Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Unsubdued
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 13 bijdrage(n) van Unsubdued (Pagina: 2 van 2)
Topic: Eindelijk 'gereserveerd' de Xone:62 ;) (30-4-2004 15:12:00)
Ha, ha mja ben hier nieuw maar begin zelf toch ook al een beetje old school te worden
Frisbees motieven zijn voor zijn casus heel plausibel. Toen ik hem kocht was ie echter nog niet voor die prijs te verkrijgen en dat scheelt toch al gauw een paar weken zakgeld
. Pioneer zou zich best wat aan mogen trekken van de kritiek. Nou ja mogen, MOETEN. De opzet van de DJM blijft keurig en erg overzichtelijk. De verhalen over de Xone word je natuurlijk best vrolijk van
maar 6 kanalen voor thuis; wel een beetje overkill. Dus ik ben erg voor de opzet van de DJM. Breng dat ding gewoon op orde! Ik zag dat mensen hem hadden laten modificeren. Ja dat zal duur kosten, maar toch niet in een productie run op lange termijn waarbij je, je strategische positie veilig kan stellen? De alternatieven steken de kop ook al op. Een marktpositie is zo verloren. Voor mij is het ook geen heilig ding, ik zit op zich best over een andere mixer na te denken , maar ik denk dat het eerst zo'n mooi nieuw Syrincs setje wordt.
Topic: Eindelijk 'gereserveerd' de Xone:62 ;) (29-4-2004 22:55:00)
Gupy schreef:
Niet slecht voor je tweede post.
Frisbees motieven zijn voor zijn casus heel plausibel. Toen ik hem kocht was ie echter nog niet voor die prijs te verkrijgen en dat scheelt toch al gauw een paar weken zakgeld
. Pioneer zou zich best wat aan mogen trekken van de kritiek. Nou ja mogen, MOETEN. De opzet van de DJM blijft keurig en erg overzichtelijk. De verhalen over de Xone word je natuurlijk best vrolijk van
maar 6 kanalen voor thuis; wel een beetje overkill. Dus ik ben erg voor de opzet van de DJM. Breng dat ding gewoon op orde! Ik zag dat mensen hem hadden laten modificeren. Ja dat zal duur kosten, maar toch niet in een productie run op lange termijn waarbij je, je strategische positie veilig kan stellen? De alternatieven steken de kop ook al op. Een marktpositie is zo verloren. Voor mij is het ook geen heilig ding, ik zit op zich best over een andere mixer na te denken , maar ik denk dat het eerst zo'n mooi nieuw Syrincs setje wordt.
Mja 't blijft toch een beetje een raar geval af en toe met die DJM. Ik heb er zelf ook 1, DJM600. 2 jaar en een paar maandjes denk ik. Iets vervangen? Nee, alles intact. Zal best waar zijn van die faders, maar ik rag er dus niet mee. Je kunt ze bij wijze van spreken met je pinkie omhoog duwen dus waarom raggen?
Het headroom argument valt niet over te discussieren. Ik vind het wel uitermate merkwaardig dat mensen die er dan wel mee willen draaien er geen moeite voor willen doen om hem uit 't rood te houden. Het is nu toch ook lang en breed bekend? Geluid interesseert ze niet? Nou dat is dan toch wel een hele rare instelling! Slecht geluid verpest gewoon alles. Liep pas ook nog ergens rond en dan hoor je een drum 'n bass track die 's middags bij mij thuis vetter klonk. Dat moet toch niet kunnen? Gebeurt mij nog veel te vaak slecht zaalgeluid.
Ik vind de discussie prima. Een apparaat van deze categorie moet zeker op een feessie gebruikt kunnen worden. Kom nou zeg....
Topic: Stel je even voor... (29-4-2004 17:06:00)Het headroom argument valt niet over te discussieren. Ik vind het wel uitermate merkwaardig dat mensen die er dan wel mee willen draaien er geen moeite voor willen doen om hem uit 't rood te houden. Het is nu toch ook lang en breed bekend? Geluid interesseert ze niet? Nou dat is dan toch wel een hele rare instelling! Slecht geluid verpest gewoon alles. Liep pas ook nog ergens rond en dan hoor je een drum 'n bass track die 's middags bij mij thuis vetter klonk. Dat moet toch niet kunnen? Gebeurt mij nog veel te vaak slecht zaalgeluid.
Ik vind de discussie prima. Een apparaat van deze categorie moet zeker op een feessie gebruikt kunnen worden. Kom nou zeg....
Leuk forum hier met veel know how, dus toch maar effe registeren dacht ik :) Ik ben Manfred, nu nog 27 en lid van de 'Britse' Knite Force (Again) familie. K.F.A. wordt min of meer gedefinieerd als 'breakbeat' hardcore hoewel dat de lading niet geheel dekt. Het is vooral een dancelabel wat de old school gedachte aanhangt (meer stijlen op dezelfde dansvloer). De ene track kan daardoor cheesy of uplifting zijn, de ander dichterbij drum 'n bass of zelfs gabber zoals op de laatste release! Al te bekend is het in Nederland nog niet, al zullen old school gabbers misschien nog rave hits als Home en de 'Roxette' plaat kunnen herinneren van het 'oude' Knite Force. Of Six Days dat vonden anderen in Nederland ook wel een heeeeel goed idee ha, ha.
Ik houd zelf van heel veel soorten muziek, maar heb qua dance wel een voorkeur voor breakbeats ontwikkeld. Na een tijdje er verveeld mee geweest te zijn is m'n favoriete dansmuziek weer helemaal drum 'n bass. Er is weer mooi funky/jazzy spul, jump up en er zijn genoeg gruwelijke ragplaten om die adrenaline eens goed op te pompen
Een ieder; vermaak je!
Ik houd zelf van heel veel soorten muziek, maar heb qua dance wel een voorkeur voor breakbeats ontwikkeld. Na een tijdje er verveeld mee geweest te zijn is m'n favoriete dansmuziek weer helemaal drum 'n bass. Er is weer mooi funky/jazzy spul, jump up en er zijn genoeg gruwelijke ragplaten om die adrenaline eens goed op te pompen
Een ieder; vermaak je!