Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Erpul

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 21 bijdrage(n) van Erpul (Pagina: 1 van 3)

Topic: Laser keuze...(opnieuw) (16-2-2005 19:57:00)
kijk eens op www.****.com die hebben meerdere eigenmerk laser's van het merk LightMaXX. Is best goedkoop spul, verzending is niet duur en je kan onder rembours betalen. Werkt perfect.

Grtzz
Edit Mod: Ik vind het niet erg netjes om op het forum van New-line te verwijzen naar een buitenlandse dozenschuiver. Niet meer doen s.v.p. -Victor


[edit]Ik respecteer uw vraag en zal dit ook zeker niet meer doen, maar verder vind ik het van uw kant geen stijl om een ander bedrijf te generaliseren tot een "buitenlandse dozenschuiver". No offense :p[/edit]
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (19-10-2004 18:38:00)
Nee, want het geval waar ik ze voor nodig heb is werk, en voor werk is de werkgever verplicht om voor gehoorsbescherming te verzorgen. Ik weet niet precies hoe ze het dan via het ziekenfonds bedoelen, ma ik neem aan dat als je op advies van een audicien oordoppen krijgt, dat je dan de kosten wel kan terugvragen
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (18-10-2004 18:14:00)
Kben vandaag na de audicien geweest en heb mijn oren laten vullen met die blauwe troep voor een paar Elacin Flexcomfort ER-25 aan te laten meten. over 2 weken krijg ik ze.. ben benieuwd... maar de kosten (165euro) ga k waarschijnlijk via mn werk gedeeltelijk vergoed krijgen, dus da valt wel mee gelukkig...
maar ervaringen zal ik hier wel neerdumpen over 2 weken
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (10-10-2004 19:47:00)

glowstar schreef:

Nieuwtje voor iedereen: Als jij kunt aantonen bij jouw ziekenfondsverzekering dat je gehoor vaak blootgesteld wordt aan "te" veel decibels, krijg je aangemeten otoplastieken geheel vergoed!!!!!! Heb ik gehoord!!!hahaha laugh :D
Dát moet ik effe natrekken laugh :D klinkt namelijk intressant omdat ik dat zeer zeker wel kan aantonen, danku danku..
Topic: Op maat gemaakte oordoppen (6-10-2004 21:03:00)
het filter moet idd niet te sterk zijn.. moet voor mij nog flink wat hoog doorkomen, want met mn tijdelijke gele foamie dopjes heb je dus niks in je hoog :P en das vrij lastig timen op de muziek vind k :P
Topic: Filterz oordoppen (6-10-2004 17:16:00)
Hou ons op de hoogte van je ervaringen :P

thnx
Topic: Filterz oordoppen (6-10-2004 14:44:00)
in welke prijsklasse zitte die Exinore ER 9/15/25 Flexcomfort? die verstaanbaarheid valt denk ik sowieso wel reuze mee ;) majah eigenlijk zou je ze van te voren moeten kunnen testen, ma da gaat bij op maar gemaakte waat lastiger :P
Topic: verlengsnoeren (6-10-2004 14:39:00)
of ze op je kabels laten zitten... doen dr ook wel eens omdat ze gauw gauw weg willen en dan zit je erna weer met je rotzooi opgescheept :P
Topic: verlengsnoeren (5-10-2004 23:14:00)

Stijn schreef:

je bedoeld 'jan-willempjes', zo heten ze tenminste in elk nederlands theater waar ik kom. Dit weekend weer gebruikt in Nijmegen en Terneuzen, in elk geval ik werk er niet graag mee, het werkt zo onhandig traag. Ik werk liefst met onze welbekende tape, gaat veel sneller en laat geen lijmresten achter (en het is geen gaffa, de mensen die flashlight goed kennen, kennen die tape wel)
dat is inderdaad de tape waar ik het over had, flashlights gebruikt inderdaad dezelfde... en dat is gwoon dé tape voor dat klusje. En laat echt geen lijmresten achter
Topic: verlengsnoeren (5-10-2004 16:39:00)
btje tape heeft geen plakresten :P maar ik denk dat meer iets is van persoonlijke voorkeuren ofzo :P