op de controller vertoont af en toe kuren als er iemand met zijn vingers aan zit. Voor de rest is het wel prettig om ermee te werken. De software is op het verbindingsprobleem na stabiel.
Topic: Cd's kopen (25-3-2003 16:28:00)
Misschien een tip voor de jongere niet-grootverbruikers... Met een CJP-pas krijg je op alle cd's (helaas niet op singles) bij de Free Record Shop 10% korting. Die pas kun je voor ongeveer 10 euro per jaar aanvragen.
Topic: Microfoon (22-3-2003 18:10:00)
Ik heb één keer met die DAP die je hierboven noemt gewerkt. Het is echt een onding als je het mij vraagt. Hij is wat geluidskwaliteit betreft te vergelijken met de goedkopere dingen die je ook op de markt kunt kopen. Het enige wat hij voor heeft op die microfoons is de degelijkheid (iets steviger gebouwd). Zelf heb ik als tweede microfoon bovengenoemde Shure. Als je dan toch niet veel uit wilt geven zou ik die eerder kopen dan de DAP.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (5-3-2003 11:52:00)
Even een quote uit "Theorieboek rijbewijs B" van de ANWB:

"Het rijbewijs B geeft de bevoegdheid om met een aanhangwagen te rijden, waarvan de toegestane massa niet meer bedraagt dan 750 kg, of meer dan 750 kg als:
- de totale massa van de aanhangwagen niet meer is dan het ledig gewicht (eigengewicht) van de auto en
- de totale massa van auto en aanhangwagen niet meer bedraagt dan 3500 kg."

Er is dus niet alleen de gewichtsbeperking van de auto zelf maar ook die van het rijbewijs! Voor de mensen met rijbewijs E of een oud rijbewijs ligt dat natuurlijk wel anders.
Topic: Stijldansmuzieklijssies & must-haves (21-1-2003 22:55:00)
www.tdbs.is.nl

Muziek en mega top 100 kiezen links in het menu. Rechts kun je dan op archief klikken en daar vind je een mega lijst met muziek.