Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick Beuken
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 19 van 20)
Topic: Aanhanger bedrukken (24-2-2007 11:43:00)
Als je anderen daarmee ziet rijden is het toch niet meer origineel? Dan zou ik het juist niet doen.
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007 (2-2-2007 08:48:00)inderdaad
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007 (31-1-2007 00:35:00)
Ik ga ook meestal op zaterdag en ik kan niet zeggen dat ik me door grote menigtes mensen heen moet persen. Veel mensen vind ik juist wel gezellig. Maar ik vind dus dat er gewoon veel mensen zijn, maar ik kan het niet te druk noemen. Je kunt overal gewoon normaal lopen, behalve bij sommige stands waar veel mensen naar een demo o.i.d. staan te kijken.
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2007 (29-1-2007 10:17:00)Over twee maanden is het weer zo ver; de Musik Messe / Prolight + Sound in de Messe te Frankfurt, van 28-03 t/m 31-03.
Hieronder enkele impressies van de voorgaande jaren:
DJResource, 2006
DJResource, 2005
DJResource, 2004
AboutDJ, 2006, pictures
AboutDJ, 2006, movies
Wie gaat er dit jaar naartoe en wanneer?
Wat kunnen we dit jaar aan introducties, etc. verwachten?
Topic: Het bouwen van een case (5-1-2007 19:29:00)Hieronder enkele impressies van de voorgaande jaren:
DJResource, 2006
DJResource, 2005
DJResource, 2004
AboutDJ, 2006, pictures
AboutDJ, 2006, movies
Wie gaat er dit jaar naartoe en wanneer?
Wat kunnen we dit jaar aan introducties, etc. verwachten?
Ik snap het :) Ik ga deze week de tang van de pa van een maat van me lenen en dan zie ik vanzelf wel of die goed is he...
Topic: Het bouwen van een case (5-1-2007 17:35:00)Ik heb geen ervaring met popnagels en -tangen, maar voor dat patchpanel moet ik 3mm popnagels gebruiken he? Kan een doorsnee popnageltang wel overweg met 3mm popnagels? Want ik zag bij een flightcase-onderdelen.nl een popnageltang in de shop staan die alleen maar 4 en 5mm popnagels kan poppen...
EDIT: heb t alweer gezien... bij een andere webshop hebben ze een tang die meer verschillende maten kan poppen.
Topic: Het bouwen van een case (5-1-2007 12:20:00)EDIT: heb t alweer gezien... bij een andere webshop hebben ze een tang die meer verschillende maten kan poppen.
Hehe, ok dan... Ik heb het paneeltje met aansluiting eens even tegen een popnagel van een case gehouden en het moet idd lukken
thnx
Topic: Het bouwen van een case (5-1-2007 12:05:00)
thnx
Ik heb een vraagje....
Ik wil de aansluitingen van mijn patchpanel aan de achterkant erop zetten en dan vastpoppen. Maar volgens mij krijg ik mijn powerconkabel dan niet meer fatsoenlijk in de aansluiting omdat er een popnagel in de weg zit. Op deze en deze foto zie je hoe dicht die plug langs het popnagelgat door draait. Hier zie je hoe veel die aansluiting buiten het patchpanel uitsteekt. Ik heb vaker gezien dat men het deed zoals ik het doe, dus ik kan me niet voorstellen dat dit een probleem is, maar volgens mij is er wel héél weinig ruimte voor een popnagel. Wat denken jullie ervan?
Topic: Het bouwen van een case (28-12-2006 22:20:00)Ik wil de aansluitingen van mijn patchpanel aan de achterkant erop zetten en dan vastpoppen. Maar volgens mij krijg ik mijn powerconkabel dan niet meer fatsoenlijk in de aansluiting omdat er een popnagel in de weg zit. Op deze en deze foto zie je hoe dicht die plug langs het popnagelgat door draait. Hier zie je hoe veel die aansluiting buiten het patchpanel uitsteekt. Ik heb vaker gezien dat men het deed zoals ik het doe, dus ik kan me niet voorstellen dat dit een probleem is, maar volgens mij is er wel héél weinig ruimte voor een popnagel. Wat denken jullie ervan?
Kun je toch gewoon ergens uitzagen en eronder lijmen en eventueel aftimmeren?
Topic: Leatherman/Multitool (26-12-2006 00:39:00)Strak plan; scheelt een hoop ellende. Heb ik eigenlijk nooit aan gedacht / van gehoord.