Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ronny84

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 17 bijdrage(n) van Ronny84 (Pagina: 2 van 2)

Topic: i-show beamshow (24-2-2012 22:01:00)
Ik weet natuurlijk niet om wat voor logo's het gaat. Maar geloof me een logo is al vrij snel te bewerkelijk voor een standaard laser. Je moet dan wel heel erg snelle scan set hebben. Zelfs onze 50 kps set ( wel bij 6 graden openings hoek ) heeft er flink aan te snorren en kan belange na niet alles zomaar projecteren.

Daarnaats is een i show echt super om wat simpele dingen mee te doen. Eenvoudig en gebruik en heel veel staat er al in. Maar zelf afbeeldingen erin zetten is nu niet het meest eenvoudige.

Ook weet ik neit wat voor laser je zelf aan denkt. Maar 1 kleur of rgy wie weet een rgb.
Topic: Ophangmogelijkheden in een aluminium tent (24-2-2012 21:56:00)
Wij hebben een keer of 3 a 4 per jaar met zoon tent te maken. Gelukkig ook iedere keer de zelfde dus die kennen we ondertussen.

Voor zover wij weten hebben wij van de tentenman toestemming om 500kg per spant te hangen.
Hiervoor bevind zich voor ons een dik oog onder precies het midden van de nok. Hier kun je gewoon je takel weer inhangen.
Wij hangen hier dan meestel een 1 ton 10m takel in. Dan daar de truss weer aan en takelen maar. Wel alles netjes verdelen natuurlijk.

Tadaa probleem opgelost.

Heb je hier geen vertrouwen of ervaring in? Dan zou ik gewoon dit deel uitbesteden aan een erkent bedrijf. Huur het gewoon in. Maak van jou probleem hun probleem. Zo hebben wij het ook de eerste paar keer gedaan.
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-1-2012 21:36:00)
Ik noem een cd geen apparatuur ;) Maar oke die 2 koffers en een mapje breng ik dan ook nog wel mee hoor ;) Da kan er nog wel vanaf.

Maar ik draai ook geregeld voor een collega bedrijf en dan hoef ik echt helemaal neits mee te brengen. Alles is dan al voor me aanwezig,
Topic: Wat kosten jullie nou? (17-1-2012 20:40:00)
Wij halen ook niet de 200. Eerder een goede 100.

Wij doen dan zoon beetje alles. Of het hier gaat om een buurt feestje met een bbq of een evenement voor een 2.500 personen per avond. Maar ook een band ondersteunen of een los verhuur setje. Alles kan. Jij bent de klant wij regelen het.

Een standaard setje voor een gemiddeld feestje vragen we 300 incl voor.
Je krijgt dan;

geluid setje. ( meestal 2x db technogologies dva s09 met 2x een db technologies dvx d10 )
Dj booth. ( zelf ontworpen en laten maken met ons logo en led verlichting. )
Onze ramp apparatuur ( dateq lpm mixer, bpm controller, denon hc 4500 controller 2x senheisser ew 165 stk eq en een verdwaalde synq cdx 1 en een stanton hoofdtelefoon de pro 2000) Alles natuurlijk in een flightcase die in het meubel is weg gewerkt.
1x laptop met hoofd data base
2x cd koffertje ;)

Natuurlijk ook wat licht:
2x Fantak 100 wind up ( als de hoogte het toelaat. Anders wat compactere dab windups die minder hoog zijn )
1x kls 801 led parren set
2x jb system winner
1x stukie truss. ( wat natuurlijk ook weer past. Lengte wisselt soms dus wel )
1x laptop met cuelux en splitter booster
1x antari hazer
Als het wat meer waarde heeft een backdropje maar zeker niet altijd.

Dan met een maximum van tijd draaien ( 5 uur )
Straal van een 30 km

Verder weg, langer, meer?

Alles kan. Of het nu om lasers gaat of movingheads of iets met beeld of sneeuwmachine's alles kan alles mag.

Maar dan maken we eigenlijk altijd een offerte. Vaak is het dan al of wat groter of echt een aangepast iets. Dus hup offerte meteen voor iedereen duidelijk.

Ook de losse verhuur gaat eigenlijk altijd op afspraak.

Daarnaast draaien we ook zonder apperatuur. Maar dan ook echt zonder. Breng ik me hoofdtelefoon mee en de rest is hun probleem

Normale prijs: minimaal 30 euro per uur. Bijzondere dagen ( oud en nieuw, kerst, carnaval. ) dan kijken we hoeveel het ons waard is om niet zelf een keer erbij te zijn en wat voor klus het is. Dus ook hier volgens afspraak.

Duur?
Goedkoop?

Geen idee ik ben er tevreden mee en vind het prima zo ;)
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (14-1-2012 14:17:00)
Wij zetten altijd minimaal 1 dubbele neer per kant. Deze halen tussen de 35 en 40 hertz. Maar echt knallen doet het met 1 dubbele nog niet. 2 dubbele knallen dan toch al wel behoorlijk vanaf een 40 hertz. Dit is in ons geval vaak laag genoeg.

We zetten op 1 kast probleemloos een kind 1200 in bridge op 4 ohm. Wel zorgen dat er geen clip signaal is.

Helaas hebben we nog niet genoeg kind versterkers en staat er bij een dubbele set een paladium 2000 per 2 subs. Deze zullen in de toekomt natuurlijk ook vervangen worden.

De reden van de paladium is dat we er nog 2 over hadden uit het verleden. Dus waarom niet nog even gebruiken als we ze toch nog hebben.
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (14-1-2012 13:31:00)
Het ontwerp is een folder hoorn. Soort van cubo maar toch wel degelijk anders. De bouwfoto's zijn ook gemaakt toen de subs onderste boven stonden omdat we de woofers moesten plaatsen.

De reden om deze handvaten te gebruiken is omdat we die nog hadden liggen.
We hebben voor dubbel gekozen omdat we deze vaak ( eigenlijk altijd ) met onze spectra toppen gebruiken. Dan is 1 toch altijd te ligt. Door er minimaal 1 dubbele te nemen heb je ook meteen een grotere hoornmond. Klinkt dus beter en gaat net wat lager. Dus ze worden daarom alleen bij grotere toepassingen gebruikt. Voor kleine partijen hebben we een 2 paar setjes db technologie dva s09 sub en de dvx d10 top.
Topic: Foto's van zelfbouwspeakers (13-1-2012 22:11:00)
Ons project.
Gebruikte speaker: 2x Beyma sm 115 k per kast.

Bouw foto 1
Bouw foto 2

Afgewerkt 1
Afgewerkt 2

En ingezet