Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van M|A Audiotechniek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 2 van 20)

Topic: PA-markt 2010 (8-8-2010 03:47:00)
Zou fantastisch nieuws zijn voor ons. Opslag ligt ongeveer tegen de darling market aan. Ideaal.
Topic: Basisinformatie geluid (23-7-2010 12:48:00)
https://www.bcae1.com/spkrmlti.htm
Leuke site om te leren hoe het nou precies in zijn werk gaat met de impedantie van speakers met de verschillende manieren van aansluiten.
Topic: Cubo 12 (17-7-2010 13:15:00)
Waar kan ik eigenlijk de plannen van de Cubo 18 terug vinden? Op new-line staan nu 2 topics over de Cubo 12 en 1 over de Cubo 15. Op speakerstore kan ik alleen de cubo 15 terug vinden en op freespeakerplans weer alleen de cubo 12 wink ;)
Topic: dynacord S1200 (5-7-2010 23:45:00)
Om geen nieuw topic aan te maken stel ik mijn vraag hier. Op de musicasions beurs in Rijswijk hebben wij onlangs 3 van deze versterkers gekocht. Sinds vorige week hebben we met 1 van de 3 een (groot) probleem, namelijk de fuse die er steeds uit klapt. Tijdens het draaien viel de versterker gewoon (zonder enige protect vooraf) uit. Versterker is niet in het rood geweest, want de limiter staat netjes afgesteld. Nouja kan gebeuren denk je dan. In de loods even nieuwe fuse er in, en deze klapt er direct uit. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Versterker is vrij schoon van binnen (ook onder die interne overkapping) en vertoont geen brandschade oid. Hij was die bewuste avond gebrugd belast met 2 punishers (beide 8 ohm, zou dan neerkomen op 2 ohm per kanaal).
Topic: Geslaagd?!?! (22-6-2010 16:18:00)
Vandaag (gelukkig in 1 keer) geslaagd voor m'n auto theorie happy :)
Topic: Meerdere video-signalen via IP (16-5-2010 22:07:00)
Ik weet niet precies hoe het in elkaar steekt, maar VLC van videolan heeft een videowall functie ingebouwd welke werkt via streaming. Volgens mij worden er bij bijvoorbeeld een videowall van 3 bij 3 dus 9 ip adressen aangemaakt welke je op de 9 pc's kan openen. Hoe dit precies werkt kan ik je niet vertellen, misschien dat iemand hier meer van weet?
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (15-5-2010 17:11:00)
Ja gelukkig wel wink ;) Kistje wat er omheen zat kregen we er trouwens bij, dat was wel zo makkelijk, nu heb ik de versterkers zo de loods in gerold (onze loods zit ongeveer 200 meter van de darling market af)
Topic: Musicasions beurs 15 & 16 mei (15-5-2010 16:49:00)
Ook wij zijn net terug. Toch wel dik een uurtje rond gelopen, maar meer gekletst dan gekeken. Viel inderdaad qua aanbod erg tegen. Toch nog 3 dynacord S1200's + een prolyte hoekje op de kop getikt voor 800 euro. Onze dag is dus wel geslaagd.
Topic: Het Punisher baskast topic (8-4-2010 11:47:00)
Zo kwam bij ons vorige week de ciare driver eruit foto
Oorzaak vermoedelijk een losse bout die tijdens het spelen schade heeft veroorzaakt. Kasten zijn niet door ons gebouwd, maar in alle kasten zijn dezelfde bouten gebruikt en tot onze schrik zitten ze allemaal los. Door wat voor soort bouten kan ik ze het beste vervangen? Zijn daar speciale bouten voor?
Topic: showtec indigo 4500 led (6-4-2010 12:17:00)
Dat doet de nieuwe mac 350 entour ook.