Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Brokencore

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 165 bijdrage(n) van Brokencore (Pagina: 1 van 17)

Topic: D-size delen in inbouwdoos schakelmateriaal (2-4-2020 20:40:00)
Bedankt voor de info mannen, ik kan er even verder mee aan de slag. Misschien toch zelf aan de slag, vind de montage van achteruit een stuk mooier dan door het inbouwraam heen.
Topic: D-size delen in inbouwdoos schakelmateriaal (30-3-2020 21:26:00)
Beste,

Ik wil een aantal Neutrik D-size delen inbouwen in enkelvoudige inbouwdozen in de wand. Dit zijn standaard Attema dozen van 50mm diep waar ook WCD en schakelmateriaal in past.

Nu dacht ik dat er genoeg oplossingen waren om hier een D-size deel in de plaatsen, tot nu toe heb ik echter enkel katalog.gira.de/nl_NL/datenblatt.html?id=641328 gevonden. Google helpt me niet echt verder, iemand een idee waar / op welke term ik moet zoeken?
Topic: Dilemma?! PA speakers overkill, palladium op lichte boxen? (17-12-2018 08:05:00)
Waarom niet een leuke HiFi versterker vanaf Marktplaats? Die staat vol met prachtige pareltjes die mensen afschrijven vanwege "alleen stereo".
Topic: Nieuwe versterkers DAP (Stage-Amp) (24-4-2016 13:31:00)
Benieuwd wat je aantreft, bij een brandlucht is er vaak ook fysieke schade te zien (al moet je soms erg goed zoeken).

Laatst had ik problemen met een SMPS Class-D versterker. Bleek uiteindelijk dat ze bij de productie een pootje van een component niet kort genoeg hadden afgeknipt. Deze raakte daardoor de isolerende sheet onder de printplaat en was daar naar een aantal maanden vervoer doorheen gesleten. Vervolgens kortsluiting met de behuizing (aarde). Gelukkig was er een aardlekschakelaar, en betrof het het pootje van de primaire brugcel, dus de schade viel in mijn geval mee. Wel jammer dat zulke dingen voorkomen. De kwaliteit van het versterker ontwerp zelf was prima, enkel door de matige bouw kwaliteit toch onbetrouwbare producten.
Topic: PA markt 2016 zaterdag 12 maart (1-3-2016 18:09:00)
"vrijkaartje PA-markt graag!"

Ben weer erg benieuwd dit jaar!
Topic: Mengpaneel met talk over (6-6-2015 23:31:00)
Analoge mengtafel met 2x mono / stereo subgroep waar je de stereokanalen over route. Extra subgroep waar alle microfoonkanalen over heen gaan. Externe dubbele / stereo compressor met side-chain mogelijkheid. Compressor inserten op de subgroep van de stereokanalen. Uitgang van de subgroep met microfoon kanalen op de side-chain ingang. Compressor inregelen en klaar is Axel.
Topic: Mengpaneel met talk over (6-6-2015 21:44:00)
Behringer X32 Producer?
Topic: Blinder probleem (11-5-2015 21:43:00)
Waarschijnlijk is de TRIAC voor de helft doorgeslagen (positieve of negatieve deel van de sinus wordt continu doorgelaten). Werkt het bereik van 50% naar 100% nog wel? Mogelijk zie je de lampen ook snel knipperen/flikkeren.

Het is het component links boven op de foto, met enige elektronica kennis zelf te vervangen. Door het zelfde type of eventueel door een zwaarder model om de voorkomen dat hij weer "spontaan" kapot gaat

Edit: Oud nieuws, zie dat het in eerdere posts ook al benoemd is.
Topic: Hulp bij balanced - unbalanced probleem (31-12-2014 12:00:00)
Eens dat de Denon DN-700H een erg mooi apparaat is. Een telefoon (Android) via USB aansluiten (als mass-storage-device) lijkt me enkel wel complexer voor de minder technische gebruiker dan een mini-jack kabel insteken. Je moet je aardig door de mappen structuur worstelen om je MP3 bestanden te vinden op je telefoon (als je al weet waar ze staan).

Beetje off-topic: Is de geluids kwaliteit van de SC-13 echt zo discutabel? Heb hier zo'n ding liggen om af en toe eens een mobieltje of CD speler direct op het versterker rack aan te sluiten. Mogelijk eens modificeren dan met andere op-amps.
Topic: Hulp bij balanced - unbalanced probleem (30-12-2014 19:37:00)
Hoe heb je het nu aangesloten? Smartphones kunnen over het algemeen vrij hard uitsturen.