Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj-stinos

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 57 bijdrage(n) van Dj-stinos (Pagina: 2 van 6)

Topic: Advies gevraagd over Behringer B315A of soort gelijke (22-5-2009 19:43:00)
Die actieve speaker kost per stuk €260.
Je wilt er 2 hebben dus: €520.
Valt buiten het bugdet. wink ;)
Alle speakers worden per stuk verkocht en er staat bij als ze per paar worden verkocht.
Topic: welke controller? (22-5-2009 19:29:00)
Dan wordt het de digital jockey 1 omdat ik hem voor juli wil hebben.
Maar nog een vraagje, waarom is de digital jockey 2 goedkoper?
Topic: welke controller? (22-5-2009 16:41:00)
Wat is het verschil tussen de reloop digital jockey interface edition 1 en de reloop digital jockey interface edition 2
Topic: Beginner versterker (22-5-2009 09:04:00)
Hoeveel watt rms zijn de speakers.
Met €100 ga je het niet redden.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (21-5-2009 10:25:00)
Hoe heet dat topic dan?
Ik ben nieuwsgierig waarom niet enz.
Topic: Welke keuze X-15B, X-15HL of X-18B?? (20-5-2009 21:49:00)
Wat past het beste bij x-15 dan?
Ik dacht misschien aan 2x x-18b en 2x x-15hl.
De x-15hl is voor achterin en de x-18b voor het dansgebied.
Goed idee?
Topic: dB Technologies Compact System (20-5-2009 17:44:00)

theXairman schreef:

- Nu hebben de satalieten een gevoeligheid van 120 dB en de subjes hebben een gevoeligheid van 127dB. Deze liggen vele hoger dan bijvoorbeeld bij de Dap soundmate 2.
Wat houd dat nu precies in? Wat is beter.
Je ziet het verkeerd, de 120 db van jouw is de max spl. niet de gevoeligheid.
Ik zou ze direkt kopen als dat de gevoeligheid is!
De sub heeft een hogere max spl bij de soundmate.
Het is wel jammer dat er geen gevoeligheid bij staat want dan kun je niet vergelijken sad :(
Topic: Welke speakers voor mijn Yamaha EMX660 ?? (18-5-2009 19:44:00)
Zijn tekst klopt ook van geen ene meter!!
Topic: Welke speakers voor mijn Yamaha EMX660 ?? (18-5-2009 18:59:00)

Frank76 schreef:

Want dan zou je voor de jeugd genoeg hebben aan een 100 volt hoorntje, die luisteren toch alleen naar een keihard knetterende gsm of ipod met prutboxjes, om over de kwaliteit van de gemiddelde mp3 maar te zwijgen. En toch luisteren zeer veel mensen hier naar. . .
Hooo even, ik ben nog jeugt en hou helemaal niet van gsm speakers, alleen soms op de fiets (dan moet ik toch even muziek op hebben, anders wordt HELEMAAL gek, echt ashamed :$ )
Thuis krijg ik de rillingen van mijn logitech z-2300 speakers die ook nog eens de deur eruit knallen.
Als ik daarna een andere stereotje hoor denk "wat een prut geluid".
Ik heb genoeg jongens in mijn klas die ook van goed geluid houden en niet van die gsm speakers, gsm speakers zijn meer voor kleuters (basisschool) en vmbo'ers.

Wat je net zij klopt echt van geen ene meter!

En nog iets, mp3's hebben tegenwoordig ook wel goed geluid.
Topic: Stage Accompany Blue Box. (18-5-2009 18:53:00)
Even een vraagje: bestaan er ook subs van sa die op sa blue box lijken?
Als dat niet zo is heb ik een blue box gezien en gehoord.
Wel jammer dat er andere sa lange speakers op stonden waardoor ik ze niet zo goed kon horen