Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Brokencore

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 2 van 17)

Topic: Repareren Jamo Proamp 300 - 1 kanaal gooit zekeringen eruit (25-8-2014 13:57:00)
Bij het testen een 60W gloeilamp in serie met het netsnoer zetten. Blijft de lamp na het inschakelen fel branden is er nog iets mis met de versterker. Dit voorkomt dat je torren direct weer uitbranden.
Topic: Krachtstroomkabels maken (22-5-2014 21:45:00)
Bals CEE form stekkers met Quick-Connect. Draad strippen en direct erin, geen problemen met te losse (of te vaste schroeven). Zie www.bals.com/sites/default/files/QC-en.pdf.
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (11-9-2013 16:54:00)
Nu de beamer zelf nog op de perfecte plaats sneaky :V
Topic: Digimixer: Behringer X32 (19-8-2013 12:59:00)
Zitten de S16's op de zelfde groep / fase als de X32? En 1 seconde echte stilte of 1 seconde flinke herrie (zoals ik vaker heb gelezen).
Topic: Eurolite Kls Serie (18-8-2013 22:11:00)
Ik heb dit ook ervaren met een band in combinatie met KLS-1001. Andere groep (wat mogelijk op andere fase zat) loste het probleem op.
Topic: Digimixer: Behringer X32 (6-6-2013 11:47:00)
Dus het is niet mogelijk om aan de stagebox die aan de X32 zit kanaal 17-32 te krijgen en op de 2e stagebox 1-16?
Topic: Digimixer: Behringer X32 (6-6-2013 10:12:00)
Ik begreep vanuit een ander forum dat de signaalsterkte niet het probleem vormde, maar de looptijd van de signalen. Rond de 120 meter was de grens om de klok synchronisatie goed te laten verlopen. Geen idee of dit waar is, de voortplantingssnelheid door koper is vrij hoog...
Topic: DAP Audio Stage Cube SC-3 omgedraaid gebruiken!! (4-6-2013 20:35:00)

Hollender schreef:

Voordeel van een nieuw Behringer apparaat is dat er drie jaar garantie op zit.
Behalve op de onderdelen die kapot kunnen gaan, daar zit slechts 1 jaar garantie op laugh :D
Topic: Granit line VS 15.2 (29-5-2013 11:54:00)
Wij van WC-eend adviseren: WC-eend shut up :X
Topic: Digimixer: Behringer X32 (9-5-2013 21:33:00)
Probleem met de ventilator is opgelost door de X32 om te ruilen met een nieuw exemplaar. Deze is lekker stil, en tevens 100% in orde (de andere had nog 2 kleine defecten).