Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Harmen

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 121 bijdrage(n) van Harmen (Pagina: 2 van 13)

Topic: Prolight+sound te Frankfurt (4-4-2009 14:40:00)
ben ik helemaal met je eens lars, Robin is zeker interessant om in de gaten te houden, voor degene die het even gemist hebben hier kun je meer informatie vinden:
https://www.robe.cz/download.aspx?file=705b...bf-9e5cbc4a44ba

overigens meen ik bij martin ook gehoord te hebben dat ze er mee bezig zijn!
Topic: Galabal; lichtplan ? (28-3-2009 12:57:00)
Sorry als mijn opmerking zo hard overkwam, waar ik me druk over maakte was dat het er op leek dat de topic starter ons zijn plan wilde laten verzinnen.. ik wil met alle liefde met je meedenken over (ontwerp)problemen.

maar je vraag is denk ik waar het om draait bij een lichtontwerper: met een bepaald budget een concept neerzetten wat voldoet aan de eisen.
en ik zal eens kijken of ik nog ergens wat leuke foto's heb om te posten, geen slecht idee ;)
Topic: Galabal; lichtplan ? (26-3-2009 23:27:00)
Ik heb nog wel een tip voor je: gebruik je creativiteit!

lukt dit niet, dan zoeken ze in de lokale supermarkt vast nog wel personeel..
Topic: Welke lichttafel? (12-10-2005 08:57:00)
Lsc Maxim series,

om niet me oneliners te blijven hangen zal ik deze keus ook even toelichten sneaky :V ..
-live control is uitstekend door emode en gefilterd proggen.
-tafel is echt stabiel, nooit problemen gehad op klus (en zelfs niet buiten)
-tafel werkt simpel maar als je eraan toe bent kun je er leuke dingen mee gaan doen.
-hij is perfect voor jouw doeleinden, kwa aantallen en kwa shows.
-uitstekende support en nog steeds ontwikkelende software
-relatief goedkoop
Topic: Clubspot 250MSD vs. Phantom EHJ250/HTI150 (4-10-2005 20:20:00)
575 hmi lampje in een kop van 11kg?
yeah right sneaky :V
Topic: sgm studio 24 scancontrol manual (17-9-2005 20:12:00)
kerel, die nederlandse versie wil je absoluut niet hebben!

de engelse is completer overzichtelijker en duidelijker..
en als je geen engels kunt, uhmz tsjah, dat kun je zelf wel raden..
Topic: output vergelijking lampen. (4-9-2005 19:55:00)
uiteraard zal misschien een trackspotje betere optiek hebben als een showtec kop of zoiets dergelijks..

maar over het algemeen genomen verliest een scanner het ten alle tijden simpelweg door het grote verlies door reflectie en dergelijke veroorzaakt door de spiegel.
zoveel dat goeie optiek dit niet compenseert, tenzij je gewoon degelijke apparatuur gaat vergelijken met de onderkant van de markt, maar dat is zowiezo vragen naar de bekende weg..
Topic: output vergelijking lampen. (4-9-2005 11:25:00)
je vergelijkt nu dus een kop met een scan sneaky :V
scan verliest, door het spiegeltje verlies je ten alle tijden meer output..
Topic: Martin Mac 500 (13-7-2005 15:23:00)
500 you dubbel gobo wiel hebben ten opyichte van krypton..

verder idd eens bij andere koppen kijken, 500s yijn erg standaard gobos e.d.

verder vergeef mijn spelfouten, ****** duitse toetsenborden!
Topic: Licht tafel, ik kom er echt niet uit. (21-6-2005 20:20:00)
wat heet een ''normale'' tafel, wil ook nog wel eens verschil in zitten wink ;)