Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van JT van Dorp

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 21 bijdrage(n) van JT van Dorp (Pagina: 2 van 3)

Topic: lichtset (1-1-2004 23:13:00)
dus dan koop je dat in de winkel en moet je nog zelf knutselen ook? sad :(

toch nog een vraag:

die Antari B100x bubbelaar, gaat gewoon bellen blazen als ie stroom van het switchpack krijgt?
Topic: lichtset (1-1-2004 22:33:00)
keej.

als ik het nu snap moet ik dus hebben:

1x showmaster 24
2x multidim
1x multiswitch
3x DMX kabel (gewoon microfoonkabel, toch? met 3-pin connectors, of moet ik de 5 pin hebben?)
1x "terminator" (zullen ze in de shop snappen als ik daarom vraag gok ik?)
1x Antari Z80 rookert
1x Antari B100x bubblemachine (ding heeft DMX sturing komt toch gewoon in switchpack?)

en hier kan ik dan onze eigen 8 parretjes, spot, blacklight, stroobje (kan alleen aan uit en zit een draaiknop aan voor snelheid, geen mogelijkheid om een kabel in te prikken)en de mooncolor induwen.

als dat zo is dank ik jullie voor de antwoorden happy :)
Topic: lichtset (1-1-2004 21:57:00)
hmm, welke extra functies heeft die showmaster dan? zoals ik al zei een eenvoudig looplichtje en een lichtorgeltje en evt nog een programmeerbaar effectje is meer dan voldoende. een scanner ofzo gaan we toch niet gebruiken, dat is voor ons onbetaalbaar en overbodig....

dus je plugt de kabel in je paneel, die gaat via de 2 dimmerpacks naar je switchpack en daarin duw je dus (in de uitgang van de switchpack) een terminatortje....
Topic: lichtset (1-1-2004 19:28:00)

martijn schreef:

JT van Dorp schreef:

nouja, het enige wat die parretjes moeten doen is leuke effectjes geven tijdens dans e.d. dus een looplichtje of op de muziek mee, dat soort dingen. gaat dat lukken met de mengtafel die ik uitgezocht had?
ik denk van wel, maar die kost 519 euro geloof ik. als je nou een showmaster koopt van 235 euro, kun je voor de t-4's gaan.
www.new-line.nl/v/3632 die tafel is zo ongeveer de goedkoopste die er tussen stond die alles (in mijn ogen) aankon....

of ziet ik wat over het hoofd?

heb ook dat beginnerstopic net gelezen, snap het nu alweer ietsjes meer alleen: hoe moet je bij de laatste van de 3 packs dan sluiten? agewoon enkel input inpluggen en that's it?
Topic: lichtset (1-1-2004 19:05:00)
nouja, het enige wat die parretjes moeten doen is leuke effectjes geven tijdens dans e.d. dus een looplichtje of op de muziek mee, dat soort dingen. gaat dat lukken met de mengtafel die ik uitgezocht had?

komt per kanaal 1 DMX kabel naar een pack + 1x een voeding (230V)? of is 1 zo'n => www.new-line.nl/v/8488 kabel per pack ook afdoende?
Topic: lichtset (1-1-2004 18:43:00)
dus: die Z80 geeft nadat je stopt met roken nog 1x een pluim en daarnaa stopt hij met naroken?

ig bedankt voor de info, ga er eens over denken om eens met die verkoper een babbeltje te maken.....

nog 1 vraagje:

als ik die parretjes dus op kanaal 1,2,3 en 4 gooi met de 4 kleuren, kan ik dan ook alleen met die 4 kanalen looplichten EN statische lichten krijgen of moet je dan de instellingen op je dimmerpack veranderen naar looplicht ipv dim???? of regelt mijn mengpaneeltje dat?
Topic: lichtset (1-1-2004 18:01:00)
en blijft die plaat warm zolang er prik op die rookmachine staat? dan blijft ie dus wel af en toe rook geven sad :( of je moet hem weer schakelen.....
Topic: lichtset (1-1-2004 17:47:00)
goed, het is een beetje een budget kwestie dus is goedkoper (helaas) beter. ik hou het dus bij die pack's.

de bubbelmachine is een B110x merk weet ik niet, dit gaf de verkoper mij iig door.

de parren zijn type: 56 en de lampen zijn 110 Watt/230 Volt. meer weet ik er ook niet van.

het stroobje is denk ik anoloog, 't is een oudje.

maar: het is wel storend als de rookmachine onder het toneel ineens een pluim rook geeft dus dat heb ik liever niet...... er zit wel een afstandsbediening bij....
Topic: lichtset (1-1-2004 17:31:00)

martijn schreef:

welke rest precies? alleen 1 bellenmachine?
de rest:

stroobje
bubbelmachine
rookmachine Z80 (of mag die gewoon op vaste voeding? gaat ie dan niet continu wat rook geven?)
en de blacklight

als die rookmachine dus gewoon alleen gaat roken als je de knop induwt dan is er 1 switchkanaal over en kan daar dus die colormoon in.....

en over die spot: daar zit een normale lamp in, kan dus mormaal gedimt worden ( deon we er ook al een jaar mee)
Topic: lichtset (1-1-2004 17:27:00)
stom om dat er niet bij te zetten razz :p

die parretjes zijn 110 W per stuk (zitten dus kleine lampen in)