Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Geit
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 19 van 20)
Topic: Ra Ra... (18-5-2006 20:09:00)
als een SCX500 is zou ik tom(cyberdance) hierbij op zn ***** willen geven voor de slechte afstelling. heb er zelf 2, zijn heel erg strak. veel strakekr als o pde foto.
linkse lampje wete ik bijna zeker dat dat een MSD-lampje is, rechst moet wel een halogeen zijn, gezien de lichtopbrengst een 150 wattertje, zeker geen 250 watter.
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (18-5-2006 19:13:00)linkse lampje wete ik bijna zeker dat dat een MSD-lampje is, rechst moet wel een halogeen zijn, gezien de lichtopbrengst een 150 wattertje, zeker geen 250 watter.
hing dat niet van het opgehaalde bedrag per [periode] af?
waarbij ik niet weet welke variabele "periode" is.
Topic: Hoe maak je karaoke?? (18-5-2006 17:57:00)waarbij ik niet weet welke variabele "periode" is.
je kunt je optie om ruis weg te halen toch ook misbruiken?
wijs stemgeluid aan als ruis, en je programma verwijderd het.
Topic: NIEUWE GELUIDSET KOPEN!! (16-5-2006 20:01:00)wijs stemgeluid aan als ruis, en je programma verwijderd het.
ok, kennelijk, laat mijn zgn "kennis"mij in de steek, iemand nog tips voor zoektermen?
wat ik dacht te weten:
Punisher = 8 of 4 ohm
Punisher = 1000W (Rms?)
Punisher = hoornsub
en een P2000 kon geloof ik tegen de 1000 W per kant leveren op 4 ohm.
geit
Topic: NIEUWE GELUIDSET KOPEN!! (16-5-2006 19:53:00)wat ik dacht te weten:
Punisher = 8 of 4 ohm
Punisher = 1000W (Rms?)
Punisher = hoornsub
en een P2000 kon geloof ik tegen de 1000 W per kant leveren op 4 ohm.
geit
ik bedoelde dus: 4 punishers(@8 ohm) is 2 per kanaal, 2 links en 2 rechts. dan krijg je ongeveer 4 ohm voor het linker, en 4 voor het rechter kanaal. dat zou een P2000 vintage toch makkelijk aan moeten kunnen?
zoals ik al zei weet ik vrij weinig van geluid.
Topic: NIEUWE GELUIDSET KOPEN!! (16-5-2006 19:45:00)zoals ik al zei weet ik vrij weinig van geluid.
8 ohms punishers red je het met een dap P2000 voor het laag, wat betreft de XTRO's zou ik geen idee hebben.
geluid is niet mijn specialiteit, dus ik weet dat ik me op glad ijs waag, maar misschien is mijn idee van hoe geluid werkt nog niet zo bagger slecht
geit
Topic: pc-onderdelen los in flightcase bouwen (16-5-2006 19:38:00)geluid is niet mijn specialiteit, dus ik weet dat ik me op glad ijs waag, maar misschien is mijn idee van hoe geluid werkt nog niet zo bagger slecht
geit
voor school werken wij met 5¼" brackets, passen in een CD-Rom-slot. op deze manier kun je je interne harde schijf dr uit halen. is misschein wel zo handig voor een on-the-road pc
Topic: Ervaring met BOTEX SP1500 Strobes ? (15-5-2006 19:30:00)je kunt ook gewoon de kwadraatstabel uittekenen van 0-9 je moet dan wel even onthouden dat de waarde die je bij 0 vind, DIP 1 is, de waarde bij 1 is DIP 2 etc.
zo kun je ook aan "DMX-flashing" doen
geit
Topic: dmx interface voor maar €54,90 is dit wat???? (14-5-2006 18:21:00)zo kun je ook aan "DMX-flashing" doen
geit
kijk eens op softpedia?
Topic: Centraal Examens 2006 (12-5-2006 00:46:00)is dat niet zonde van de truss?
maar terug ontopic
zoals ik al zei: je krijgt toch maar 1 kans voor je examen, her-examen tel ik dan even niet mee. Ik denk dat jullie allemaal liever iets op je gemak doen als vol stress, ga dan ook op je gemak je examen in en neem je tijd. Je hebt meer dan genoeg tijd...

maar terug ontopic

zoals ik al zei: je krijgt toch maar 1 kans voor je examen, her-examen tel ik dan even niet mee. Ik denk dat jullie allemaal liever iets op je gemak doen als vol stress, ga dan ook op je gemak je examen in en neem je tijd. Je hebt meer dan genoeg tijd...
