Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 19 van 20)
Topic: Inhoud van een flyer. (10-1-2008 21:46:00)
Overigens zijn hier al vaker topics over geweest meen ik mij te herinneren.Kraak t nou niet gelijk af;) Hieronder staat ook een topic over een DJ Nickname gezocht. Misschien is hij niet zo creatief en vraagt ie de hulp aan ons??
Genoeg reclamebureaus geilen op dit soort verzoekjes!Topic: DJ-nickname (9-1-2008 14:59:00)
Laatst stond ik rustig te tappen op een fuif (Bal Fatal, 31/12/07 in Leopoldsburg), en was er een lichtnicht die 't zo leuk vond om z'n knipperkunstjes met het zaallicht boven mijn tap te laten zien. Erg leuk om in het donker te staan tappen hoor...Alsof elke lichtTECHNICUS dat doet?
Topic: Speakerstatief Behringer Truth (6-1-2008 14:14:00)
maar weet nog niet zo goed wat ik moet bedenken.. ben de hele avond al dit topic aan het doorlezen, maar kan nog niks vinden
ik dacht al wel aan iets van het latijnse spreekwoord "vedi, vini, vici" (ik kwam, ik zag, ik overwon).
misschien dat je daar iets van kan maken?? (Dj) ViCi?
Groeten
David kamphuisDa Davicí ? (met zo'n Itiliaanse klank)Topic: DJ-nickname (2-1-2008 11:19:00)Ben jij ook te vinden op FTA?Topic: dap k-115 kapot (1-1-2008 13:24:00)
Bij Microsoft Office 2007 zit ook een handig programmatje; Microsoft Offiche Publisher. Daar zijn tig visite kaartjes al gemaakt voor je, je hoeft alleen je gegevens in te vullen, en evt. zelf nog wat aanpassingen te doen als je dat wilt!
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (10-1-2008 14:11:00)Als ik uit ga, dan ga ik naar de bar om een drankje te halen, maar ook even om 'tot rust' te komen. Daar is t geluid altijd wat minder en licht e.d.;)
Topic: Bedrijfsnaam gezocht! (9-1-2008 16:01:00)MarcelV schreef:
Zoiets moet je zelf verzinnen, je naam weerspiegeld vaak je creativiteit. Je gaat toch ook niet steeds aan je publiek vragen welke kleur je movingheads (als je deze hebt) moet geven..Overigens zijn hier al vaker topics over geweest meen ik mij te herinneren.
Genoeg reclamebureaus geilen op dit soort verzoekjes!
En daar draai jij wel eens als Dj Patje?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (9-1-2008 11:59:00)StijnS schreef:
Misschien nog een tip voor de lichtnichten...Laatst stond ik rustig te tappen op een fuif (Bal Fatal, 31/12/07 in Leopoldsburg), en was er een lichtnicht die 't zo leuk vond om z'n knipperkunstjes met het zaallicht boven mijn tap te laten zien. Erg leuk om in het donker te staan tappen hoor...
Je kunt ook wel kijken bij een HiFi shop. Waar ze Kef e.d. verkopen. Die hebben wel van die kleine statiefjes (ook met een mooi design
) waar die monitors op kunnen!
Vb: https://www.stassen.nl/stassen/review/Accessoires/Focal_JMLab_Hip_Stand
meerdere: https://www.stassen.nl/stassen/producten/artikel/Accessoires/pagina/1
Topic: DJ-nickname (3-1-2008 12:18:00)
) waar die monitors op kunnen!Vb: https://www.stassen.nl/stassen/review/Accessoires/Focal_JMLab_Hip_Stand
meerdere: https://www.stassen.nl/stassen/producten/artikel/Accessoires/pagina/1
davidkamphuis schreef:
Ik ben ook opzoek naar een "dj-naam"
maar weet nog niet zo goed wat ik moet bedenken.. ben de hele avond al dit topic aan het doorlezen, maar kan nog niks vinden
ik dacht al wel aan iets van het latijnse spreekwoord "vedi, vini, vici" (ik kwam, ik zag, ik overwon).
misschien dat je daar iets van kan maken?? (Dj) ViCi?
Groeten
David kamphuis
Patie schreef:
beetje te simpel vind ik:P meestal noeme ze me , patje, patie, pat, snappie:PMaar dan de vraag, die je waarschijnlijk wel wilt weten is hoe die nou kapot is gegaan???
Topic: Dansmuziek (30-12-2007 23:10:00)En ook geen mooi geluid!