Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dutchspiders

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Dutchspiders (Pagina: 1 van 15)

Topic: Avolites Pearl TIGER (5-10-2009 23:35:00)
tsjonge jonge niveau daalt ook op new-line sad :( ik ben hier weg. Wil je me account verwijderen? dank
Topic: Avolites Pearl TIGER (5-10-2009 18:47:00)
haha als je dat basis kennis noemt, ik noem het een bijzaak maar goed. Ik zal deze zinlose discussie niet voortzetten.
Topic: Avolites Pearl TIGER (5-10-2009 15:30:00)
want? je kan zoveel shows draaien met je pallets met kleur gobo primsa etc.
strobe chases je shape generator enz enz enz dus snap jou opmerking niet helemaal. Je opmerking is ook volledig overbodig en slaat nergens op!
Topic: Avolites Pearl TIGER (5-10-2009 00:36:00)
hallo beste forumleden,

Na lekker veel shows te hebben gedraaid met de pearl. Blijf ik met een vraag hangen hoe krijg ik zoiets voor elkaar?

https://www.youtube.com/watch?v=gU-B1EYeVmA&hl=nl

dus het het wisselen over de bestaande kleuren. Via een htp chase?
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-8-2009 13:39:00)
niet als je niet muzikaal bent laugh :D
Topic: Avolites Pearl TIGER (13-7-2009 22:15:00)
Nope werkt niet ik moet de chase steeds connecten anders kan ik het niet aanpassen
Topic: Avolites Pearl TIGER (13-7-2009 21:00:00)
ja gevonde maar moet je op connect drukken alleen kan niet echt uitopmaken wanneer je een stage start dat ie automatisch conncect....
Topic: Avolites Pearl TIGER (13-7-2009 20:40:00)
\wat is er aan de hand als je je chase tap speede niet ziet?
Topic: Avolites Pearl TIGER (13-7-2009 14:27:00)
die had ik gevonden idd. Maar wat daar beschreven is heb ik zowat al toegepast maar toch bedankt:)
Topic: Avolites Pearl TIGER (13-7-2009 14:19:00)
Oke want leek mij wel een snelle manier van werken. Rustig nummer schuifje beetje open snel nummer schuif verder open werkt ideaal lijkt mij. Ze vertelde mij bij fairlight dat er ook een tutorial pagina was over de tiger alleen kan ik hem niet vinden sad :(