Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mad Scientist
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 14 bijdrage(n) van Mad Scientist (Pagina: 2 van 2)
Topic: zelfbouw glijbaan (23-7-2003 00:05:00)
Ik heb deze baskasten nu toch al meermaals ingezet, zowel één per kant als twee naast elkaar, of een in mono voor kleinere ruimtes. In alle opstellingen doen ze perfect waarvoor ze gemaakt zijn- sublaag weergeven. Ook valt van vervorming weinig te merken- als je op luide volumes speelt-en op fuifen gaat dat eenmaal niet anders- gaan ALLE sub's wel vervormen.
Ik zou zelfs durven zeggen dat ze zeer goed klinken i.v.m. nieuwere en veel duurdere baskasten. Ze geven een mooi 'punchy', diep laag zonder storend te worden, of te 'stampen'==>veel geluid maar geen druk.
Topic: zelfbouw glijbaan (22-7-2003 12:56:00)Ik zou zelfs durven zeggen dat ze zeer goed klinken i.v.m. nieuwere en veel duurdere baskasten. Ze geven een mooi 'punchy', diep laag zonder storend te worden, of te 'stampen'==>veel geluid maar geen druk.
ik heb zelf een grote glijbaankast met twee 15' woofers in twee gezaagd, dus nu heb ik twee aparte woofers. Ik heb er Eminence kappa luidspekers inzitten, en die geven een zeer goed resultaat, ook op luide volumes.
Die grote kasten zijn tegenwoordig voor een prikje te koop-iedereen vindt ze te groot, en een grote mdf plaaat om tegen de open wand te schroeven kost ook bijna niets...
Erg compact is het niet, maar het klinkt indrukwekkend-heb er wel een ultrabass pro van behringer op aangesloten.
Topic: De ideale mixer!! (4-7-2003 16:31:00)Die grote kasten zijn tegenwoordig voor een prikje te koop-iedereen vindt ze te groot, en een grote mdf plaaat om tegen de open wand te schroeven kost ook bijna niets...
Erg compact is het niet, maar het klinkt indrukwekkend-heb er wel een ultrabass pro van behringer op aangesloten.
de ideale mixer voor mij; RODEC MX-180 MkIII
+Lange soepele faders
+zeer goede geluidskwaliteit -mixer is hart van instalatie, mag niet op bezuinigd worden
+overzichtelijke lay-out
+duurzaamheid==>100% huferproof
-eq draait wat weinig weg ==>je kan er wel andere pot-meters in solderen, is garantie wel weg natuurlijk
ik heb dit 'probleempje' kunnen oplossen door de routing van de pa-proceror bij te stellen
Topic: Dateq XTC / Pioneer DJM600 / A&H Xone:32 ?? (2-7-2003 00:13:00)+Lange soepele faders
+zeer goede geluidskwaliteit -mixer is hart van instalatie, mag niet op bezuinigd worden
+overzichtelijke lay-out
+duurzaamheid==>100% huferproof
-eq draait wat weinig weg ==>je kan er wel andere pot-meters in solderen, is garantie wel weg natuurlijk
ik heb dit 'probleempje' kunnen oplossen door de routing van de pa-proceror bij te stellen
RODEC MX-xxx MkIII!!!
stevig als 'n tank, zeer goede geluidskwaliteit, hoge inruilwaarde moet je je ooit bedenken
Ok, zit weinig (niets) extra op, maar als je wat kan mixen heb je toch niet meer nodig??
stevig als 'n tank, zeer goede geluidskwaliteit, hoge inruilwaarde moet je je ooit bedenken
Ok, zit weinig (niets) extra op, maar als je wat kan mixen heb je toch niet meer nodig??