Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Erpul

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 21 bijdrage(n) van Erpul (Pagina: 2 van 3)

Topic: Op maat gemaakte oordoppen (5-10-2004 16:31:00)
shure's zijn idd onbetaalbaar, maar zelfs met gewone goedkope gele oordopjes hoor ik vaak al beter wat mensen zeggen, dus qua verstaanbaarheid kan je beter wel doppen in hebben dan niet
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (5-10-2004 16:09:00)
zou kunnen off course, heb dr immers geen ervaring mee ;)
wel heb ik es van die uhm oordopjes gehad voor bij de porto's en die lijken vrij veel op wa jij net beschreef (en wat op site stond). Maar vond het persoonlijk niet zo heel aangenaam zitten.
Topic: verlengsnoeren (5-10-2004 16:06:00)
k gebruik meestal gwoon kabeltape?
Topic: Laptop zorgt voor piepen en kraken (5-10-2004 15:42:00)
kheb mn laptop ook meestal via een gewone direct inject box lopen. in feite hetzelfde als bovenstaande, De ruis gaat dan weg, verder hoor ik nog wel eens achtergrondgeluiden van een harde schijf doorkomen, maar volgens mij is daar niet meer veel aan te doen
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (5-10-2004 15:40:00)
jammer dat er geen prijs bij staat... is wle handig in welke richting je het meestal kan zoeken. Maar voor mij moeten ze in ieder geval op maat zijn gemaakt, omdat mij dit een beter draagcomfort en afsluiting lijkt te geven (correct me if i'm wrong)
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (5-10-2004 15:29:00)
demping van hogen tonen is inderdaad dé con van gele oordopjes jah :P bijvoorkeur heb ik idd ook lineaire filtering omdat k zelf ook wel eens monitor mix enzo doe, en de geluidsdruk op podia nog wel eens erg hoog wil worden ja...
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (4-10-2004 20:37:00)
Ja die site had ik inderdaad ook al gezien, maar in ieder geval bedankt voor de info alvast
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (4-10-2004 20:28:00)
Wie o wie heeft hier ervaring met op maat gemaakte oordoppen? Omdat ik 2x per week werk in een discotheek als lichttechnicus, en dus gedurende lange tijd vrij veel db's naar mn kop krijg geslingerd. Ben ik me eens aan het orienteren op een paar op maat gemaakte oordoppen. Ik heb er rond de 125-150 euro voor over...
Iemand adviezen of ervaringen?

thnx
Topic: Keuze movingheads? (4-10-2004 20:23:00)
Vari Lite VL-1000?
Heel mooie dingen, alleen zullen wel buiten het budget vallen denk ik.
Topic: Ervaring TitanStrobe 3000 (Martin Atomic Copie?) (8-9-2004 21:33:00)
wat is mis met dipswitches :p