Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dutchspiders

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 2 van 15)

Topic: Avolites Pearl TIGER (13-7-2009 13:49:00)
ja gewoon een zelf gemaakte chase. Moet het met een shape wel werken dan? Heb gisteravond alles geprogd op de verschillende fixturebanken. Alle pallets aangemaakt en met de pallets waar standjes onderstaan een chase gemaakt en dan geplaats onder de playback. Nu kan ik dus met unfold wel wachttijden enz aanpassen maar dat is niet de bedoeling:)
Topic: Avolites Pearl TIGER (13-7-2009 00:34:00)
oke want ik heb laatst met de 2004 ook klusje gedaan en daar werkte het wel op. Terwijl de tiger niet zo hele oude bak is toch?
Fixture page werkt ideaal:) die paar schuiven minder maakt dan ook niet zoveel meer uit. Helmaal het prijs verschil waar die bakken nu voor weggaan.
Topic: Avolites Pearl TIGER (12-7-2009 20:52:00)
bedankt voor de snelle reactie. Het probleem is als ik dan de avo knop inhoud en mijn flash knop indruk dat de lamp niet gaat werken. Maar idd met je fixture page is het wel beter.

Nu ben ik bezig met chases te maken:

Wanneer ik me chase onder me playback gezet heb kan je hem met de schuif laten lopen. Echter hoe kan je hem zo laten lopen wanneer je de schuif een klein beetje open doet dat de chase ook langzaam gaat lopen. Of kan je dat alleen maar met je wheels doen?
Topic: Avolites Pearl TIGER (11-7-2009 19:06:00)
Hoe zit het nou met het verhaaltje upperbank? Je moet de avolite knop inhouden met je patch. Staan ze bijvoorbeeld onder kanaal 31. Maar kan je ze dan alleen via channel oproepen?
Topic: draadloos beeldoverdracht dmv camera en? (22-8-2008 18:01:00)
enige probleem is dat ik de bijbehoorende ontvanger nergens kan vinden sad :(
Topic: draadloos beeldoverdracht dmv camera en? (22-8-2008 13:05:00)
Nu kwam ik het volgende tegen:

https://www.teletest.net/producttype.asp?id=4

zou dit werken?
Topic: draadloos beeldoverdracht dmv camera en? (21-8-2008 00:33:00)
uh wat wil je nou? ik verbeter je alleen... en jou antwoord slaat ook niet echt op mijn vraag....

Maar goed wij kunnen met s video ook nog vanuit de camera.
Topic: draadloos beeldoverdracht dmv camera en? (21-8-2008 00:19:00)
ahum een goedkope camera? 2,5 vind ik nou niet echt goedkoop. Composiet is niet erg stabiel maar dat gaat over de grote lengtes vanaf 50m ongeveer. Maar het gaat hier niet om de kabel maar de draadlose overdracht.

Ook vind je vga kabels van meer dan 50/60 m niet bij verhuurbedrijven. Maar de camera heeft composiet UIT dus hij komt op composiet binnen op de videomixer. Gaat hopelijk via vga weer naar de beamer toe.
Topic: draadloos beeldoverdracht dmv camera en? (20-8-2008 23:53:00)
Zoals de titel al zegt is mij gevraagd als het volgende mogelijk was:

Ze willen een live projectie hebben op een scherm van 2,25 bij 3.

Echter loopt er iemand in de zaal rond met een videocamera (Panasonic DVX102B) nu was de vraag als dit ook draadloos kan?

Dus dan loopt het als volgt:

Het signaal van de camera moet draadloos naar de videomixer toe, daar gaat hij door middel van vga of compesiet weer naar de beamer.

De camera heeft compesiet uit...

Met vriendelijke groet,

Mark Spin
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (7-7-2008 01:21:00)
vind het zelf een goeie voorproef voor wat je te wachten staat. beter dan dat je daarna er achter komt dat het niet is wat je wil (na die elektro opleiding b.v)