Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van JorisVanBaalen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van JorisVanBaalen (Pagina: 2 van 6)
Topic: Vloer in Gymzaal (19-5-2005 17:57:00)
Mvg
Diejai TDeze vraag wou ik ook stellen.
JorisTopic: Aztek Dj Robo/big robo (12-2-2005 22:06:00)
Maarja, hoe komen wij aan een stuk tapijt van 12 bij 24...
Maar we gaan waarschijnlijk voor hardboard platen... even de prijs bekijken.
Topic: Vloer in Gymzaal (19-5-2005 13:09:00)Maar we gaan waarschijnlijk voor hardboard platen... even de prijs bekijken.
Hallo,
Een vriend van mij en ikzelf willen een examenfeest houden in onze gymzaal.
Alleen onze directeur wil dat er iets op de vloer komt (tegen beschadigingen).
Weten jullie iets wat wij daar op kunnen leggen, en waar je dat kan verkrijgen.
Gr,
"The Jaspers @ Work"
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (29-4-2005 13:55:00)Topic: Aztek Dj Robo/big robo (12-4-2005 19:37:00)Topic: Aztek Dj Robo/big robo (30-3-2005 21:35:00)Een vriend van mij en ikzelf willen een examenfeest houden in onze gymzaal.
Alleen onze directeur wil dat er iets op de vloer komt (tegen beschadigingen).
Weten jullie iets wat wij daar op kunnen leggen, en waar je dat kan verkrijgen.
Gr,
"The Jaspers @ Work"
Ik heb er 4, nog zonder flightcase. En er is nog niks kapot... Als je gewoon normaal mee omgaat, dan is er echt niks aan de hand. Het is natuurlijk altijd beter om er een flightcase omheen te doen i.v.m. de spiegel... 1 van de 4 heb ik al sinds 27-06-2003 en er is nog niks mee...
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (15-3-2005 20:47:00)Heeft er al iemand betaalbare, goeie cases gevonden voor deze dingen?
Joris
Topic: Flight DMX controller (17-2-2005 16:17:00)Joris
Ik heb een offerte laten maken voor me flightcase, en dat word 225 euro om de scans in te doen... is dat duur??
Ze gaan er dan per 2 in, en ze liggen...
Joris
Topic: Flight DMX controller (13-2-2005 18:00:00)Ze gaan er dan per 2 in, en ze liggen...
Joris
Diejai T schreef:
Ik heb op new line hier een flight gevonden waarin er juist 2 scanners van JB Systems passen, met name de Winners. Zou dit eventueel ook kunnen lukken om daar 2 space 250's in te krijgen. Zoja, moet je je haken afhalen, of kan dit er zo ingelegd worden ? Is er plaats over voor dmx kabels, voedingskabels ? ....Mvg
Diejai T
Joris
De snelheid van het links en rechts is ìets langzamer, maar het scheelt echt nouwelijks, maar je ziet het wel, want dat motortje moet ook het motortje van op en neer ronddraaien.
Topic: Aztek Dj Robo/big robo (12-2-2005 16:15:00)Vraag maar raak, heb nu 2 Aztek en 2 Space 250 achter me hangen...