Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Wouter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 20 bijdrage(n) van Wouter (Pagina: 1 van 2)

Topic: JB 2000 Draaitafel, is het wat? (16-7-2004 16:45:00)
Ook ik heb een jaar of 3 een setje Disco 2000 gehad. Welgeteld heb ik er zo'n week plezier van gehad voor ze op zolder verdwenen. Persoonlijk vind ik ze erg onprettig en traag werken (wat logisch is gezien de prijs en dat ze snaar aangedreven zijn).
Topic: 'Antipiraterij CD voor 9,99 E'' (6-7-2004 13:05:00)

Ruud_schepers schreef:

Hoe kom je daarbij? bron?
bron: het jeugdjournaal gisterenavond
Topic: 'Antipiraterij CD voor 9,99 E'' (6-7-2004 11:03:00)
Misschien wel handig om even op te merken: dit gaat alleen gelden voor cd's van Nederlandse artiesten. Het klinkt dus weer mooier dan het is.
Topic: Muziek stijldansen (29-5-2004 16:17:00)

DJ Chris schreef:

Er zijn volgens mij ook cd's waar er per dans verschillende nummers opstaan (ikzelf zit ook op stijldansen en moest ook 1x in zo'n dansschool draaien dus die cd's bestaan)
Ja, Dancelife brengt onder andere die cd's uit. Het zijn vaak bewerkte versies van de originelen die erop staan. De meeste nummers dansen (naar mijn mening) wel een stuk prettiger dan de originelen. In ieder geval staat per nummer aangegeven welke dans het is. Erg handig dus.
Topic: Muziek stijldansen (13-1-2004 22:50:00)
Sorry... ik zie dat ik weer lekker heftig gereageerd heb net. Mijn punt is dat ik het zinloos vind om dezelfde discussie nog een keer te herhalen. Volgens mij is er niemand (inclusief ikzelf) die Michael Jackson nog opnieuw zou noemen. Het is inmiddels alweer een oude discussie die je hiermee opnieuw begint terwijl je eigenlijk al weet wat de uitkomst is. Het lijkt me een beetje zonde van de moeite en tijd...
Topic: Muziek stijldansen (13-1-2004 21:25:00)
Sylvia, ik heb zelf in mijn post al een edit gemaakt en ik heb ook al gezegd dat er betere nummers zijn om op te stijldansen. Ik kan nu natuurlijk bang alle foute dingen in mijn post gaan verwijderen om nog meer reacties te voorkomen, maar het leek mij beter om het te laten staan met alle commentaar en mijn eigen edit erbij. Volgens mij is het nu wel bij iedereen duidelijk en kan iedereen zijn tijd zinniger besteden dan aan het intrappen van deuren die al helemaal open staan...

ps. met mij en mijn stijldansmuziek is het allemaal nog meer dan goed gekomen. Ik draai op het moment op dansavonden bij een studentendansvereniging (niet de muziek uit mijn lijstje maar echte stijldansmuziek voor de duidelijkheid).
Topic: Muziek stijldansen (6-11-2003 23:37:00)
hm... dat zijn een hoop edits van de mod sad :((Tom denk ik?)... Als ik nu zeg dat ik nu 4 jaar op dansles zit en elke les keurig bijhoud op welke nummers ik gedanst heb... Is er dan een mogelijkheid dat ik toch wel een beetje gelijk heb?

Ik zal de eerste zijn om toe te geven dat het niet de nummers zijn waar je mensen mee op de vloer kunt krijgen, maar ik krijg nu toch echt het idee dat ik een heel ander idee van stijldansen heb dan sommige anderen. Overigens heb ik nog geen uur geleden een mambo gedanst (tijdens de les) op Time of my life.

Nou goed, ik beloof dat ik morgen op les ook nog even navraag zal doen of er niet toevallig speciale versies tussen zaten. Dan kom ik toch nog een beetje tegemoet aan het commentaar dat ik gekregen heb...

[edit]
Ik heb inmiddels even navraag gedaan tijdens de les. Het waren geen speciale versies van de nummers dus ik heb echt altijd op les op de nummers gedanst die ik aangegeven heb. Aangezien ik Tom zijn verhaal over desperate dansleraren toch wel aannemelijk vond, heb ik ook maar meteen even gekeken wat ik van zijn lijst had liggen. Groot verschil met mijn lijst en zeer dansbaar moet ik zeggen (eerlijk = eerlijk). Jammer dat ze dit soort nummers niet vaker op les draaien... (en Tom bedankt voor je lijst)
[/edit]
Topic: Muziek stijldansen (6-11-2003 00:12:00)

drukje schreef:

alle...ik heb nu alleen feestmuziek/top40 muziek e.d.
Waarom zou je meteen beginnen met alle? Meestal wordt alleen de foxtrot / quickstep gedanst. Als je echt alle dansen wilt kunnen draaien dan zou ik zoals Tom ook al zegt een cursus stijldansen gaan volgen.

Ow ja... Voor de mambo:
- Time of my life (van Dirty dancing),
Edit Mod: rumba

- Shaggy - Sexy lady
- Outlandish - Aicha (Beetje langzaam)

Samba:
- Chilli Ft Carrapicho - Tic, tic, tac
- Enrique Iglesias - Rhythm divine
- Roberto Jacketti & The Scooters - I save the day (nieuwe versie kan ook)
Edit Mod: foxtrot

- How Gee - Black machine
- Madonna - La isla bonita

Quickstep:
- bijna alle nummers van Justin Timberlake
- Robbie Williams - Rock dj
- Brotherhood Of Men - Save all your kisses for me

Jive:
- Wham - Wake me up before you go go
- John Travolta - Greased lightning
Edit Mod: rock en roll


Rumba:
- bijna alles van Westlife

Engelse wals:
- Judith - You

Tango:
- Pretty woman
Edit Mod: foxtrot maar wel een slechte, echt geen tango

- Michael Jackson - Beat it
Edit Mod: geen tango, meer gewoon los dansen
(beetje anders dan normaal maar is ook wel eens grappig)

Dit is zo even alles wat ik uit mijn hoofd weet. Geen oude nummers maar wel wat ik nu nog elke week op de dansschool hoor...
Edit Mod: Ga eens stijldansen! Al doe je maar alleen brons. (Veel meiden, weinig jongens! laugh :D )Of praat eens met een dansleraar, die kan je hedendaagse hits vertellen. Maar denk er om, zo'n leeraar tussen de schuifdeuren, die doet maar wat. Echte dansscholen die zijn gevestigd in een pand, en doen het al meerdere jaren. Die moet je hebben.
Topic: verschil JBL TR serie en SF (soundfactor) (6-7-2003 17:10:00)

Friso Stubbe schreef:

is er nog iemand die de nieuwprijs van de TR serie weet?
mvg Friso Stubbe
Ik heb ze in november vorig jaar voor ruim 450 euro per stuk (incl BTW) gekocht. Omdat het de laatste modellen waren heb ik echter wel korting gehad. De originele nieuwprijs weet ik zo niet maar het geeft je misschien toch wat vergelijkingsmateriaal.
Topic: De ideale mixer!! (6-7-2003 00:56:00)
Mijn ideale mixer is een Pro Acoustics HQ-70. Weinig onnodige functies en wat erop zit is degelijk.